foro para la gente estupida

Spanish language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

foro para la gente estupida

Postby reverend_kyle on Fri Oct 20, 2006 8:33 pm

si no hablas espanol pero deseas hablar en este foro. Hables aqui.
DANCING MUSTARD FOR POOP IN '08!
Sergeant reverend_kyle

Medals: 13
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Cross-Map Achievement (1) Map Contribution (1) Tournament Contribution (1)

Postby motts444 on Fri Oct 20, 2006 11:54 pm

Pero ya sé español.
No. Bad dog. Dooown...down doggie....good boy.
Corporal motts444

Postby drago on Fri Jan 26, 2007 8:06 pm

No entendi que se supone que estan discutiendo. :?
Cook drago

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby DareDevil on Sun Apr 01, 2007 5:31 pm

yo opino que el que hizo este foro es estupido
Sergeant DareDevil

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby marcrack on Wed Aug 01, 2007 9:12 pm

XDDDDDDDDDDDDD

daredevil estoi contigo...

io entre pork me sentia estupido pero aora veo k ai gente mas estupida k io XD
Corporal marcrack

Postby Donko on Fri Aug 10, 2007 9:34 am

Esto que es como tonto el que lo lea¿? Cuanto ñiñato hay suelto cohone.
Corporal 1st Class Donko

Medals: 2
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1)

Re: foro para la gente estupida

Postby darth emperor on Fri Aug 10, 2007 11:43 am

reverend_kyle wrote:si no hablas espanol pero deseas hablar en este foro. Hables aqui.
vale en el caso q lleguen a tu post como sabran lo q dices???...(y eso q primero ha d cliquear aqui q no veo el motivo d xq lo hara alli si no lo entienden quizas x xurra...)
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby Georgerx7di on Mon Dec 20, 2010 5:21 pm

reverend_kyle wrote:si no hablas espanol pero deseas hablar en este foro. Hables aqui.

Does this mean that if you don't speak spanish but you want to post in this forum, then post here?

Yo apprendo espanol, pero no tengo alguien con hablar.
Major Georgerx7di

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (4)
General Achievement (1) Clan Achievement (4) Tournament Contribution (2) General Contribution (2)

Postby Lindax on Mon Dec 20, 2010 7:11 pm

Georgerx7di wrote:

Does this mean that if you don't speak spanish but you want to post in this forum, then post here?

Yo apprendo espanol, pero no tengo alguien con hablar.

ffs George, talking about a negro-bump.

And you're wrong, you have me to talk to, in whatever language you like.

Lx
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 128
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (9) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (31) General Contribution (10)

Postby theherkman on Sat Dec 25, 2010 8:03 pm

This is a stupid thread... No one would know what it was about unless they spoke spanish... So how would people who don't speak spanish know this thread is for them?
MOD ABUSE LINKS
rdsrds2120
Andy/KingA

Image
Click that picture and you will go apeshit...
Private theherkman

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)

Postby shieldgenerator7 on Tue Mar 29, 2011 5:25 pm

¡Hola! Hablo español, pero solo un poco. Cuando hablo en español, me siento nadar en agua porque me olvidó mucho grammatíca. Ojala que puedas entenderme.
Above all, taking the shield of faith, wherewith ye shall be able to defeat all evil. -Ephesians 6 KJV

My Smiley: ( :) ) --- it's got SHIELDS!

everywhere116 wrote:You da man! Well, not really, because we're colorful ponies, but you get the idea.
Sergeant shieldgenerator7

Medals: 12
Standard Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (3)
General Achievement (2) Tournament Contribution (2)

Postby radiojake on Wed May 18, 2011 7:39 am

shieldgenerator7 wrote:¡Hola! Hablo español, pero solo un poco. Cuando hablo en español, me siento nadar en agua porque me olvidó mucho grammatíca. Ojala que puedas entenderme.

¿Cuándo empezaste aprender español? Empecé el año pasado solo, por tanto hay muchas que no sé - sin embargo intento usar el idioma cada vez que es posible.
-- share what ya got --
Sergeant 1st Class radiojake

Medals: 30
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby kabuki.mono on Wed May 18, 2011 9:30 am

radiojake wrote:
shieldgenerator7 wrote:¡Hola! Hablo español, pero solo un poco. Cuando hablo en español, me siento nadar en agua porque me olvidó mucho grammatíca. Ojala que puedas entenderme.

¿Cuándo empezaste aprender español? Empecé el año pasado solo, por tanto hay muchas que no sé - sin embargo intento usar el idioma cada vez que es posible.

Pues aqui lo llevas mal eh! porque somos quatro muertos de hambre, que aveces parece que estamos en hibernación ( =D> He usado tildés) :lol: :lol:

EDIT: Vamos a darle un pokito de calor a este frio invierno. http://www.youtube.com/watch?v=m8IjBXf0HJU
Corporal 1st Class kabuki.mono

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1)

Postby Falkomagno on Tue May 31, 2011 2:10 am

muy bien radiojake. Es una buena construcción para no ser nativo en el idioma.
Private 1st Class Falkomagno

Location: Even in a rock or in a piece of wood. In sunsets often
Medals: 51
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby radiojake on Mon Jun 06, 2011 8:37 am

Falkomagno wrote:muy bien radiojake. Es una buena construcción para no ser nativo en el idioma.

Gracias - Tuve un examen de español a la universidad hoy, sin embargo pienso que hice mala - la auditiva fue cuando hice peor, no puedo entender español cuando escucho a una grabación de personas están hablando español. Es muy rápido!

Pues, debería practicar más y ir a un país que habla español otro vez - (la última vez fui a Mexico y Cuba no pude hablar español)
-- share what ya got --

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)

Postby kabuki.mono on Mon Jun 06, 2011 9:08 am

radiojake wrote:
Falkomagno wrote:muy bien radiojake. Es una buena construcción para no ser nativo en el idioma.

Gracias - Tuve un examen de español a la universidad hoy, sin embargo pienso que hice mala - la auditiva fue cuando hice peor, no puedo entender español cuando escucho a una grabación de personas están hablando español. Es muy rápido!

Pues, debería practicar más y ir a un país que habla español otro vez - (la última vez fui a Mexico y Cuba no pude hablar español)

Cuanto tiempo llevas aprendiendo castellano?

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1)

Postby radiojake on Mon Jun 06, 2011 9:55 am

kabuki.mono wrote:
radiojake wrote:

Dieciseís meses - Empecé en febrero, 2010
-- share what ya got --

Postby pickleofdoom on Tue Jun 07, 2011 3:46 am

Yo soy gente estupida. ¿Donde me inscribo?
Colonel pickleofdoom

Medals: 22
Standard Achievement (4) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) Training Achievement (1)

Postby kabuki.mono on Sat Jun 18, 2011 10:12 am

radiojake wrote:
kabuki.mono wrote:
radiojake wrote:

Dieciseís meses - Empecé en febrero, 2010

Buen nivel tienes habiendo empezado hace tan poco. :D

Postby Sunshine100695 on Sun Sep 22, 2013 8:43 am

Ustedes me hacen senti mal! 16 meses y ya pueden redactar asi?! Yo he vivido en Puerto Rico por 10 a~os y sigo diciendo disparates. DX
New Recruit Sunshine100695

Postby PaRKoN on Mon Sep 23, 2013 7:42 am

Todo es cuestión de practica ;)
Brigadier PaRKoN

Medals: 62
Conquer Cup Bronze Achievement (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (2)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (14) General Achievement (4) Clan Achievement (6)
Tournament Contribution (4)

Return to Club de Conquista