Thema: Sport

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby BulaMatari on Sat Jul 14, 2007 3:51 pm

We only talk dutch here :wink:
Corporal 1st Class BulaMatari

Postby onbekende on Sun Jul 15, 2007 5:08 am

YAY TOUR DE FRANCE
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Dakar

Postby eagle_1 on Sat Jan 05, 2008 11:06 am

Ik weet niet of jullie het normaal volgen, maar het is dit jaar dus afgelast omdat Frankrijk Mauritianie een negatief reisadvies hebben gegeven omdat er 4 fransen zijn vermoord daar en die hele organisatie is frans.., en daardoor zou niemand verzekerd zijn.

wat vinden jullie daarvan?
Last edited by MarVal on Sun Sep 21, 2008 4:35 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby Timon on Sat Jan 05, 2008 5:45 pm

drama..
geweldige rally, al 30 jaar toch?
dat dan weer door terroristische aanslagen van al quaida (ofzo=P) dit niet door moet gaan vind ik zo jammer
waarom heb je dat toch steeds in de wereld...waarom altijd dat gezeik
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

3-0 Nederland-Italie

Postby SirSebstar on Mon Jun 09, 2008 3:58 pm

Grazia jongens =D>
Last edited by MarVal on Sun Sep 21, 2008 4:36 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Re: 3-0 Nederland-Italie

Postby Ollie B. Bommel on Mon Jun 09, 2008 4:56 pm

Huh, waar gaat dit over ? voetbal
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Jeepee on Mon Jun 09, 2008 5:09 pm

Hey Nikita!

't Was écht genieten!
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby Ollie B. Bommel on Mon Jun 09, 2008 5:40 pm

Ok voetbal dus :( weet ik veel
Private Ollie B. Bommel

Postby eagle_1 on Tue Jun 10, 2008 1:51 am

Moooooie wedstrijd :D
Sergeant eagle_1

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Tue Jun 10, 2008 2:42 am

Eindelijk slapen na een hele nacht feesten :)
Prachtige wedstrijd... en zo'n grote fan van voetbal ben ik niet eens.

Even fysiek voorbereiden op vrijdag, dan kunnen ze weer, als ik me niet vergis (wat op dit moment best zou kunnen)
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby BlAckICE on Tue Jun 10, 2008 3:11 am

proficiat aan de nederlanders. Heel sterke ploeg.
Wat een wedstrijd! :) Beste match van het EK tot nu toe.
Ik denk dat jullie dit jaar ver zullen geraken
Tournaments won:
- Benelux Open
- Champions League 2007
Image
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby onbekende on Tue Jun 10, 2008 4:54 am

zou nooit zoever gekomen zijn als die scheidsrechters een beeteke ogen hadden >_>

btw, hoeveel van ulle hebbe deze ker weer via de vlaamse televisie dit gezien? (altijd comentaar dat vlaamse comentaat > nederlandse)
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby japser_be on Tue Jun 10, 2008 6:03 am

aaargh goed gespeeld manne ! dit heeft me wel geld gekost, mijn prono was 2-2, maar jullie hebben Italië gewoon wegggespeelt, dit heb ik al lang niet meer zien gebeuren.
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Sierra_Leon on Tue Jun 10, 2008 7:08 am

Ik had 'm op 0-0 gegokt. Wie had dit verwacht?! Volgens mij winnen hier alleen de naïve huisvrouwtjes geld die gewoon elke wedstrijd Nederland op 3-0 winst zetten. :lol:

Ik krijg nu echt heel veel zin in de wedstrijd tegen Frankrijk trouwens. Ik zit in Bern dan!
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby Timon on Tue Jun 10, 2008 9:56 am

Ollie B. Bommel wrote:Ok voetbal dus :( weet ik veel

doe normaal man... :roll: :)
Image
Private Timon

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)

Postby japser_be on Tue Jun 10, 2008 1:45 pm

ik heb 0-2 voor Frankrijk staan, en ik hoop dat dit ook gata gebeuren want ik heb Frankrijk als winnaar van het EK gezet, sorry voor jullie Nederlanders.
Image
Lieutenant japser_be

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby ikhikhikh on Tue Jun 10, 2008 1:48 pm

frankrijk gaat de ek nooit winnen, ze spelen zelfs gelijk met roemenie
Image
going back to 1829 points Image
Lieutenant ikhikhikh

Medals: 3
Standard Achievement (2) Assassin Achievement (1)

Postby sherkaner on Tue Jun 10, 2008 1:59 pm

we zullen zien vrijdag. Ik heb iig van 1 wedstrijd genoten :D
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby japser_be on Tue Jun 10, 2008 2:44 pm

ikhikhikh wrote:frankrijk gaat de ek nooit winnen, ze spelen zelfs gelijk met roemenie

dat wil niets zeggen het zijn vaak de ploegen die in het begin minder presteren dat er nog altijd staan op het einde
Image
Lieutenant japser_be

Postby Ollie B. Bommel on Tue Jun 10, 2008 4:54 pm

Timon wrote:
Ollie B. Bommel wrote:Ok voetbal dus :( weet ik veel

doe normaal man... :roll: :)

Hoezo normaal :?:

Is voetbal normaal dan. Je wordt toch compleet gek van dat voetbal. Net of er niks belangrijkers meer is, je kunt geen krant lezen, tv aanzetten een winkel binnenlopen of een straat oversteken of je wordt geconfronteerd met dat domme puberspelletje. Als je niks hebt met voetjebal is het een complete marteling, en blijft er weinig anders over dan het kijkkassie uit te zetten de kranten gelijk bij het oud papier te gooien, een goed boek opzoeken en je vingers in je oren te stoppen als er ergens in de buurt het gejuich losbarst als er weer eens een balletje in het netje rolt.

Dus ik bedoel maar, wat is nu normaal. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Private Ollie B. Bommel

Postby JBlombier on Tue Jun 10, 2008 10:02 pm

Met het voetbal op zich heb ik ook niet veel, maar het is altijd weer een goed excuus om een overdreven hoeveelheid alcohol te nuttigen, zonder dat iemand je raar aankijkt. Heb persoonlijk niet veel last van de Oranjekoorts, zeker als het Nederlands elftal het goed doet.
Of het normaal is? Tja, dat is te subjectief om antwoord op te geven, maar het gaat al jaren zo, dus ik ben er op z'n minst gewend aan geraakt.

Overigens...
Ollie B. Bommel wrote:
Ok voetbal dus :cry: weet ik veel

Je werd er toch overal mee geconfronteerd? ;)

- zucht, ik moet eens op "normale" tijden gaan slapen -
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sunshining on Fri Jun 13, 2008 1:16 am

Wat zullen ze vandaag doen

Ik denk dat ze gaan winnnen.
Ik denk ook net aan want ze zullen vanavond er heel hard voor moeten vechten.Frankrijk zal heel erg opletten.
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Jeepee on Fri Jun 13, 2008 3:46 am

Gelijkspel 1-1, denk ik. Frankrijk moet in tegenstelling tot Nederland. Hoop dat ze even scherp kunnen spelen als tegen Italië. =D>
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

4-1 Nederland - Frankrijk

Postby eagle_1 on Fri Jun 13, 2008 4:20 pm

:D :D
weer een geweldige score 8-)
Last edited by MarVal on Sun Sep 21, 2008 4:37 pm, edited 1 time in total.
Sergeant eagle_1

Re: 4-1 Nederland - Frankrijk

Postby Timon on Fri Jun 13, 2008 5:07 pm

ik ben benieuwd wat de wereldpers te zeggen heeft!
Image
Private Timon

Next

Return to De Veroveraars Club