Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Lufsen75 wrote:Efter lite snack så skulle det vara möjligt att vi kör separata turneringar men att mästarna spelare troligen dubbel mot varandra. För vår del skulle jag rekomendera att mästaren i serie och cup bildar par men ideer tas emot. Vill vi möta norska mästarna ens en gång?
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
artur1 wrote:Att spela för Sverige mot norge vore riktigt kul. jag är med om det finns möjlighet

Dryorophus wrote:Finns det något visat intresse från de andra skandinaviska länderna???

mangoman wrote:Ja nu nær jag ser detta, vet jag att det kan,absolut gå.Ær svensk i norge och intresset ær stort.Cup,dubbel,singel,turn, ja det låter som det, visst någon(kanske någon av er med erfarenhet) i sverige dær det med størsa chans finns flest deltagare .
Ta konakt lægg ut informationer och flyers , ni får sækert en massa mail då om vart de kan anmøla sig.Eller ær det fel av en amatør som ær svensk i norge att ens komma fram så hær? Hæln M

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest