Ajacieden hier?

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Ajacieden hier?

Postby sherkaner on Fri Dec 09, 2011 3:15 am

There is quite some debate here, especially since after the 5-1, a Zagreb-player seems to have winked to a Lyon-player.

And then you get to the facts. Of course the difference in income between the champions league and europa league are huge (around 15 million?), so a bribe would pay off. Dinamo Zagreb has been under investigation before (3 games), and the team wanted to loose their coach anyway. On the referee-side, there is only a weak link (Platini), this could actually be coincidence (though it feels wrong). But the other game seems very fishy, though UEFA will never let that come out of any investigation.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby SirSebstar on Fri Dec 09, 2011 6:55 am

betiko wrote:hey guys, sorry for bumping in this dutch only conversation, but as a frenchman i was wondering what you feel about yesterday's game. I'm very close to spanish people and they pissed me off being so certain platini has been manipulating all this. it is all a bit fishy, but i think that if anything odd happened, it can only be some mafia betting stuff.

what do you think; was it sincere referee mistakes with your 2 cancelled goals; and did the dynamo let itself get spanked on purpose even if they were 10 players during over an hour and they were not playing for anything?

ik vind het niet erg dat je in het engels een discussie aan wilt gaan, maar kan dat dan in een englestalige discussie gedeelte? En ja, het nederlands hier is een bewuste keuze.
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby betiko on Fri Dec 09, 2011 8:35 pm

nee, in aanmerking komt voor 1/8ste finales verleent u met aroud 4-6 miljoenen denk ik. Aan het einde van een champions league, een kampioen wint bijna al haar wedstrijden krijgt net als 30 miljoen, zodat zeker niet 15 te kwalificeren voor 1/8ste finales.
De dynamo ben afgedroogd door Madrid en Ajax eerder, in deze laatste wedstrijd het was een man neer tijdens een uur, met niets in het spel een Lyon weten dat ze nodig een grote hoeveelheid doelen. De wink ding is vreemd, maar we weten niet wat ze tegen elkaar zeiden.

Hoe dan ook, jullie zijn bevooroordeeld de eerste en maken weinig ophef over het in vergelijking met Spaanse mensen die geobsedeerd zijn over Platini als een bedrieger.

veel geluk voor jullie in de Europa League! Ik zal altijd denken aan de ajax van 95
Image
Brigadier betiko

Medals: 160
Conquer Cup Gold Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (4)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (17) General Achievement (30) Clan Achievement (12) Training Achievement (2)

Postby JBlombier on Fri Dec 09, 2011 8:48 pm

Ik waardeer de moeite van het gebruik van een translator, maar die tekst zou in het Engels een stuk leesbaarder zijn ;)
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Sat Dec 10, 2011 3:23 am

JBlombier wrote:Ik waardeer de moeite van het gebruik van een translator, maar die tekst zou in het Engels een stuk leesbaarder zijn ;)

ik vond het eigenlijk wel redelijk te volgen, maar ja, ik heb nogal een grote fantasie.

sniff
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby betiko on Sat Dec 10, 2011 8:33 am

Ik wilde niet sirsebstar krijgt weer verbroken ;-)!
Image
Brigadier betiko

Medals: 160
Conquer Cup Gold Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (3) Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (2) Bot Achievement (4)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (17) General Achievement (30) Clan Achievement (12) Training Achievement (2)

Postby SirSebstar on Sat Dec 10, 2011 2:58 pm

verbrecher!!
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby sniffie on Sat Dec 10, 2011 7:06 pm

betiko wrote:Ik wilde niet sirsebstar krijgt weer verbroken ;-)!

deze volg ik dan weer ff niet....
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby zimmah on Sun Dec 11, 2011 11:05 pm

der sniffter wrote:
betiko wrote:Ik wilde niet sirsebstar krijgt weer verbroken ;-)!

deze volg ik dan weer ff niet....

iets over seb, maar wat precies, geen idee.

ik heb idd ook liever gewoon engels, dit is niet te begrijpen.
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby SirSebstar on Mon Dec 12, 2011 3:30 am

zucht serieus??
i did not want to get sirsebstar to break again...
ik denk dat hij bedoelde dat hij niet nog een standje van me wilde krijgen, of zoiets..
Image
Major SirSebstar

Postby karelpietertje on Tue Dec 13, 2011 9:04 am

Ik zie het probleem niet... Hij wil niet over Ajax lullen met Amerikanen, maar met Nederlanders. Prima dat ie dan hierheen komt toch?
Logisch dat 'ie dan een beetje dolt met Sirsebstar die erover zeurde. Ik vond het zelf een kostelijke grap :)

Nu ik hier toch ben, ff ontopic: dat er corruptie in het voetbal is tot op de hoogste rangen van de UEFA heb ik altijd gedacht. In iedere sport of activiteit waar geld in omgaat waarschijnlijk. Zelfs Sumoworstelen, wat in de wereld en vooral in Japan als een van de eervolste sporten wordt gezien, is zonder dat ze dat in Japan (willen) weten, doorspekt van omkoping.
Image
Major karelpietertje

Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby sniffie on Sun Dec 18, 2011 3:35 pm

volgens mij is er geen enkele sport waar miljoenen in omgaan geheel gevrijwaard van corruptie/omkoping, in sommige sporten is het ernstiger dan andere dat wel. Maar helaas is de situatie simpel naar mijn mening:

Mensen worden rijk van een bepaald project (ontwikkelingshulp/topsportclubs) en gaan naar manieren zoeken om nog meer geld te krijgen, helaas worden naargelang dit project voortduurt de normen en waarden steeds eenvoudiger overboord gegooid.

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby zimmah on Mon Dec 19, 2011 10:11 pm

der sniffter wrote:volgens mij is er geen enkele sport waar miljoenen in omgaan geheel gevrijwaard van corruptie/omkoping, in sommige sporten is het ernstiger dan andere dat wel. Maar helaas is de situatie simpel naar mijn mening:

Mensen worden rijk van een bepaald project (ontwikkelingshulp/topsportclubs) en gaan naar manieren zoeken om nog meer geld te krijgen, helaas worden naargelang dit project voortduurt de normen en waarden steeds eenvoudiger overboord gegooid.

sniff

rijk worden van ontwikkelingshulp, dan heb je zowiezo al weinig normen en waarden.
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby sniffie on Thu Dec 22, 2011 6:45 pm

na gisteravond zakt mijn broek al helemaal af.

Zulke lui zijn naar mijn mening absoluut geen fan van hun club, zij zijn niks meer dan de schandvlek van hun club!

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby hushovd on Mon Jan 02, 2012 5:15 pm

ik denk dat ie,helaas veel te laat voor deze l*, dat ook inmiddels heeft begrepen. Eigenlijk vind ik het raar dat "bepaalde" mensen als supporter worden aangewezen terwijl het gewwon een stel idioten zijn die zich gesteund voelen door een massa omdat ze hetzlefde shirt gekocht hebben...
Major hushovd

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby sniffie on Thu Oct 25, 2012 2:55 pm

Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Re: Heracles of Twente hier?

Postby SirSebstar on Thu Oct 25, 2012 3:44 pm

klopt
Major SirSebstar

Postby Extreme Ways on Fri Oct 26, 2012 12:15 am

sniffie wrote:Mooi potje voetbal gisteravond, uiteraard hoor je daar niemand behalve mij over....

sniff

Jawel hoor. Bovendien is het in Europa, dus dan is het ook goed voor heel NL. Dan gun ik het ze van harte.
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby hushovd on Fri Oct 26, 2012 2:41 pm

No comment.....
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby JBlombier on Fri Oct 26, 2012 2:52 pm

Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

FC Utrecht heeft toch veel meer charme. 8-)
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Fri Oct 26, 2012 3:54 pm

JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby hushovd on Sat Nov 03, 2012 8:49 am

sniffie wrote:
JBlombier wrote:Mag ik toch even vragen waarom je voor Ajax bent, Cliff... Je woont er een groot eind vandaan. Is er tekort aan goede voetbalclubs in jouw buurt? Ja. Dan nog, waarom Ajax?

Er zijn geen proffesionele voetbalclubs in Zeeland dus die vlieger gaat inderdaad niet op. M'n opa en m'n vader waren allebei voor Ajax dus zodoende is het gegroeid.
Volgens mij wonen bepaalde personen net zo ver van Eindhoven als ik van Amsterdam.

sniff.

p.s. Had psv niet keihard geblunderd?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hmmmm......still no comment :oops:

en ik denk dat ik verder van Eindhoven woon dan jij van A,dam. mijn vader is voor Ajax....en ik gruwelijk eigenwijs / dwars :) . waren leuke tijden toen in in de jaren eind 80 en 90 thuis woonde ;)
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Postby joehsnipe on Mon Jul 08, 2013 3:33 pm

weinig reactie hier
en dat terwijl ze na de laatste post toch al wel 2 x kampioen zijn geworden.
waar zijn nu de echte fans gebleven die dit toch wel van de toren zouden moeten roepen.
volgend jaar moet er toch maar eens een andere club kampioen worden. het heeft al te lang geduurd.

groetjes
Image
Hiding behind our dikes. We conquer the world
Sergeant 1st Class joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby StubbsKVM on Mon Aug 19, 2013 2:13 pm

Ik wou dit gloriemoment even boven halen

Image

:mrgreen:
Corporal StubbsKVM

Medals: 7
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Ratings Achievement (1) General Contribution (1)

Postby joehsnipe on Wed Aug 21, 2013 2:50 pm

he stubbs
lag je toen nog niet in de luiers dan of werd je met de fles voor de Tv gezet om je stil te houden
terwijl ze aan het voetballen waren.

belgie-nederland op wat voor niveau blijft leuk.

johan
Image
Hiding behind our dikes. We conquer the world
Sergeant 1st Class joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Next

Return to De Veroveraars Club