Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
pascalleke wrote:der sniffter wrote:de Bourgondiër klinkt wel redelijk goed. Iets in de trant van DSMU (dutch speaking members united) zou ook kunnen.
sniff
hehe
zouden we niet zowiezo een nl/vlaamse naam gebruiken ipv in het engels te gaan?

Sjim wrote:ik moet zeggen dat ik met name de afkorting VN van de werknaam erg stoer vind.
De VN bij een potje conquer geweldig toch!

sannemanrobinson wrote:Het verschil met de Veroveraars Club is mij nog niet zo duidelijk. Voor een clan moet je wel lid worden wat voor meer betrokkenheid kan zorgen.
Veroveraars Clan lijkt me een logische voortzetting van de Veroveraars Club. Dit zou weer voor verwarring kunnen zorgen met VDLL?
In de trand van vliegende hollander:
Vliegende Veroveraars

vikanamacy wrote:Leuk om een nieuwe belg/nederlands clan op te zetten.
Ik vind de naam "De Strategen Der Nederlandstaligen " of DSDN
Succes met verdere benamingen,
Groet Vincent

der sniffter wrote:vikanamacy wrote:Leuk om een nieuwe belg/nederlands clan op te zetten.
Ik vind de naam "De Strategen Der Nederlandstaligen " of DSDN
Succes met verdere benamingen,
Groet Vincent
DSDN klinkt mij nog niet zo gek in de oortjes. Pascalleke had bij nader inzien toch wel gelijk dat het handiger is om de naam in het nederlands te doen. Een afkorting hoeft voor mij niet per sé, het was maar een optie.
sniff

MichelSableheart wrote:Kletsmajoren (hoort het niet met 1 o geschreven te worden?) klinkt als een prima voorstel dat redelijk goed het idee weergeeft. Ik ben fan.
ja idd 1 o maar was een soort van ref punt naar de rang majoor hier
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest