creation d un tournoi

French language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

creation d un tournoi

Postby hagardunor on Thu Oct 21, 2010 2:21 am

Comme le titre l indique, je vais sans doute me lancer dans la creation d un tournoi 100 % francophone.
J ai deja MP le responsable des tournoi pour lui faire part de mon intention.
Cela ne lui pose aucun probleme, seul petit hic, certaine parties de la presentation devront etre en anglais (cause archivage ou je ne sais quoi). J aurais donc besoin de quelqu un maitrisant aussi bien le francais que l anglais pour m aider a traduire les parties obligatoire (parce que moi et l anglais...) et aussi peut etre pour faire le lien avec les directeurs de tournois.

Personnes interressees merci de me contacter...
Corporal 1st Class hagardunor

Medals: 56
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (12)

Re: creation d un tournoi

Postby DJoach on Thu Oct 21, 2010 4:01 am

Y' a moyen de filer un coup de main... Fais signe quand tu as besoin
Lieutenant DJoach

Medals: 66
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Postby Lindax on Thu Oct 21, 2010 10:47 am

Excuse moi for posting in English. I understand a lot of French, but not 100% and writing it is even more difficult. ;)

I am in charge of International Tournaments and I will be making sure your tournament meets the requirements and granting tournament privileges.

You can create your tournament topic here in this forum in French and provide an English translation with it. if somebody does it for you, it can be in a separate post. I just need to make sure that I can approve your tournament.

Merci,

Lindax
International Tournaments
Major Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 129
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (9) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (31) General Contribution (10)

Postby hagardunor on Thu Oct 21, 2010 1:48 pm

Ok je vais commencer la maquette des ce W-E

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2)

Postby DJoach on Thu Oct 21, 2010 6:19 pm

Si t' as besoin d' aide, fais signe ! Ce sera avec plaisir
Lieutenant DJoach

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Postby Lindax on Sun Oct 24, 2010 12:20 am

Je suis tres desolee. I'm sorry, I noticed that you have never organized a tournament before on Conquer Club. This means that you will not be able to organize an international tournament (yet).

Lx
Major Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 129
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (9) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (31) General Contribution (10)

Postby DJoach on Sun Oct 24, 2010 9:39 am

Ha ben comme ça c' est reglé....
Lieutenant DJoach

General Contribution (1)

Postby hagardunor on Sun Oct 24, 2010 10:35 am

arf pas cool ca :(

Postby hagardunor on Wed Oct 27, 2010 8:44 am

Je note quand meme qu un joueur a cree un tournoi entierement en yougo...
Mais bon la communaute francophone doit etre trop peu importante pour pouvoir en faire autant... :-$

Postby Gilles#1 on Wed Oct 27, 2010 12:52 pm

C'est quoi ces naiseries va voir sur ce lien, l'an passé il y a eu un tournoi francophone:
viewtopic.php?f=90&t=90060&start=0
Captain Gilles#1

Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (5)

Postby hagardunor on Thu Oct 28, 2010 8:09 am

Peut etre est il accredite pour creer des tournois...

D apres ce que j ai compris, on me "reproche" de ne pas en avoir cree avant.

Postby Saddam Le Rouge on Sun Oct 31, 2010 12:18 pm

Interressé par le tournoi ... mais mon anglais est pas assez bon

Voici 2 liens pour les Francophones , surtout ceux qui aiment les Jeux de Plateau =D> =D> =D>
Et j'ai quelques vieux jeux ( ancien ) à vendre :arrow:

http://joueurs.multiply.com/photos

http://www.facebook.com/pages/Joueurs-d ... 2388263231

Tiens moi au courant Saddam Le Rouge :oops:

joueursderisk@hotmail.com
Cook Saddam Le Rouge

Medals: 6
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Return to Club Conquête