cap català?

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby Donko on Thu Aug 16, 2007 8:29 pm

Doncs adjudicada classic, el q es segur q serà rapideta jeje.

Jo no sé si podre a partir del 26 pero ho intentaré.

Q vaja be i aneu pensan les parelles,be, realment ja en tenim una de fet no¿? jijijiji :D
Corporal 1st Class Donko

Medals: 2
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1)

Postby darth emperor on Thu Aug 16, 2007 8:47 pm

arnauplan:jo m'alie amb qui guanyara el joc aixo vol dir q qui estiga amb mi segur q guanyara

arnauplan i donko:només ens varem aliar perque us vareu aliar tots 2 amb juli per atacar a marcrack i jo li vaig a ajudar

donko:classic esta bé(encara q hi hagi més rapides)

tots:jo tampoc crec q puga a partir del 26(segur q el 4 si pero abans d'aixo potser no puc)
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 78
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby Donko on Fri Aug 17, 2007 10:40 am

darth emperor wrote:arnauplan i donko:només ens varem aliar perque us vareu aliar tots 2 amb juli per atacar a marcrack i jo li vaig a ajudar

Això es trola, et vas aliar amb ell pq era el més poderós i vas pensar q aixi tal volta podries sobreviure quan ja estaves mort i tindries alguna mínima possibilitat quan soles quedareu vosaltres dos. Pero q dona igual, discutir per una punyetera partida, tiu, es prou pueril, jo només feia bromes tu tho prens massa en serio....
Corporal 1st Class Donko

Medals: 2
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1)

Postby darth emperor on Fri Aug 17, 2007 7:36 pm

Donko wrote:Això es trola, et vas aliar amb ell pq era el més poderós i vas pensar q aixi tal volta podries sobreviure quan ja estaves mort i tindries alguna mínima possibilitat quan soles quedareu vosaltres dos. Pero q dona igual, discutir per una punyetera partida, tiu, es prou pueril, jo només feia bromes tu tho prens massa en serio....

1-es veritat q tb vaig pensar aixo pero el q jo dic tb es veritat
2-si dona = d todes formes ja ha passat
3-jo també estic fent broma no estic serio...

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby marcrack on Sun Aug 19, 2007 4:14 am

doncs així que no s'en parli més... avera parlem de quin dia us va bé per començar una partida nova.

A mi em va bé a partir de dissabte al vespre abans més impossible i a l'arnau plan ja que no hi és li va bé a partir de dilluns perquè abans no hi és.

Jo boto per clàssic!

vinga doncs ja direu alguna cosa ;)
Corporal marcrack

Postby darth emperor on Sun Aug 19, 2007 8:58 am

jo a partir del dia 4 vespre+

edit:asi q si si us va be abans d'aquest dia feu-la jo esperare a la proxima no vos retrasareu tant per 1

General Contribution (2)

català

Postby juli on Tue Oct 09, 2007 1:30 pm

Que pasa neeeennnnnsssss!!

Ostia, feie temps que no pasava per aqui.. com van les coses? jo ultimament vaig jugant pero la feina em te absorvït!! ](*,)
Sergeant juli

Medals: 22
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)
Clan Achievement (2)

Re: català

Postby darth emperor on Tue Oct 09, 2007 4:16 pm

tot a bé,feia més d'un mes q no xerrava ningú en aquest tòpic

si busqueu una partida interesant

981053 triples sequential flat unlim battle of actium ps: trip

falten 2 jugadors qui s'apunta?

General Contribution (2)

Postby General mola? on Fri Oct 12, 2007 8:30 am

Encara som mes, pero no soc catalá, estic en Valencia no mes y intente ensenyarme.
Si voleu, puc intentar un pas davant en el meu aprenentatge!
Moltes gracies...
Saludo
Corporal General mola?

Postby darth emperor on Fri Oct 12, 2007 2:26 pm

General mola? wrote:Encara som mes, pero no soc catalá, estic en Valencia no mes y intente ensenyarme.
Si voleu, puc intentar un pas davant en el meu aprenentatge!
Moltes gracies...
Saludo

tothom es benvigut(quan he dit tothom vlia dir els q saben i el q volen aprendre català jiji)

General Contribution (2)

Postby arnauplan on Sat Oct 13, 2007 3:53 am

Itant!!! tothom és benvingut, només faltaria...

; )

Com més serem més riurem.
Corporal arnauplan

Postby darth emperor on Sat Oct 27, 2007 8:58 am

Voleu fer una altra partideta??

q no siga aquest mapa que no vull una tan llarga

General Contribution (2)

Postby Arroscaldo on Wed Nov 14, 2007 4:44 am

Hola a tots.
Em presente al conquer club catalanoparlant.

Espere que prompte disposem d'un forum per parlar en la nostra llengua.

Jo de moment he creat el mapa d'Espanya (completament en castellà. No em tireu pedres ;-) i estic buscant informació per fer un mapa comarcal del Pais Valencià (aquest ja serà en valencià). I és possible que continue en els mapes comarcals de Catalunya i Balears. O si trobara informació algún planol històric de la Corona d'Aragó.

Salut!
Sergeant 1st Class Arroscaldo

Medals: 3
Standard Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby darth emperor on Wed Nov 14, 2007 1:49 pm

Arroscaldo wrote:Hola a tots.
Em presente al conquer club catalanoparlant.

Benvingut

Arroscaldo wrote:Espere que prompte disposem d'un forum per parlar en la nostra llengua.

Som uns 8-10 persones nomes aixi q no ho crec, i ningu ho ha proposat, i no es parla aqui desde 2 semanes, el foro estaria mes mort....xD

Arroscaldo wrote:Jo de moment he creat el mapa d'Espanya (completament en castellà. No em tireu pedres ;-) i estic buscant informació per fer un mapa comarcal del Pais Valencià (aquest ja serà en valencià). I és possible que continue en els mapes comarcals de Catalunya i Balears. O si trobara informació algún planol històric de la Corona d'Aragó.

No et tiro pedres perque aqui per fin hi ha algu q fa jo et done ovacions...

En tot cas tindrien q ser del 3 junts perque jo el veig un poc xicotet
Si necessites cualq cosa per ajudar-te diga-ho q estaran encantats de ajudarte,si he dit estaran perque jo no,xDDDDDD que no que no q es broma no estaran ecantats d' ajudar-te

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

General Contribution (2)

ieeeeeeeeee!

Postby Marcrack2 on Wed Dec 12, 2007 8:02 am

Què passa penya! Quan de temps no? Encara us recordeu de mi?

Si us hi heu fixat tinc un nou nick. la veritat esque em van expulsar... Per tenir multiples contes... ](*,).
I bueno no em deixava tornar a registrar així que fa uns dies vaig poder registrar-me desde un altre ordinador : )

Bueno què com va tot? Ja m'han dit que que esteu fent un torneig mal parits! Jo hi volia participar! T.T
Bueno que hi farem...la qüestió esque ja soc aquí de nou jeje

Ostia avera si fem alguna altra parida com aquella que vam fer a l'estiu que va estar molt bé!

No se si han canviat gaire les coses espero que no. Vinga doncs ens veiem per aquí!

Apa siau!!!
Private 1st Class Marcrack2

PreviousNext

Return to Club de Conquista