Många svenskar i toppen

Swedish language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Många svenskar i toppen

Postby Gillipig on Thu Sep 22, 2011 1:47 pm

Jag har aldrig sett så många svenskar på första sidan av scoreboarden som nu. 11 spelare som flyger den svenska flaggan, inte illa. Jag känner att jag borde dra mitt strå till stacken och öka på mitt score. Jag var ju colonel tidigare men då försökte jag inte ens att tjäna poäng. Hoppas på åtminstone 3000+ poäng nu när jag går in för det!
Lieutenant Gillipig

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (6) Tournament Contribution (3)

Re: Många svenskar i toppen

Postby White Moose on Sat Sep 24, 2011 9:54 am

Poäng är irrelevant enligt min mening.

Det visar enbart på vilka spel man kör. Begränsar jag mig t.ex. till enbart triple/quad eller speed games ligger jag 3000+. Likt många andra.
Simmar på 2200 nu när majoriteten av mina spel är 1v1.

Hursomhelst, alltid kul att många svenskar visar framfötterna :)
Image
Highest Score: 3374
Major White Moose

Medals: 63
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (16)
General Achievement (3) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (4)

Postby Lufsen75 on Wed Sep 28, 2011 1:31 pm

Jag simmar ju ännu längre ner men har nog aldrig varit upp på första sidan. Minns i och för sig inte men har för mig att jag bara varit på sida två.
Image
Sergeant Lufsen75

Medals: 81
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (7) Tournament Contribution (30)

Postby Gillipig on Thu Sep 29, 2011 6:42 am

tvivlar på att jag kommer att nå något högt score ändå. Jag tar för få turns.
Lieutenant Gillipig

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (6) Tournament Contribution (3)

Postby White Moose on Fri Sep 30, 2011 2:29 pm

Gillipig wrote:tvivlar på att jag kommer att nå något högt score ändå. Jag tar för få turns.

93% turns taken och spelat 1170 matcher.. det är illa..
Image
Highest Score: 3374
Major White Moose

Medals: 63
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (16)
General Achievement (3) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (4)

Postby Gillipig on Sat Oct 01, 2011 4:04 am

White Moose wrote:
Gillipig wrote:tvivlar på att jag kommer att nå något högt score ändå. Jag tar för få turns.

93% turns taken och spelat 1170 matcher.. det är illa..

yep men när jag väl tar dom är jag jävligt bra 8-) ! När jag nådde colonel tog jag fler än 93%. Hade nog blivit ganska svårt annars ;) .
Lieutenant Gillipig

Postby anonymus on Sat Oct 08, 2011 5:36 am

så fort jag har freestyle gold och speed gold tänkte jag dra upp också.. börjat så smått med att farama feudal 6player foggy så hoppa gärna in där om ni är dåliga på den och donera lite poäng ;)

/ :?:
Click image to enlarge.
image

show: BoganGod speaks the truth
Captain anonymus

Medals: 110
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (17) General Achievement (11)
Clan Achievement (18) Training Achievement (1) Challenge Achievement (1) Tournament Contribution (6)

Return to Erövrarklubben