Medlemskap i Erobrerklubben?

Norwegian language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Medlemskap i Erobrerklubben?

Postby General Roy on Sun May 10, 2009 9:01 am

Er det noe bestemt man behøver å gjøre for å bli medlem i Erobrerklubben, eller er poenget bare at det er en nettpratseksjon i forumene? Jeg spør, siden jeg godt kunne tenke meg å bli med i en norsk eller skandinavisk klan, men har ikke funnet noe av interesse så langt.
Lieutenant General Roy
SoC Training Adviser

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (2)
Clan Achievement (4) Training Achievement (5) General Contribution (2)

Re: Medlemskap i Erobrerklubben?

Postby Lufsen75 on Sun May 10, 2009 9:27 am

General Roy wrote:Er det noe bestemt man behøver å gjøre for å bli medlem i Erobrerklubben, eller er poenget bare at det er en nettpratseksjon i forumene? Jeg spør, siden jeg godt kunne tenke meg å bli med i en norsk eller skandinavisk klan, men har ikke funnet noe av interesse så langt.

Vet att det var några svenskar som pratade om att bilda klan. SKa kolla om jag finner tråden.
Image
Sergeant 1st Class Lufsen75

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (30)

Re: Medlemskap i Erobrerklubben?

Postby lt.Futt on Thu Jul 16, 2009 1:23 am

Det kan vera praktisk med ein norsk klubb.

Eg tek eit spørsmål samstundes. Eg vonar at nokon kan svara. Funksjonen Last visited ynsjer eg å fjerna. Jau, eg har tenkt å bli mykje meir taktisk. :) Eg såg ein som hadde fjerna den. Veit nokon korleis ein gjer det?
Sergeant 1st Class lt.Futt

Medals: 44
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Polymorphic Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (4) Training Achievement (9)
General Contribution (2)

Return to Erobrerklubben