Frederik Hendrik wrote:Ik sluit me bij sirsebstar en sniffter aan. Je kan actief spelers bij elkaar zoeken voor zo'n private usergroup. Het lidmaatschap alleen al geeft een groepsgevoel. Dit open forum blijft toch een beetje open en vrijblijvend en daardoor minder interessant naar mijn mening.
mooie verwoording van mijn punt!
Veel Nederlands sprekende spelers kunnen niet bij elkaar in 1 clan, dit omdat zij (vaak) gebonden zijn door hun eigen competitieve clan. Mocht er genoeg animo zijn voor deze usergroup dan zou ik persoonlijk er niks op tegen zien om lid te worden. Als je niet lid word heb je niks verloren, mocht je wel lid worden dan heb je de kans om de teampartner van je leven te vinden.
Zoals Seb ook al aangaf kan iedereen die handig is met Google Translation hier in dit forum posten...
het topic "ik spriek een klien beetje nederlands" is daar een mooi voorbeeld van.
Zeg Seb, je gaf eerder al aan alle nederlands sprekende leden te vinden, zo ook die Nederlands sprekende Japanner, hoe vind ik die??? Tussen 28.000 andere active players??
sniff