by SirSebstar on Sat Jan 21, 2012 5:46 am
Medaille 72 binnenkort
http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=120336SirSebstar wint een TPA tournament assassin out of 130 people, 151 games and gains a year premium!
Nadat ik erg lang uit het zicht was gebleven won ik 10 games op een rij. De laatste 5 reguliere games had ik 2 spots voorsprong op de concurrentie, maar mijn 2 dichtstbijzijnde tegenstanders wonnen allebei een game, en toen timmitz de laatste ook nog won was ik even devastated. Daarna volgede 4 1 tegen 1 games. Ik koos antartica, hij Age of Merchants. En daarnaast 2 random maps; oasis en Dust Bowl. Ik won vrij snel 2 games AoM en Dust Bowl (de laatste map ken ik vrij goed). Oasis en Antarctica werden dice rape verhalens zoals de dice in de andere twee games wel goed gingen dus het zag er naar uit dat het een tie werd. Nee dus, bij Antarctica moet je je tegenstander snel en efficiënt killen, en timmitz wist dus niet goed hoe, dus kun ik de beurt voordat hij mij wilde killen er langs sneaken en het afmaken. In plaats van 2-2 nu 3-1!!!!!
En net op tijd ook, heb ik toch mijn vorige win bijna een jaar geleden gehad en zou mijn Prem in maart verlopen..lol
Ik zat eigenlijk te denken deze niet te verlengen, nu hoef ik er dus niet eens aan te denken...