donde puedo denunciar a este usuario q anda insultando??

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

donde puedo denunciar a este usuario q anda insultando??

Postby nachowatto on Mon Jan 09, 2012 4:27 pm

Sergeant 1st Class nachowatto

Medals: 16
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)

Re: donde puedo denunciar a este usuario q anda insultando??

Postby thenobodies80 on Mon Jan 09, 2012 5:38 pm

Lenguaje soez está permitido on Conquer Club, sin embargo, cuando el oponente te molestan demasiado, puede utilizar la lista de Foe y añadirlo a la misma.
Usted no va a jugar contra él y no podrá participar en juegos en el que ya están
Además, usted no va a leer sus mensajes en el foro o lo que escribe en el chat del juego.

Guidelines wrote:If a player's comments do not violate the rules posted below, then do not ask a moderator or administrator to intervene when a player annoys you. This includes curse words and foul language. They are allowed on this site and would be too difficult to moderate every one.

De todos modos, si sus insultos van más allá de un cierto límite y no puede ser considerado dentro de los Guidelines, se puede abrir un topic aqui.

La lista de Foe suele ser la solución mejor y más rápida. ;)

Nobodies
I do NOT visit this site and I'm NOT Team CC anymore.
All PMs are autobinned.
If you need to contact me, you should already have a way to do it without using this site.
Thanks to those who helped me through the years. :)
Corporal 1st Class thenobodies80

Medals: 70
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4)
General Achievement (8) Map Contribution (7) Tournament Contribution (6) General Contribution (17)

Re: donde puedo denunciar a este usuario q anda insultando??

Postby nachowatto on Tue Jan 10, 2012 3:19 am

muchas gracias x la respuesta, pasenlo bien en el juego ;)
Sergeant 1st Class nachowatto

Medals: 16
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)

Return to Club de Conquista