Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Jonsvoll wrote:uke 12 blir viktig for meg for da møter jeg MIV.

Jonsvoll wrote:jeg vant min så nå er det opp til MIV
Game 3782738

Lufsen75 wrote:Jonsvoll wrote:jeg vant min så nå er det opp til MIV
Game 3782738
Vinner han blir det lite kul. Lika och omspel mellan er kanske?
Jonsvoll wrote:Lufsen75 wrote:Jonsvoll wrote:jeg vant min så nå er det opp til MIV
Game 3782738
Vinner han blir det lite kul. Lika och omspel mellan er kanske?
har sett på spillet hans og han vinner nok spillet sitt
Vid lika placering gäller: Inbördes möten Där vid lika antal segrar den som vann sin match snabbast får den högre placeringen. Vid fortsatt oavgjort avgörs det med 1 match som lottas vilken karta. Vid oavgjorts där avgörs det med lottning. Vid flera deltagare på samma poäng avgörs det om möjligt på målskillnad. Annars möts man i en enkel serie där det om möjligt kan särskilja deltagarna. Notera att om det ej spelar roll för upp eller nedflyttning så kan extra matcher skippas
MIV wrote:Fant disse reglene fra en av postene på det svenske forumet. Om de er i bruk vet jeg ikke:Vid lika placering gäller: Inbördes möten Där vid lika antal segrar den som vann sin match snabbast får den högre placeringen. Vid fortsatt oavgjort avgörs det med 1 match som lottas vilken karta. Vid oavgjorts där avgörs det med lottning. Vid flera deltagare på samma poäng avgörs det om möjligt på målskillnad. Annars möts man i en enkel serie där det om möjligt kan särskilja deltagarna. Notera att om det ej spelar roll för upp eller nedflyttning så kan extra matcher skippas
Innbyrdes møter gir seier til Jonsvoll, med 4poeng mot mine 2poeng. Jeg kjøper den.

Lufsen75 wrote:Officiell segrare är Jonsvoll på bättre inbördes möten. Lycka till mot svenska mästaren.
Och sedan kan ni om ni vill säga till om ni skulle vilja ha något annat upplägg eller om vi vill ha en till säsong av Nårska mästerskap till våren?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest