Games: Andere "on-line" games

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Games: Andere "on-line" games

Postby Anti-Labiel on Wed Jun 15, 2011 6:28 am

Tribal Wars is zowat het enige.

Vroeger gespeeld op W7 in CN, met 11mio account.
Nu op W18 met 3mio.
Sergeant Anti-Labiel

Medals: 7
Standard Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby sniffie on Mon Dec 12, 2011 2:05 pm

hi all,

ik speel sinds kort ook www.grepolis.tv, ben nog niet helemaal wegwijs maar het begint te dagen, nog andere luitjes hier die daar te vinden zijn??

sniff
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 63
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (8) General Contribution (5)

Postby zimmah on Mon Dec 12, 2011 9:05 pm

der sniffter wrote:hi all,

ik speel sinds kort ook http://www.grepolis.tv, ben nog niet helemaal wegwijs maar het begint te dagen, nog andere luitjes hier die daar te vinden zijn??

sniff

enkel banners van gezien. Ik vind vroeger erepublik en anno wel leuk, maar helaas verpesten de romeense admins het erg door hun eigen land extreem voor te trekken en onzinnige updates uit te voeren, de leuke content eruit te slopen en onzin ervoor in de plaats zetten, ze hebben 2 websites met enorme potentie om zeep geholpen in een poging meer geld te verdienen en romeniës eer op te strijken door roemenen geoorlooft vals te laten spelen.

best jammer, had me best vermaakt in de vroege dagen van beide spellen, en had gehoopt dat ze beter zouden presteren. Helaas kan ik niet zulke mooie websites maken met databases en alles, anders had ik zelf wel zo'[n soort game gemaakt met eerlijke admins en goede updates ipv updates die het hele spel verzieken.

als je trouwens wil dat ik een beetje samen met je speel (als ik het een beetje leuk vind) dan moet je me wel even zeggen welke server je speelt enzo.
Click image to enlarge.
image
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 44
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Map Contribution (4)

Postby sniffie on Tue Dec 13, 2011 5:59 am

zimmah wrote:
der sniffter wrote:hi all,

ik speel sinds kort ook http://www.grepolis.tv, ben nog niet helemaal wegwijs maar het begint te dagen, nog andere luitjes hier die daar te vinden zijn??

sniff

als je trouwens wil dat ik een beetje samen met je speel (als ik het een beetje leuk vind) dan moet je me wel even zeggen welke server je speelt enzo.

Wereld Ksi, stad van sniff verder weet ik het eerlijk gezegd ook niet waar ik ben...
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 63
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (8) General Contribution (5)

Previous

Return to De Veroveraars Club