Games: Andere "on-line" games

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby SirSebstar on Mon Feb 04, 2008 10:56 am

eh ja, een heleboel zelfs.
In een paar maanden madhobbit in apeldoorn, streedbowl ergens in utrecht en zo zijn er nog wel een paar. hoezo? ben jij geinterreseerd?
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby negoeien on Mon Feb 04, 2008 2:07 pm

bloodbowl, heb ik al paar keer gespeeld, speelt er iemand magic?
Highest ever: 3038 place: 20th, winner of 12 tournies!
Image
Lieutenant negoeien

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (13) Clan Achievement (1)

Postby MarVal on Tue Feb 05, 2008 6:04 pm

negoeien wrote:bloodbowl, heb ik al paar keer gespeeld, speelt er iemand magic?

Ik ken ze geen van beide :-(

Ik denk dat ik vastgeroest zit aan CC ;-)

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Wed Feb 06, 2008 3:44 am

magic heb ik wel way way back gespeeld. om je een indicatie te geven ik heb nog verschillende The Dark kaarten. is dat niet serie 3 of 4 ofzo? nou ja, binnen 2 jaar ben ik daarna gestopt
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby negoeien on Wed Feb 06, 2008 1:31 pm

hehe zalig, en wat doe je nog met die kaarten^^
Image
Lieutenant negoeien

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)

Postby SirSebstar on Wed Feb 06, 2008 4:26 pm

Die heb ik nog in oude sigarenkistjes. toen had je nog niet die handige plastic hoesjes dus nieuw zijn ze zeker niet meer te noemen.
de meeste rare ben ik in het begin kwijtgeraakt aan eh 'vrienden', ach ik kreeg er een heleboel common voor terug, wist ik veel..............
Major SirSebstar

Postby negoeien on Wed Feb 06, 2008 5:27 pm

lol ik zou ze wel willen die oude kaarten, die zijn echt zalig en ben wel een beetje een collector^^
Oude kaarten rulen^^
Image
Lieutenant negoeien

LandGrab

Postby Ollie B. Bommel on Tue Jun 17, 2008 3:53 am

Wie kent Landgrab :?: dat is de tegenhanger van de conquerclub.

Ik was een beetje aan het surfen zondag met die grote crasch en kwam het toevallig tegen.
De regels zijn er een beetje anders, maar een goed alternatief denk ik. :D

Ze hebben er ook een nederlandse map: http://landgrab.net/landgrab/maps/TheNe ... _image.jpg
Last edited by MarVal on Fri Jun 27, 2008 4:55 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Re: LandGrab

Postby eagle_1 on Tue Jun 17, 2008 7:13 am

Ik hou het gwoon bij CC, wel handig dat je meteen kan zien hoeveel bonusse de andere krijge maar veel dinge zijn t zelfde maar het ziet er een stuk slechter uit
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby Ollie B. Bommel on Tue Jun 17, 2008 7:38 am

Nou ik probeer het gewoon even uit, is toch niks mis mee.

Je kunt net als hier 4 spelletjes, en de kaarten vind ik eigenlijk best meevallen.
Er zitten een stel leuke opties bij ook, je kunt de landnamen onzichtbaar maken en per land laten zien welke buren het heeft dan zijn er nooit misverstanden.

Alleen de initialisatiefasie vond ik minder, dat kennen we hier niet. Je kunt in het begin je legers willekeurig op je landen plaatsen mits er in elk land maar 1 staat.
Dat had ik dus niet goed door, want wat doen de meesten ? gelijk alles op 1 land in het continent waar je het sterkst staat. En ik natuurlijk alles netjes verdelen, stom stom stom.

Maar net wat je zegt het lijkt veel op elkaar.
Private Ollie B. Bommel

Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Timon on Fri Jun 20, 2008 2:30 pm

nee bedankt
Image
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Re: Games: Andere on-line games

Postby kankerman on Thu Jul 10, 2008 8:42 am

weet je wat leuk is in second life ?.
je neemt een motor ofzo , iets goed groots, mee op straat ofzo
en dan ga je naar een sexclub
en als je dan aant geven bent, dan moet je de motorbike rond je hals aan doen ofzo
echt lachen
en een serieuze afkick voor je partner, wiens geilhzid opeens ver onder het ijs zal zakken
hahaha
Cadet kankerman

Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1)

Postby Timon on Thu Jul 17, 2008 3:48 am

kankerman wrote:weet je wat leuk is in second life ?.
je neemt een motor ofzo , iets goed groots, mee op straat ofzo
en dan ga je naar een sexclub
en als je dan aant geven bent, dan moet je de motorbike rond je hals aan doen ofzo
echt lachen
en een serieuze afkick voor je partner, wiens geilhzid opeens ver onder het ijs zal zakken
hahaha

ja, daarb egrijp ik dus geen fak van
Image
Private Timon

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby BlAckICE on Thu Jul 24, 2008 6:06 pm

http://www.king-and-country.com/

Je moet je leger opbouwen en trainen. En nadien elkaar aanvallen. Je kan kiezen tss navy of army. Of beide.
Tournaments won:
- Benelux Open
- Champions League 2007
Image
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

My Brute

Postby MarVal on Tue Sep 22, 2009 2:43 am

Hallo veroveraars,

Ik heb via een CC member een andere online spelletje gevonden. Het heeft helemaal niks met Risk te maken, maar is daar en tegen wel een leuke afwisseling tussen CC door. Het is een soort beat 'm up game met een vechtmachine die je "zelf" kan maken en een naam kan geven. Ik heb er een gemaakt en wie van jullie wil of kan mij een kopje kleiner maken (figuurlijk gezien, natuurlijk) :mrgreen:

De uitdaging om tegen mijn vechtmachine te battlen vind je in onderstaande link:

Verder kun je daar ook lid worden van clans en ik heb natuurlijk voor de grap ook een clan gemaakt met de naam: Clan De Veroveraars der Lage Landen. Een ieder is welkom om de clan te vertegenwoordigen. Geen restricties, ook al speel je niet geregeld (want je hoeft niet verplicht elke dag te battlen). Hieronder de link voor je aanmelding:

• http://mybrute.com/team/93114
  • Geef wel even door wat je Brute-naam is via een post hier of via PM.
  • En dan word je zonder problemen toegelaten tot de clan.
Ik zou zeggen, ga een keer de strijd met me aan, als je zin hebt en kijken of je me kan verslaan. By the way, voor een battle, is het niet nodig dat je beide tegelijk online bent. Dat scheelt weer.

Grtz
MarV
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby 69Chevy on Wed Sep 23, 2009 4:13 pm

En voor de mensen die level 13 nog niet aan durven, probeer het eens met level 9, scheelt toch weer ;)

http://69chevy.mybrute.com

of gewoon voor een ouwerwetse knokpartij uiteraard.
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (1)

Postby MarVal on Wed Sep 23, 2009 5:10 pm

69Chevy wrote:En voor de mensen die level 13 nog niet aan durven, probeer het eens met level 9, scheelt toch weer ;)

of gewoon voor een ouwerwetse knokpartij uiteraard.

En niet vergeten om lid te worden, net als Chevy :mrgreen:

Hieronder de link voor je aanmelding:

• http://mybrute.com/team/93114
  • Geef wel even door wat je Brute-naam is via een post hier of via PM.
  • En dan word je zonder problemen toegelaten tot de clan.
Grtz
MarVal
ImageImage

Postby SirSebstar on Thu Sep 24, 2009 3:10 am

Major SirSebstar

Postby MarVal on Thu Sep 24, 2009 5:17 pm

Ha,ha... Chevy had je me uitgedaagd. Helaas niet gelukt :o

Heb je toen ook maar even uitgedaagd.... en wel gelukt :mrgreen:

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby 69Chevy on Fri Sep 25, 2009 1:00 am

wacht maar, tot ik groot en sterk ben ..... :evil:

:lol:

Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (6) Tournament Contribution (1)

Postby MarVal on Fri Sep 25, 2009 2:38 am

Dan red je het nog niet 8-)

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby kishih on Thu Nov 12, 2009 4:44 am

hattrick.org

online voetbalmanager, bestaat sinds 1997, 900.000 actieve gebruikers wereldwijd, in het Nederlands (of 1 van de andere 46 talen, waaronder Fries en Vlaams)

Ik speel met SV Kishih
http://www83.hattrick.org/Club/?TeamID=146288
Lieutenant kishih

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (3)

Postby Koganosi on Thu Nov 12, 2009 12:50 pm

Dat speel is zo overrated.

Urs

koganosi.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 70
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (9) Training Achievement (3)

Postby zimmah on Tue Jan 19, 2010 6:35 pm

ik ben nog vrij laag level (net begonnen)

maar het spel is wel grappig

we hebben ook snel nieuwe nederlandse+belgische leden nodig, want er is een oorlog gaande in europe, polen en spanje nemen ongestraft heel europe over, duitsland is al gevallen, frankrijk ook bijna helemaal (op 1 klein eilandje in de middellandse zee na) en belgie heeft alleen brussel nog na veel hulp van het buitenland.

hoe meer mensen zich aanmelden, hoe meer kans nederland heeft om sterk te blijven staan tegen de invasie van polen en/of spanje.

Image
Click image to enlarge.
image
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 44
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Map Contribution (4)

Postby zimmah on Sat Nov 20, 2010 5:39 pm

ik heb nog een ander spel gevonden wat ik zelf nog leuker vind dan erepublik.

anno1777

hier is de link http://www.anno1777.com/index.php?i=91039
Click image to enlarge.
image
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 44
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Map Contribution (4)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club