Jo no sé si podre a partir del 26 pero ho intentaré.
Q vaja be i aneu pensan les parelles,be, realment ja en tenim una de fet no¿? jijijiji
Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
darth emperor wrote:arnauplan i donko:només ens varem aliar perque us vareu aliar tots 2 amb juli per atacar a marcrack i jo li vaig a ajudar
Donko wrote:Això es trola, et vas aliar amb ell pq era el més poderós i vas pensar q aixi tal volta podries sobreviure quan ja estaves mort i tindries alguna mínima possibilitat quan soles quedareu vosaltres dos. Pero q dona igual, discutir per una punyetera partida, tiu, es prou pueril, jo només feia bromes tu tho prens massa en serio....
General mola? wrote:Encara som mes, pero no soc catalá, estic en Valencia no mes y intente ensenyarme.
Si voleu, puc intentar un pas davant en el meu aprenentatge!
Moltes gracies...
Saludo
Arroscaldo wrote:Hola a tots.
Em presente al conquer club catalanoparlant.
Arroscaldo wrote:Espere que prompte disposem d'un forum per parlar en la nostra llengua.
Arroscaldo wrote:Jo de moment he creat el mapa d'Espanya (completament en castellà. No em tireu pedresi estic buscant informació per fer un mapa comarcal del Pais Valencià (aquest ja serà en valencià). I és possible que continue en els mapes comarcals de Catalunya i Balears. O si trobara informació algún planol històric de la Corona d'Aragó.
.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest