elfstedentocht

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

elfstedentocht

Postby sniffie on Mon Feb 06, 2012 1:45 pm

Hi all,

Wat denken jullie, komt ie of komt ie niet??

Ik ben echt rete zenuwachtig en hoop echt dat ie er na 15 jaar weer eens komt.

sniffie
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Re: elfstedentocht

Postby MichelSableheart on Tue Feb 07, 2012 5:24 am

Van het weekend gaat het dooien, op dit moment hebben ze nog open water.

Als het afgelopen vrijdag niet gesneeuwd had hadden we een elfstedentocht gehad, nu is het erg onwaarschijnlijk. Als hij komt, dan aanstaande zaterdag.
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby sherkaner on Tue Feb 07, 2012 6:41 am

yep, lijkt erg onwaarschijnlijk op het moment (helaas).
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby sniffie on Tue Feb 07, 2012 7:40 am

Zoals het weerbericht er gisteren uitzag is de kans aanzienlijk verkleind. Aangezien het morgen waarschijnlijk weer gaat sneeuwen zal die kans wel helemaal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Nog minstens een jaar wachten, ach tjah, na 15 jaar wachten kan nog een jaar wachten er wel bij denk ik.

Maar mocht ie komen, dan heeft het woord ijstransplantatie een hele goede kans om woord van het jaar te worden :D

sniffie
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby frankiebee on Wed Feb 08, 2012 7:23 am

Aangezien ik in Leeuwarden woon hoop ik nog steeds van harte dattie komt ! :D
Maar de kans is wel erg klein :(
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Wed Feb 08, 2012 2:20 pm

Het laatste nieuws zegt dat het er nog niet in zit. Maar ja, aan wie vertel ik dat eigenlijk. Aan mensen die dat al lang en breed wisten.

Hoe groot is het verdriet hier?
Image
Colonel JBlombier

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Wed Feb 08, 2012 4:12 pm

Aan wie je dit verteld??

Ik heb (tegen beter weten in) aan de radio gekluisterd gezeten. Heel jammer dat ie niet doorgaat. In dit geval komt volgens mij uitstel van afstel. Ik zie het nu niet meer gebeuren maar was er klaar voor!!

sniffie
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby frankiebee on Thu Feb 09, 2012 2:07 pm

Het ijs is echt heel slecht, hier in Leeuwarden ligt t op sommige plekken ook alweer open :|
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby sniffie on Thu Feb 09, 2012 2:50 pm

op de radio hoorde ik een Rayonhoofd vertellen dat het ondanks dat het gevroren had, het ijs nog geminderd was in dikte. Met die dooi van minstens 2 graden aankomende zondag er nog eens overheen zou het volgende week iedere dag minstens -10 moeten zijn en 's nachts minstens -20. Ik denk dat het nog eerder gaat sneeuwen in augustus...

Helaas pindakaas...

Doet me wel denken aan 1997, toen kocht ik van mijn verjaardagcentjes mijn allereerste wekker zodat ik op tijd uit bed was. Ook dit keer was ik er weer helemaal klaar voor. Helaas zijn we er nu allemaal klaar mee.

sniffie
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Return to De Veroveraars Club