traducteurs svp

French language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

traducteurs svp

Postby samdemars on Sun Jan 01, 2012 11:10 am

bonjour,

l'un d'entre vous aurait-il la capacité (..et l'amabilité :D ) de traduire les tags utilisés dans le rating ?

pour certains termes employés ça va c'est facile ...mais pas pour tous ...

merci d'avance et bonne année à tous ;)
Major samdemars

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Beta Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Re: traducteurs svp

Postby DJoach on Mon Jan 02, 2012 2:55 am

salut !

lesquels tu ne comprends pas ?
Lieutenant DJoach

Medals: 66
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (16) General Achievement (2) Clan Achievement (13) Training Achievement (2)
General Contribution (1)

Postby douitashimashite on Wed Jan 04, 2012 8:43 pm

samdemars wrote:bonjour,

l'un d'entre vous aurait-il la capacité (..et l'amabilité :D ) de traduire les tags utilisés dans le rating ?

pour certains termes employés ça va c'est facile ...mais pas pour tous ...

merci d'avance et bonne année à tous ;)

Quick RAPIDE
Slow LENT
Deadbeat ATTENDANCE (si il manque sont tour)
Friendly AMICAL
Funny MARRANT
Helpful AIDE
Talkative PARLANT
Silent SILENT
Rude GROSSIER
Complainer SE PLEIN
Paranoid PARANO
Bully DUR
Trustworthy DE CONFIANCE
Backstabber PAS DE CONFIANCE
Good Teammate BON COEQUIPIER
Bad Teammate MAUVAIS
Teammate Killer TUER DE PARTNER
Cooperative COOPERATIF
Uncooperative NOT COOPERATIF
Brave BRAVE
Coward LACHE
Irrational NOT RATIONEL
Reckless IREFLECHI
Suicider SUICIDAIRE
Vindictive JE SAIS PAS
Sore Loser MAUVAIS PERDANT
Quitter QUI ABANDONNE
Clueless QUI N"A AUCUNE IDEE DE CE QU"IL SE PASSE
Balanced Play JEUX BALANCER
Secret Diplomacy DIPLOMATIE SECRETE
Cheap Tactics TACTIQUE A PAS CHER
Leader MENEUR
Follower ACCONPAGNATEUR
Good Strategy BONNE STRATEGIE
Poor Strategy MAUVAISE

desoler si il y a des faute d'orthographe, ca fait lomptemps que je n'habite plus en france (et j'ecrit tres peut en francais)
Click image to enlarge.
image
Captain douitashimashite

Medals: 92
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (4) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (4) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4)
Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (11) General Achievement (6)
Clan Achievement (14)

Postby samdemars on Fri Jan 06, 2012 5:53 pm

merci DJoach c'est bon j'avais pas besoin d'une traduction en particulier ...c'était surtout pour éviter aux nouveaux de faire comme moi et de chercher mot par mot, expression par expression ..

un grand merci à douitashimashite !
Major samdemars

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Beta Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby zimmah on Tue Jan 17, 2012 5:48 am

vindictive = vindicatif (pretty easy)
Click image to enlarge.
image
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby maooo on Mon Mar 05, 2012 7:07 pm

zimmah wrote:vindictive = vindicatif (pretty easy)

merci aussi :roll: ;)
Private maooo

Return to Club Conquête