SM SÄSONG 2 DISKUSSION

Swedish language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby juventino on Sun Sep 30, 2007 8:42 am

ja.. vi får see vad som folk helst vill ha. Det känns trots allt som att de flesta vill han en hemma och en borta karta. Tråkigt om det blir detta och att nån inte vill vara med pga av detta.

Jag tänker att vi har allt klart den här gågnen till vi startar. Hemsida. Regler och allt. Så det blir lite längre uppehåll men bättre att ha allt klart nu så vi lär av första säsongen
Major juventino

Medals: 23
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (4) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2)

Postby Lufsen75 on Sun Sep 30, 2007 3:06 pm

juventino wrote:ja.. vi får see vad som folk helst vill ha. Det känns trots allt som att de flesta vill han en hemma och en borta karta. Tråkigt om det blir detta och att nån inte vill vara med pga av detta.

Jag tänker att vi har allt klart den här gågnen till vi startar. Hemsida. Regler och allt. Så det blir lite längre uppehåll men bättre att ha allt klart nu så vi lär av första säsongen

Instämmer i allt.
Sergeant Lufsen75

Medals: 81
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)
General Achievement (2) Clan Achievement (7) Tournament Contribution (30)

Postby superemil on Tue Oct 09, 2007 8:43 am

ja e gärna med i sm :)
Corporal superemil

Postby Apocalypse on Wed Dec 05, 2007 2:59 pm

när kommer nästa sesong av SM starta då ?
Lieutenant Apocalypse

Medals: 6
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Freestyle Achievement (2)

Postby juventino on Sat Dec 08, 2007 7:16 pm

hmm.. ja.. jag akte till peru och kommer ara har ett tag.. sa jag kan inte ta pa mig sa mkt.. men kasnke nan annan vill gora lite?
Major juventino

Medals: 23
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (4) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2)

Postby Lufsen75 on Sun Dec 09, 2007 4:19 pm

Jag skulle kunna ta på mig lite arbete. Tillexempel så kan jag göra tabeller efter hur spelen går. Sedan kan jag kanske även göra matcher som alla kliver in i. Jag kan administrera en del. Vad säger du juventino. Jag kan inget om hemsidor men jag kan lite excel och paint.
Sergeant Lufsen75

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6)

Postby Lufsen75 on Sun Dec 23, 2007 5:12 am

Jag skulle vilja att vi kör igång efter nyår. Jag kan hålla i det och skapa matcher om så behövs. En match i veckan tror jag är tillräckligt, framför altl för de utan premium. Frågan är bara hur många lag som ska vara i samma grupp. Man kan ju också bara köra rakt av med att alla ska möta alla. det kan ju ta en stund dock.
Sergeant Lufsen75

Postby alstergren on Wed Dec 26, 2007 12:13 am

Lufsen75 wrote:Jag skulle vilja att vi kör igång efter nyår. Jag kan hålla i det och skapa matcher om så behövs. En match i veckan tror jag är tillräckligt, framför altl för de utan premium. Frågan är bara hur många lag som ska vara i samma grupp. Man kan ju också bara köra rakt av med att alla ska möta alla. det kan ju ta en stund dock.

Yes! Grymt med säsong 2. Skulle gå över lik för det. Googlade lite, ligger en halvfärdig hemsida uppe från säsong 1. Vad händer med juve?
Major alstergren

Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20)
General Achievement (12) Clan Achievement (8) Training Achievement (1) Challenge Achievement (4) Tournament Contribution (32)

Postby Lufsen75 on Wed Dec 26, 2007 3:36 pm

Jag startar en ny tråd om vilka som är intresserade att anmäla sig till säsong två. Alla tidigare har ju förtur till sin position i serien. Nya startar underifrån. Jag kommer att göra en excelark
Sergeant Lufsen75

Previous

Return to Erövrarklubben