En klubb for spillere av upopulære spill

Norwegian language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

En klubb for spillere av upopulære spill

Postby MIV on Sat Apr 12, 2008 4:48 am

Søker: Medspillere til upopulære spill. Lang forklaring følger.

Har vært borte fra CC lenge (føles som et år så det er sikkert noen måneder). Da jeg kom tilbake var det skjedd en del endringer (til det bedre), men en ting irriterte meg, før jeg fant en løsning på det, og det var:

* Sorteringsrekkefølgen på "game finder" *

Nå sorteres de eldste spillene først som standard (ihvertfall hos meg - finnes sikkert en innstilling for dette også). Regner med at en del nybegynnere og andre (som meg) som ikke skjønner at man kan hoppe til siste spill i lista, ikke finner noen interessante spill før man har bladd lenger på lista enn man gidder.

Derfor tenkte jeg at jeg kunne begynne å rydde litt, ved å spille alle disse upopulære spillene som ligger og hoper seg opp på lista. Noen er sikre tap, slik som lag spill der det ene laget ruler og det andre har kokkehatter og en eneste ledig plass .. men noen spill vil være store utfordringer med mulighet for jackpot (poeng). For å lykkes så kreves det at noen andre blir med på dette. Er det ledig tre plasser i et tripple-spill så trengs det to andre aktive spillere i tillegg til meg for å rydde det av listen.

Dersom noen får kalde føtter i forhold til å ta spill som er sikre tap (lagspill med inaktive medspillere), så kan jeg melde meg frivillig til å ta alle disse :)

.. det betyr at jeg som lagspiller i de andre spillene vil bli en mer attraktiv partner enn jeg ellers ville være siden jeg har en kunsitg lav poengsum. Det har jeg forresten nå også ettersom jeg avsluttet min siste runde med CC med å dele ut de fleste av poengene mine. Er ingen stjernespiller, men normalt god for ca.1500 poeng.

Så .. er det noen som tar utfordringen? :geek:
Captain MIV

Medals: 10
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Re: En klubb for spillere av upopulære spill

Postby TF on Wed Apr 16, 2008 1:25 pm

Høres veldig gøy ut, er med eg!
Har for tiden få ledige spill, men rekner med om et par dager at eg har noen ledige.

Finner du noen intersante spill så melder du?
Sergeant TF

Medals: 3
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby MIV on Thu Apr 17, 2008 3:59 pm

Den er grei :)
Jeg er ikke en like god deal å spille på lag med lenger ;) Har tjent meg 450poeng til så det blir dårligere uttelling.

Det første spillet på lista når man søker er f.eks. et trippelspill på originalkartet med tøff motstand. En spiller til på lag og vi kan gå i gang.
Game 2185376
Captain MIV

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Dickit on Sun Apr 27, 2008 11:24 am

Bare send en PM om hvilket spill så er jeg med. Både upopulære og vanlige spill.
Sergeant Dickit

Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Speed Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Return to Erobrerklubben