¡Felicidades!

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

¡Felicidades!

Postby Victor Sullivan on Tue Apr 05, 2011 2:59 pm

Espero que a ustedes les guste su [forum]. Perdón si mi español es malo. Estudié español cuando estuve en el colegio, ¡pero tiene cincuenta y tres años ahora! Ojalá que ustedes vayan a ayudarme con mi español y lo siento si mi gramática es terrible.

-Sully :D
Corporal Victor Sullivan

Medals: 45
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)
General Achievement (9) Map Contribution (4) Tournament Contribution (1) General Contribution (6)

Re: ¡Felicidades!

Postby jricart on Tue Apr 05, 2011 3:33 pm

Hey Sully! Tu español esta mejorando.

Gracias por tus felicitaciones. Ojala que con estos cambios, nuestro Foro tenga mas actividad!

Saludos.

JRT
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Postby Victor Sullivan on Wed Apr 06, 2011 2:36 pm

¡Gracias! :D y sí, espero que este foro tenga más actividad, porque quiero practicar mi español. :D
Corporal Victor Sullivan

Medals: 45
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)
General Achievement (9) Map Contribution (4) Tournament Contribution (1) General Contribution (6)

Postby kabuki.mono on Fri Apr 08, 2011 12:54 am

Aver una pregunta tengo yo! que estoy perdiendo el tiempo escribiendo aki? ya que aki parece que han contestado hace na,pues aver decirme algo coño.. la gente sigue utilizando esto? joder.. y luego fanfaronean de paletilla iberica y la ostia :lol:
Corporal 1st Class kabuki.mono

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Postby darth emperor on Mon Apr 11, 2011 8:46 am

kabuki.mono wrote:Aver una pregunta tengo yo! que estoy perdiendo el tiempo escribiendo aki? ya que aki parece que han contestado hace na,pues aver decirme algo coño.. la gente sigue utilizando esto? joder.. y luego fanfaronean de paletilla iberica y la ostia :lol:

Se habla, pero se habla menos de lo que supone que se deberia... somos vagos por naturaleza....
Image
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby kabuki.mono on Mon Apr 11, 2011 10:24 am

darth emperor wrote:
kabuki.mono wrote:Aver una pregunta tengo yo! que estoy perdiendo el tiempo escribiendo aki? ya que aki parece que han contestado hace na,pues aver decirme algo coño.. la gente sigue utilizando esto? joder.. y luego fanfaronean de paletilla iberica y la ostia :lol:

Se habla, pero se habla menos de lo que supone que se deberia... somos vagos por naturaleza....

:lol: :lol: Eso le etxaria la culpa al chaguen cagado Marroqui ;)
Corporal 1st Class kabuki.mono

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Return to Club de Conquista