Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Phlaim wrote:Gick precis upp på 99:e plats på scoreboard. Känns ganska otippat faktiskt, men kul.Hur högt har ni andra varit där?

White Moose wrote:Grattis Phlaim!
Som du kan läsa så är min bästa placering 284:e. Vilken jag hade vid 2275 poäng. Låg 5-6 med dom poängen i sverige faktiskt, men nu ligger jag väl mellan 10-15:e plats i sverige.
Iallafall, stort grattis. Bra att få upp en ny svensk i toppen!
Phlaim wrote:Gick precis upp på 99:e plats på scoreboard. Känns ganska otippat faktiskt, men kul. Hur högt har ni andra varit där?
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Phlaim wrote:Gick precis upp på 99:e plats på scoreboard. Känns ganska otippat faktiskt, men kul. Hur högt har ni andra varit där?
Kul!
Såg att juve postat ovan, mest därför kan jag i förbifarten slänga in att jag som högst toppat scoreboarden...![]()
Tog mig dit genom doubles/no cards/seq./unl. forts. Den tiden då det gick är dock förbi, tror som du att man måste kombinera med trips/quads och private games.
Phlaim wrote:som jag ser det finns det 4 sätt att ta sig till toppen.
- Escalating cards
- Spela 1v1 mot noobs
- Spela private games endast
- Spela Trips och Quads
Flat rate och no cards får man inte mkt score av direkt, även om det krävs mkt skills för att lyckas väl där.

juventino wrote:kan ju lägga till... Jag tycker det var riktigt strongt gjort. Till de som kommer ihåg hur det var i början.... Du var ju först upp över 3000..... Riktigt stort tycker jag.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:juventino wrote:kan ju lägga till... Jag tycker det var riktigt strongt gjort. Till de som kommer ihåg hur det var i början.... Du var ju först upp över 3000..... Riktigt stort tycker jag.
Tackar! Jo det var kul. Låg på en 2000 poäng vill jag minnas, men körde under ett par veckor en satsning för att bli först över 3000. Blev sjukt mycket spel då. CC University och Canada-kartorna var riktiga killers den sommarn.
Phlaim wrote:alstergren wrote:juventino wrote:kan ju lägga till... Jag tycker det var riktigt strongt gjort. Till de som kommer ihåg hur det var i början.... Du var ju först upp över 3000..... Riktigt stort tycker jag.
Tackar! Jo det var kul. Låg på en 2000 poäng vill jag minnas, men körde under ett par veckor en satsning för att bli först över 3000. Blev sjukt mycket spel då. CC University och Canada-kartorna var riktiga killers den sommarn.
damn, vad ska man satsa på nu då? först över 6000?![]()
p.s. nice antal posts, alster

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest