Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Koganosi wrote:Extreme Ways wrote:Koganosi wrote:JBlombier wrote:Pitchers? Waar? Staat er onderaan de heuvel een bar, dan hou ik daar de wacht.
IK had de bar ofc mee genomen naar de Heuvel, dus Jb liep rustig de heuvel op en kwam bij de bar aan. Dar zat ik op het moment toen EW aankwam samen met JB aan de bar, gelukkig bracht EW deze 10 pitchers naar ons waar wij deze ons natuurlijk soldaat hebben gemaakt. Gezien wij niet genoeg hadden aan 10 pitchers stuurden wij EW daarna weer snel op queste om meer bier voor ons te halen!
Nogmaals bedankt EW.
Urs
Koganosi
Nadat jullie daar aan het voetballen waren vloog de bal opeens de heuvel af. Ibra(himovic) als ik was maakte ik een omhaal en raakte ik jullie beiden op het hoofd. Mijn heuvel.
Ik denk dat EW zelf al wat van de drank die hij voor mij en JB ging halen! Gezien het feit wij niet voetballen en wij niks over ene Ibrahimovic kennen!
Nog steeds onze heuvel.
Urs
Koganosi en JB

sniffie wrote:sinds vandaag vandaag ben ik toegelaten tot het selecte clubje van de Multi Hunters.
Dus, rot op beste vrinden, of ik help jullie een handje!![]()

SirSebstar wrote:sniffie wrote:sinds vandaag vandaag ben ik toegelaten tot het selecte clubje van de Multi Hunters.
Dus, rot op beste vrinden, of ik help jullie een handje!![]()
Terwijl ik sniffie met deze fantastische prestatie wilde feliciteren zag ik jb en ko aan het voetabllen. EW zag het aan en ging nog wat meer drank halen (en smarties).
sniffie is de koning van katoren!
oh en ik van de heuvel.
slaap lekker allen

JBlombier wrote:Ik loop met een meter bier naar boven om iedereen te voorzien, zie ik alleen een ouwe gek op de heuvel staan. Ik draai me om voor hij mij gezien heeft en ga weer naar beneden. Aad mag even genieten van z'n heuvel. Met dit weer lijkt me dat geen pretje.

sniffie wrote:JBlombier wrote:Ik loop met een meter bier naar boven om iedereen te voorzien, zie ik alleen een ouwe gek op de heuvel staan. Ik draai me om voor hij mij gezien heeft en ga weer naar beneden. Aad mag even genieten van z'n heuvel. Met dit weer lijkt me dat geen pretje.
Waarschijnlijk vriest ie dood op die kloteheuvel!

SirSebstar wrote:Ik wes even weg vodka en wat te snacken halen, zie ik waauw.. wat een mooie dame.
het is waauw zijn schone dame. Ik besluit zijn ing account te hacken en bel op alsof ik zijn bank ben. Hij rent weg. Ik neem zijn meisje mee naar boven. mijn heuvel, allebei

Extreme Ways wrote:SirSebstar wrote:Ik wes even weg vodka en wat te snacken halen, zie ik waauw.. wat een mooie dame.
het is waauw zijn schone dame. Ik besluit zijn ing account te hacken en bel op alsof ik zijn bank ben. Hij rent weg. Ik neem zijn meisje mee naar boven. mijn heuvel, allebei
Viezerik.

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests