Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Postby hushovd on Wed Oct 03, 2012 1:28 pm

Grote boog erom heen? Als ik het plaatje op wiki bekijk... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Circe_(mythologie) ...nou het is dat ik getrouwd ben :-) .
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby sniffie on Thu Oct 04, 2012 3:01 pm

hushovd wrote:Grote boog erom heen? Als ik het plaatje op wiki bekijk... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Circe_(mythologie) ...nou het is dat ik getrouwd ben :-) .

Die link doet het niet lolbroek
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby Catarah on Mon Oct 15, 2012 7:04 am

sniffie wrote:
hushovd wrote:Grote boog erom heen? Als ik het plaatje op wiki bekijk... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Circe_(mythologie) ...nou het is dat ik getrouwd ben :-) .

Die link doet het niet lolbroek

da´s omdat CC denkt dat het laatste haakje niet bij de link hoort.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Circe_(mythologie) doet het wel als het goed is.
Captain Catarah

Medals: 36
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Oct 15, 2012 8:31 am

een kinderhand is gauw gevuld
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby hushovd on Mon Oct 15, 2012 1:14 pm

Nou kan ik natuurlijk vreselijk opscheppen over n kinderarmpje wat graag vult....en dat doe ik dan ook maar ff :-)
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby sniffie on Sun Oct 21, 2012 2:52 pm

hushovd wrote:Nou kan ik natuurlijk vreselijk opscheppen over n kinderarmpje wat graag vult....en dat doe ik dan ook maar ff :-)

Jammer dat je niet in de horeca werkt, anders konden we deze discussie echt leuk maken ;)

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby Lindax on Sun Oct 21, 2012 10:13 pm

ff=effe=even?

Lx
Image
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 124
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (8) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (8)

Postby sniffie on Mon Oct 22, 2012 3:59 am

Lindax wrote:ff=effe=even?

Lx

scherp opgemerkt!
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Previous

Return to De Veroveraars Club