Draq wrote:ok, efter lite eftertanke så står jag nu över ändå. Skulle svida för mycket för rankingen
De flesta i den divisionen har ungefär samma rank som du. Sergant och uppåt. oggiss är väl till och med så högt upp som den över kapten.
Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Draq wrote:ok, efter lite eftertanke så står jag nu över ändå. Skulle svida för mycket för rankingen

Draq wrote:Jo Oggiss är ju den högst rankade svensken, men jag tror jag står över iallafall. Tror inte jag kommer ha så mycket tid över här framåt, men jag återkommer om jag ändrar mig, när är deadline för anmälning?

Lufsen75 wrote:Jag har iallafall kommit på en ändring avseende poängberäkningen. Jag har på förslag att man får poäng efter följande:
3p - om man vinner i runda 10 eller tidigare
2p - om man vinner i runda 11 eller senare
1p - om man förlorar i runda 11 eller senare
0p - om man förlorar i runda 10 eller tidigare
Det blir så att säga tiebreakpoäng.
Deadbeatregel: En missad runda per match ingen åtgärd. Därutöver 1 minuspoäng i tabellen för varje runda man missar.
Vad tror ni?
juventino wrote:vinnarcupen ar enormt sjukt seg..... lite ändingr på det infär nästa säsong... =) kan ju spela mathcer snabbare och mer ihop

Thezzaruz wrote:Skulle gärna ta en plats i nästa säsong, är dock freemium.

Lufsen75 wrote:Thezzaruz wrote:Skulle gärna ta en plats i nästa säsong, är dock freemium.
Välkommen ändå men måste ha en plats ledig i varje fredag. Välj dina favoritsettings och karta och du är med.
Dock är det lite tomt i sista divisionen just nu.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests