Competitie: Nieuw naam gezocht social clan Nederlandstaligen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Competitie: Nieuw naam gezocht social clan Nederlandstal

Postby karelpietertje on Wed May 25, 2011 8:59 pm

Natuurlijk, het groepsgevoel wordt flink opgeschroefd als je zo'n persoonlijke brief krijgt; je kan zelfs meebeslissen aan de naam van je toekomstige vriendengroep! :D

Maar is er ooit een dergelijke PM gestuurd dat er überhaupt een Veroveraars Club is hier?
De nieuwe indeling is een hartstikke mooie aanleiding: nodig onze mede-Nederlanders eens uit om van het toernooi-subforum gebruik te maken, etc.

Voor een actief Nederlands forum hoef je niet de afzondering op te zoeken :)!
Image
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby SirSebstar on Thu May 26, 2011 2:09 am

de veroveraars club is er al erg lang als forum onderdeel. maar ik denk niet dat veel mensen de fora gevonden hebben, en nog minder mensen deze specifiek. een mass pm is ook iets wat niet door iedereen op prijs wordt gesteld.
Ik ben zelfs bedreigd door iemand die meende dat ik illegaal als gestapo zijn ip adres zat te loggen en dat hij hierover een klacht ging indienen en iets met mijn gezicht verbouwen..lol
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby pascalleke on Sat May 28, 2011 10:57 am

SirSebstar wrote:de veroveraars club is er al erg lang als forum onderdeel. maar ik denk niet dat veel mensen de fora gevonden hebben, en nog minder mensen deze specifiek. een mass pm is ook iets wat niet door iedereen op prijs wordt gesteld.
Ik ben zelfs bedreigd door iemand die meende dat ik illegaal als gestapo zijn ip adres zat te loggen en dat hij hierover een klacht ging indienen en iets met mijn gezicht verbouwen..lol

je hebt toch wel je adres gegeven dan? :roll:
Major pascalleke
SoC Training Adviser

Medals: 80
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (20) General Achievement (1) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)
General Contribution (1)

Previous

Return to De Veroveraars Club