Strategi på norsk/skandinavisk

Norwegian language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Strategi på norsk/skandinavisk

Postby lt.Futt on Sat Dec 05, 2009 12:09 pm

Vi er født med norsk som morsmål, og eg skal vera den første til å innrømma at eg rår langt betre over norsk enn engelsk. Eg saknar å diskutera strategi på norsk. Svensk og dansk høyrer og til vår språkfamilie så vi burde vera mange nok til at nordmenn, dansker og svensker kan diskutere strategier på våre eigne språk.

lt. Futt
Sergeant 1st Class lt.Futt

Medals: 44
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Polymorphic Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (4) Training Achievement (9)
General Contribution (2)

Re: Strategi på norsk/skandinavisk

Postby Lufsen75 on Sun Dec 06, 2009 1:49 pm

Som svensk kan jag inte annat säga att det verkar som en bra ide.
Image
Sergeant Lufsen75

Medals: 81
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (7) Tournament Contribution (30)

Re: Strategi på norsk/skandinavisk

Postby lt.Futt on Mon Jan 11, 2010 3:56 pm

Game 6212312

Eg blei overfalt av Raud for ein bonus på 3 i runde 8. Han tok 9 av mine menn, og 1 av mine 3 territorier. Eg har tre kort, men inga sett å veksla inn. Neste sett er verdt 35 menn. Sidan min sjanse til å vinna er tilnærma null, er eg freista til å gjera ei gjengjelding, nemleg å bryta Raud sin bonus i Sør-Aust. Eg synst at det Raud gjorde er uakseptabelt. Rosa vil høgst sannsynleg vinna spelet (hvis ikkje Grønn no har eit sett å veksla inn). Eg trur ikkje det vil ha noko tyding for utfallet om eg bryt Raud sin bonus.

Dykk som har meir erfaring enn meg, kva ville dykk gjera? Er det kanskje lurast å berre la det passera i stillhet?
Sergeant 1st Class lt.Futt

Medals: 44
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Polymorphic Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (4) Training Achievement (9)
General Contribution (2)

Return to Erobrerklubben