NL team voor Dubbels, Trippels en Quadruples

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

NL team voor Dubbels, Trippels en Quadruples

Postby Genaraln7 on Wed Nov 09, 2011 4:38 am

Op het moment ben ik op zoek naar een partner of een kleine groep om dubbels, trippels of quadruples spelen te spelen.
En om een gegeven moment will ik ook graag mee doen aan tournaments.

In het verleden heb ik well eens eerder zoon spel gestart maar dan kan je elke random speler of noobje krijgen (die ook niet altijd even goed mee werkt) en ik will graag met een (gezellige) speler(s) een team maken.

Meld je hier aan of stuur mij een PM.

Vereiste:

- Skype altijd handig en kunnen we afspraken maken voor eventueele speedgames
(mijn skype naam is netzoals hier gewoon Genaraln7)

- Premium anders duurt het zo lang voor dat je weer een spel kan starten.

- Enige ervaring 1200 + aan punten

Groeten,

Genaraln7
Lieutenant Genaraln7

Medals: 18
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Re: NL team voor Dubbels, Trippels en Quadruples

Postby JBlombier on Wed Nov 09, 2011 9:28 am

Als je zoekt naar een groep Nederlandse spelers om team games mee te spelen, heb ik wel een aanbod voor je. Dit betreft alleen geen kleine groep, maar onze voltallige clan: de Veroveraars der Lage Landen. Meer informatie hierover kun je vinden in dit topic.

Mocht dit te veel van het goede zijn, dan wens ik je veel succes met je zoektocht en wie weet kom ik je nog eens tegen op het slagveld van CC.

- JBlombier
Image
Major JBlombier

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (2)

Re: NL team voor Dubbels, Trippels en Quadruples

Postby loenatiek on Mon Sep 03, 2012 10:52 am

Hoi Genaraln7,

Mocht je aanbod nog staan,bied ik me bij deze aan.
Speel al een tijdje hier en wil nu ook meer teamgames en toernooien gaan spelen

Loenatiek
Lieutenant loenatiek

Medals: 41
Conquer Cup Bronze Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (3) General Achievement (1)
Challenge Achievement (1)

Return to De Veroveraars Club