doubles, triples etc

French language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

doubles, triples etc

Postby DJoach on Mon Jan 04, 2010 11:47 am

salut à tous

Un petit mot pour tous ceux qui cherchent un partenaire français en double, triple voir quad
Je suis votre homme :D
Lieutenant DJoach

Medals: 66
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Re: doubles, triples etc

Postby ESSG on Fri Mar 12, 2010 9:21 am

Tout d'abord bonjour,

Pourquoi pas, ca peut m'intéresser, mais peux tu m'expliquer à quoi correspond " My Spoils ([bracketed] if owned)", je suis un peu novice sur le jeu (même si j'ai souvent joué à risk en version plateau !) et mon english isn't good ;-) !
Private 1st Class ESSG

Postby ben79 on Sat Mar 13, 2010 11:31 am

ESSG wrote:Tout d'abord bonjour,

Pourquoi pas, ca peut m'intéresser, mais peux tu m'expliquer à quoi correspond " My Spoils ([bracketed] if owned)", je suis un peu novice sur le jeu (même si j'ai souvent joué à risk en version plateau !) et mon english isn't good ;-) !

ca veut dire que tu possedes le territoire de la carte et si tu prend tes carte tu vas avoir un +2 troupes sur ce territoire
Lieutenant ben79

Medals: 59
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (4) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (2) General Achievement (5)

Postby ESSG on Sat Mar 13, 2010 6:13 pm

Salut et merci pour la réponse. Simple petite question pour avoir le +2 il faut avoir tout les spoils indiqués ou un seul suffit ?
Private 1st Class ESSG

Postby ben79 on Sun Mar 14, 2010 12:25 pm

ESSG wrote:Salut et merci pour la réponse. Simple petite question pour avoir le +2 il faut avoir tout les spoils indiqués ou un seul suffit ?

un seul suffit
Lieutenant ben79

Medals: 59
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (4) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (2) General Achievement (5)

Return to Club Conquête