Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Dutch language forum
Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby Spritzking on Mon Feb 05, 2007 8:57 am

mijn eerste post :)

ik zit hier dan ook nog niet zo lang op deze site, maar wat me al wel opgevallen is, is dat er inderdaad een aantal spelers ronloopt die contstant dubieuze beslissing maken. opzich ben je dan nog geen slechte speler. zoals al eerder opgemerkt. Ik denk dat als dat voornamelijk de mensen die schelden of anderen belachelijk slecht zijn en geweerd moeten worden. turns missen is trouwens ook gewoon flauw spel en het randje van de regels opzoeken.

wat mij het meeste irriteerd (En dat is niet alleen op deze site maar "life in general") zijn uitspraken zoals deze:

"Iemand uitschelden is kinderachtig, bovendien is.... zelf een #####"
Major Spritzking

Medals: 13
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1)

max is gr8

Postby Ros on Mon Feb 05, 2007 9:16 am

tsja, jammer genoeg communiceert max dan beter in het forum dan in een team......

En wat die benjij (148pt) betreft, occupation: landscaping & snowremoval...??! Klinkt als: hakken & afvoeren.............lol

Maar goed, misschien is het dan juist wel een goed idee om een speciale afdeling voor deze mensen te maken...
Major Ros

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby onbekende on Mon Feb 05, 2007 9:21 am

max komt vreemd en soms vervelend over, ik denk eerder kind die zijn handicap uitbuit
maar genoeg over hem
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Re: goede spelers/ slechte spelers.

Postby kishih on Mon Feb 05, 2007 10:16 am

SirSebstar wrote:Ik wilde graag TONYKE nomineren als slechtste speler ooit.
Ik weet niet of jullie veel slechte spelers tegenkomen, maar ik zelf heb nog nooit een dergelijke speler meegemaakt. Met meer gefundeerde negatieve feedback dan zijn positive feedback. En na mijn eigen spelervaring heb ik dan ook besloten TONYKE te weerhouden om ooit nog een spel met mij te spelen.

Ik denk dat dit wel genoeg zegt. Jammer hoor.

groetjes

SirSebstar

Ben het hier helemaal mee eens. TONYKE is de eerste en enige speler die het ooit tot mijn ignore list heeft gebracht.
Kom uiteraard wel vaker slechte spelers tegen, maar dat zijn vaak beginnelingen. Ga ik ook niet moeilijk over doen.

Expres beurt missen om daarna meer legers te hebben vindt ik de laagste tactiek die er te bedenken is. Vindt ik echt iemand die een medal of little honor verdient. Des te leuker is het wel om van deze spelers te winnen.
Lieutenant kishih

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 10:52 am

Nikita_2006 wrote:Je bedoelt dus spelers met een slecht karakter.

...
Je beurd voorbij laten gaan en de volgende keer een dubbel aantal legers krijgen, als je er dan tenminste nog staat vind ik niet zo'n slecht idee. Het is eerder tactiek waar je rekening mee kunt houden.

Zo'n speler speelt tenminste, het komt ook wel eens voor dat iemand er midden in een game mee stopt om dat hij slecht staat. Dat vind ik een stuk minder en erg onsportief.
......

ik zou juist de eerste tacktiek zodanig erg vinden dat ik er niet mer mee wil spelen. deadbeat als tacktiek, dan laat je mij dus 24 uur extra wachten?? dan speel ik niet meer met je mee.
midgame ermee stoppen kan ik tenminste nog begrijpen, maar dan wel van cc af en nooit meer meedoen
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 11:29 am

SirSebstar wrote:
Nikita_2006 wrote:Je bedoelt dus spelers met een slecht karakter.

...
Je beurd voorbij laten gaan en de volgende keer een dubbel aantal legers krijgen, als je er dan tenminste nog staat vind ik niet zo'n slecht idee. Het is eerder tactiek waar je rekening mee kunt houden.

Zo'n speler speelt tenminste, het komt ook wel eens voor dat iemand er midden in een game mee stopt om dat hij slecht staat. Dat vind ik een stuk minder en erg onsportief.
......

ik zou juist de eerste tacktiek zodanig erg vinden dat ik er niet mer mee wil spelen. deadbeat als tacktiek, dan laat je mij dus 24 uur extra wachten?? dan speel ik niet meer met je mee.
midgame ermee stoppen kan ik tenminste nog begrijpen, maar dan wel van cc af en nooit meer meedoen

Je gelooft toch niet echt dat ik persoonlijk deze tactiek hanteer ?

Ik kom het wel eens tegen en kan er niet mee zitten.

Het nadeel is dat je 24 uur op je beurd moet wachten, maar we hebben de tijd denk ik dan.
Private Nikita_2006

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 12:01 pm

ik denk niet dat jij het wilt.. maar ik nam jouw stukje wel als quote.

max=TONYKE??

hoe dan ook, max mag dan wel een forumschrijver zijn, op PM's heeft hij nog niet gereageerd.. en dat is jammer.
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 1:45 pm

Nikita_2006 wrote:
sunshining wrote:zn punten aantal is in de 300 dus is hij een slechte speler niet omdat hij veel pech heb gehad dat gewoon zn strategie slecht is hij heb ook slechte feedback gehad als je bij zijn spellen kijkt wint hij weinig spellen alleen een paar keer gewonnen

Ja dat is wel erg weinig punten

Heb je de naam trouwens goed ?
Als ik hem invoer bij game-finder bestaat die naam niet ?

zn naam is max is gr8 spatie tussen zn namen
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 1:53 pm

OK zonneschijntje ik had het al gevonden, maar bedankt
Private Nikita_2006

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 1:55 pm

erg he hoe hij speelt

Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 1:58 pm

Moet eigenlijk niet mogen, maar ja gewoon niet meer mee spelen.

Heb je mijn item over de dobbelstenen gelezen ? Wat denk je daar van ?
Private Nikita_2006

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 2:02 pm

ik weet ook niet echt hoe de dobbelstenen werken, af en toe heb ik ook het idee dat je ze kan be invloeden, maar of dat ook zo is weet ik niet.
staat ook nergens precies hoe het werkt ben daar eingelijk ook wel benieuwd naar

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 2:54 pm

Link to FAQ: http://www.conquerclub.com/public.php?mode=contact

Under gameplay, "how do the dice work?"

How do the dice work?
The dice are based on high quality random numbers from Random.org. The numbers are read from a large file containing columns of numbers from 1 to 6, in the format A1 A2 A3 D1 D2. When the dice are rolled, the game engine reads a line from the file and discards it. The appropriate numbers are used and the others are ignored. The file contains 500,000 lines of dice rolls and is re-loaded when all the lines are used up. As of November 2006 we consume 125,000 lines of dice rolls per day.

Seriously, How could I possibly lose X men while attacking a territory that only had Y? Are the dice broken?
The dice rolls on this site are randomized by Random.org so it is possible to lose that many rolls. It is human nature to remember the losses more than the wins.
Major SirSebstar

max

Postby antjo on Sun Feb 11, 2007 4:01 pm

hahaha
ik speelc nu tegen max
heeft een continent stomweg weggegeven
zal pas als 2 of 3 sterven
Sergeant 1st Class antjo

max

Postby antjo on Sun Feb 11, 2007 4:01 pm

hahaha
ik speelc nu tegen max
Sergeant 1st Class antjo

Re: max

Postby bonobo`s son on Sun Feb 11, 2007 4:21 pm

antjo wrote:hahaha
ik speelc nu tegen max

antjo wrote:hahaha
ik speelc nu tegen max

ik zal voortaan ook alles dubbel doen
ik zal voortaan ook alles dubbel doen
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Nog meer slechte spelers

Postby SirSebstar on Thu Feb 22, 2007 10:33 am

Fallen Angel, uit Zweden. ranking 911.

Hier is een noob die echt niets kan. Ik zit met hem in een doubles game. Ik dacht dat hij dat wel zou kunnen. Niet dus.
In een escalating game wil hij "defenden" tuurlijk eikel!!!

In plaats van fortifyen zoals ik gevraagd heb, valt hij mijn landje aan, zodat ik geblokked wordt in mijn aanval. En groen nog een paar beurten meer krijgt om kaarten te scoren.

*^%%(^*%*

Vraagt hij om een PM met strats. Stuur ik een mooie pm met strats.
f*ck'd hij het echt op. Moet hij op punt A<B<C aanvallen. Maar als rood countered, val dan ten minste A aan. Dan gaat hij vrolijk B en C aanvallen en dan lopen pochen hoe goed hij wel niet is terwijl rood het hele continent overhoop haalt... zucht.

eikel!!!!

ah.
dat lucht op..

hier is een "suggestie" Dit is nadat hij al een een strat compleet verneukt heeft. Wat denken jullie? Ben ik gek of is hij debiel.

My turn,
I have moved my 2 free armies from the Yukon to your Alaska to help defend North-America against any attacks.

UPDATED your turn, you are getting about 16 reinforcements (minus what red takes from you, in the East Indies)

Place ALL on argentine. Attack Uruguay, Parana, Bolivia (but DO NOT FOLLOW UP WITH YOUR ARMIES INTO BOLIVIA)

AT THE END OF YOUR TURN, REINFORCE THE REMAINING ARMIES FROM PARANA TO NORTH-BRAZIL.

You will have gained another 2 additional army bonus as well secured South America for the both of us.

NOTE: You may see some similarity to the orders of round 5. That’s because you failed your primary and secondary objectives. If you had done as I suggested, red would not have been able to attack you in the East-Indies and green would have been stuck in Africa.
The idea behind the current set of orders is to solidify our base of operations. Red and green have to play a set of cards now. Also I want them at each others throat. My last objective is to see if you can follow orders or if I have to throw the game and take you out first. I am serious. I will take you out of the game. So far you have cost me more delay then advantage and it’s easy for me to take you out. I was counting on you making the right moves and you failed me there. Please get it right now. We need to speed up things. Starting turn 7 we EACH need to take 3 more lands each turn then red and green combined!!! Or we might still loose this game.

Final note: this is what I wrote LAST TIME: Therefore I ask you to carefully read and reread what I have writing. I put considerable time in putting it together for you.

“Red may surprise us. Don’t panic. Just use logic. Take green out in South America, use the rest with your discretion should the game plan have changed.”

Please follow the game plan, I am counting on you. For easyer reading, copy past into word, thats how i wrote it
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 1:47 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Image
Major SirSebstar

Postby SirSebstar on Thu Feb 22, 2007 10:36 am

bedankt, wie ook zei dat ik een slecht speler ben. Wil je het nog toelichten...?
Major SirSebstar

Postby bonobo`s son on Thu Feb 22, 2007 10:37 am

was een grapje
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby MarVal on Thu Feb 22, 2007 1:48 pm

bonobo`s son wrote:was een grapje

LOL van mij ook......

Succes met hem. Zit in een triple game met newbies...
Ze zeggen niks, geven niks aan. Een heeft 3 beurten gemist en ligt eruit. De ander is er nu net uit gegaan. Nu zit ik met de rotzooi.....

P.S.: Mijn vrouw studeert ook Rechten. Nu we toch bezig zijn hiermee.....

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Thu Feb 22, 2007 2:43 pm

bonobo`s son wrote:was een grapje

weet ik, maar ik was wel benieuwd...

was trouwens ook de reden dat ik het als eerste optie aangaf. Als je niet meer om jezelf kunt lachen is het hoog tijd om te kappen...
Major SirSebstar

Postby SirSebstar on Thu Feb 22, 2007 2:44 pm

MarVal wrote:

Grtz
MarVal

leuk,
waar, hoever is ze en welke vakken?
Major SirSebstar

Postby Chaimpie on Fri Feb 23, 2007 10:08 pm

Rechten, waar?
Corporal 1st Class Chaimpie

Medals: 13
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby Jeepee on Sat Feb 24, 2007 7:14 am

SirSebstar wrote:
MarVal wrote:

Grtz
MarVal

leuk,
waar, hoever is ze en welke vakken?

Rechten in een cursus, een opleiding!
Ik heb trouwens vol overgave op jou gestemd Sirseb :wink:

Ps. ik doe dus ook rechten in Utrecht en it's scriptie-time!
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby SirSebstar on Sat Feb 24, 2007 1:27 pm

als ik mijn ranking bekijk in het nederlandstalige toernooi dan doe ik het ook buitengewoon slecht.. zucht...

Ik deed rechten in Lieden. civiel. Burg. Procesrecht scriptie. En jij.

ik ben toch altijd wel benieuwd. scriptietijd is de tijd om te schijnen of te doven...
Major SirSebstar

Next

Return to De Veroveraars Club