Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

SlyDevil wrote:Er det kommet ut noen skandinavia/norge map?

zimmah wrote:alstergren wrote:Brann2006 wrote:Som Norges høyest rankede spiller per dags dato så føler jeg et press til å gå fram som et godt eksemplar for Norge uttad.
Så jeg har dermed planer om å lage et Kart over Norge og et kart over Skandiavia.
MEN;
Før jeg begynner, så ønsker jeg feedback på hvordan folk syntes kartene burde være.
Type:* Hvilke steder som burde vært med...
Ja, det hele bak kartet. Om du føler for å dra en skisse selv, så gjerne gjør det. Så lenge vi får fortgang i dette! For kartene er og blir nødvendig for at cc skal være fullverdig
* Antall territorier
* Bonuser og størrelse
* Fargebruk
Eller så gör du en karta över Sverige. Norge kan vara med som ett bihang, t.ex. motsvarande Australien på Classic map...
lol even tho i don't speak dannish, i did understand that
Victor Sullivan wrote:I'd like to mimic what natty_dread said in January above. It doesn't seem like this forum is exactly booming with activity, but this time natty's doing a map on the Kalmar Union and could really use your help! viewtopic.php?f=63&t=132043
-Sully
P.S. Sorry for the English

SirSebstar wrote:Victor Sullivan wrote:I'd like to mimic what natty_dread said in January above. It doesn't seem like this forum is exactly booming with activity, but this time natty's doing a map on the Kalmar Union and could really use your help! viewtopic.php?f=63&t=132043
-Sully
P.S. Sorry for the English
please do not use English in the international language forums, this is a big nono, even to publish a map or joke. This is a warning from the International Moderators.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest