Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
betiko wrote:hey guys, sorry for bumping in this dutch only conversation, but as a frenchman i was wondering what you feel about yesterday's game. I'm very close to spanish people and they pissed me off being so certain platini has been manipulating all this. it is all a bit fishy, but i think that if anything odd happened, it can only be some mafia betting stuff.
what do you think; was it sincere referee mistakes with your 2 cancelled goals; and did the dynamo let itself get spanked on purpose even if they were 10 players during over an hour and they were not playing for anything?

JBlombier wrote:Ik waardeer de moeite van het gebruik van een translator, maar die tekst zou in het Engels een stuk leesbaarder zijn

betiko wrote:Ik wilde niet sirsebstar krijgt weer verbroken!

der sniffter wrote:betiko wrote:Ik wilde niet sirsebstar krijgt weer verbroken!
deze volg ik dan weer ff niet....

owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

der sniffter wrote:volgens mij is er geen enkele sport waar miljoenen in omgaan geheel gevrijwaard van corruptie/omkoping, in sommige sporten is het ernstiger dan andere dat wel. Maar helaas is de situatie simpel naar mijn mening:
Mensen worden rijk van een bepaald project (ontwikkelingshulp/topsportclubs) en gaan naar manieren zoeken om nog meer geld te krijgen, helaas worden naargelang dit project voortduurt de normen en waarden steeds eenvoudiger overboord gegooid.
sniff

owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests