pas op!

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

pas op!

Postby FringeScience on Sun Jan 29, 2012 1:00 pm

De duitsers nemen Nederland over!

ik zit in de NS trein naar nijmegen, zit op "gratis internet in de trein" en CC verteld me nu dat ik op een Duits IP zit :O de NS is corrupt.
Country: Germany
Captain FringeScience

Medals: 15
Standard Achievement (3) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Random Map Achievement (1)

Re: pas op!

Postby jaimito101 on Sun Jan 29, 2012 3:01 pm

FringeScience wrote:De duitsers nemen Nederland over!

Oud nieuws, dat proberen ze al jaren.
Colonel jaimito101

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (2) Clan Achievement (4)

Re: pas op!

Postby SirSebstar on Sun Jan 29, 2012 3:38 pm

ze geven ons gratis wifi, in ruil voor die oude fiets. dass toch mooi meegenomen........
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Return to De Veroveraars Club