ik heb er genoeg van

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

ik heb er genoeg van

Postby Schmack on Sat Jan 23, 2010 8:48 am

hallo nederlands-sprekende peepz :D

Ik hou van dit spel, en zonder arrogantie denk ik dat ik er redelijk goed in ben. Ik speel sinds een tijd met veel plezier op landgrab.net (http://landgrab.net/landgrab/ViewStats?u=41283). iemand vertelde mij daar van deze site.

Ik merk wel dat ik hier vooral in teamgames vaak het onderspit delf, hier kan ik zelf vaak weinig aan doen. Ik vind het absoluut niet erg om terecht te verliezen, als de een meer geluk heeft of een betere strategie gebruikt. De open teamgames zijn namelijk al vaak gemaakt door ervaren teamspelers, die geen turn missen, terwijl mijn team zich vaak vult met onervaren spelers die vaak op cruciale momenten hun beurt missen of gewoon hun eigen gang gaan, ervaren spelers mijden deze teams... want als je dan een strategie bespreekt die nog werkt ook, en zelfs goede kans hebt om te winnen maar toch verliest omdat je genaaid wordt door je teammates, zuigt dat toch behoorlijk.. op deze manier wordt het opklimmen uit de noob status zeer moeilijk..

Gelukkig heb ik nu een belgisch maatje gevonden hier waar ik doubles mee speel, en meteen gewonnen ;)

Graag zou ik aansluiten bij teamgames met wat meer ervaren spelers die gewoon communiceren, zodat ik de kans krijg de gecompliceerde maps hier onder de knie te krijgen.

ik tik net zo goed engels als nederlands en kan met iedereen spelen die een goede instelling heeft. Ook die besloten games lijken mij wel wat!

Ik hoor het wel

schmack
Sergeant Schmack

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Re: ik heb er genoeg van

Postby sniffie on Mon Jan 25, 2010 8:07 am

hi,

laat het maar ff weten als je een slot over hebt, ik ben niet te beroerd om een nieuwe dubbelspartner te proberen.

Greetz sniffie
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby japser_be on Wed Jan 27, 2010 7:40 am

hetzelfde hier, laat maar iets weten
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Schmack on Sat Jan 30, 2010 8:11 am

thx guys!! bijna zover! zit nu in een dubbel met zimma, gaat goed (http://www.conquerclub.com/game.php?game=6341717) . er komt snel een slot vrij, hebben jullie misschien zin in een triple of een quadruple met zimma erbij? ik kan jullie niet uitnodigen (free account) dus misschien kan een van jullie er een starten en de plekken reserveren? Een grote map met niet al teveel going on zou leuk zijn met een aantal grotere teams?

ik hoor het wel.

Schmack
Sergeant Schmack

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Schmack on Sat Jan 30, 2010 8:23 am

wellicht een map als feudal epic of hive bijvoorbeeld??
Sergeant Schmack

Postby zimmah on Tue Mar 09, 2010 2:59 pm

met mij speel je ook al regelmatig he? :D
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby SirSebstar on Wed Mar 10, 2010 4:06 am

hive zuigt
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Schmack on Fri Mar 12, 2010 3:41 pm

zimmah wrote:met mij speel je ook al regelmatig he? :D

yep :D gaat de goede kant op. ideen voor een goede quad game sirsebstar? en zin om met zimmah, mij en japser be een keer een potje te spelen?
Sergeant Schmack

Postby SirSebstar on Sun Mar 14, 2010 4:52 am

altijd
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Schmack on Mon Mar 15, 2010 12:55 am

voorkeur voor een map?
Sergeant Schmack

Postby SirSebstar on Mon Mar 15, 2010 5:22 am

geen van de 'moeilijke' zou fijn zijn
Major SirSebstar

Postby Schmack on Mon Mar 15, 2010 2:29 pm

zimmah heeft je een invite gestuurd voor peloponesian war
Sergeant Schmack

Postby Genoke on Wed Mar 13, 2013 1:34 pm

SirSebstar wrote:geen van de 'moeilijke' zou fijn zijn

lol...moeilijk is relatief hé! ;)
Image
My CC:
show
Brigadier Genoke

Medals: 92
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (21)
Tournament Contribution (2)

Postby Extreme Ways on Wed Mar 13, 2013 4:56 pm

2 necro's 1 forum. Waar ging dit topic uberhaupt over?
VDLL, ex-KoRT.
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby SirSebstar on Thu Apr 04, 2013 9:03 am

lees en communicatie problemen
Major SirSebstar

Return to De Veroveraars Club