Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

koontz1973 wrote:As one of the all time great map analyst, after you have finished your game against aalii, can you give me your thought. ...
koontz
isaiah40 wrote:Personally, I would do what SirSebstar suggested. I totally trust his judgement on how a map plays. That is my two cents - if I keep giving my two cents I'll be broke!

AndyDufresne wrote:
You have been awarded the medal "General Contribution" by AndyDufresne.
Reason: 6 Months of TeamCC Volunteer Service: May 11 - Oct 11

SirSebstar wrote:Ik ben op dit moment veel te druk, en ik heb even geen tijd voor CC. Maar deze is leukAndyDufresne wrote:
Noël Bangma wrote:SirSebstar wrote:Ik ben op dit moment veel te druk, en ik heb even geen tijd voor CC. Maar deze is leukAndyDufresne wrote:
Alweer. Ik heb de GA voor de Spot The Differences Contest

JBlombier wrote:Er bestaan geen domme vragen, dus vragen staat vrij. Maar... ik zie hem wel gewoon staan eigenlijk. Misschien ben jij de uitzondering op de regel ^^

Lindax wrote:He jongens,
Vergeet niet dat dit topic door SirSebstar gemaakt is om veren in z'n eigen kont te steken!![]()
Als je wat anders post moet je eindigen met: "Lang leve SirSebstar!".![]()
Lx

Steelhorse wrote:Hello SirSebstar,
Congratulations!
You have been awarded the "Tournament Achievement" for winning koontz's DiM Maps 5. Check it out on your profile.
Regards,
The Conquer Club

der sniffter wrote:Noël Bangma wrote:SirSebstar wrote:Ik ben op dit moment veel te druk, en ik heb even geen tijd voor CC. Maar deze is leukAndyDufresne wrote:
Mag ik vragen waarom deze dan niet op je wall staat??
sniff

SirSebstar wrote:der sniffter wrote:Noël Bangma wrote:SirSebstar wrote:Ik ben op dit moment veel te druk, en ik heb even geen tijd voor CC. Maar deze is leukAndyDufresne wrote:
Mag ik vragen waarom deze dan niet op je wall staat??
sniff
omdat ik er al 6 heb, dus je moet kijken naar VI

JBlombier wrote:Toch vraag ik me dan af waar de team golden medals blijven. Ik weet namelijk dat jij zeker niet vies bent van een teamgame op z'n tijd!

owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!
Lindax wrote:He jongens,
Vergeet niet dat dit topic door SirSebstar gemaakt is om veren in z'n eigen kont te steken!![]()
Als je wat anders post moet je eindigen met: "Lang leve SirSebstar!".![]()
Lx

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest