sniffie nostalgish

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: sniffie nostalgish

Postby SirSebstar on Mon Oct 01, 2012 10:22 am

XENON
1988 et al
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Catarah on Mon Oct 15, 2012 7:03 am

overigens heb ik mijn DK1 cd ergens bij mijn ouders liggen, dus ben ik zo vrij geweest om na het lezen van deze thread een `fan edited version` te downloaden die gewoon zonder problemen op windows 7 draait. ben weer helemaal verslaafd voor een weekendje :D
Captain Catarah

Medals: 36
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Oct 15, 2012 8:38 am

frogger
burgertime

ah.......
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby hushovd on Mon Oct 15, 2012 1:10 pm

Catarah wrote:overigens heb ik mijn DK1 cd ergens bij mijn ouders liggen, dus ben ik zo vrij geweest om na het lezen van deze thread een `fan edited version` te downloaden die gewoon zonder problemen op windows 7 draait. ben weer helemaal verslaafd voor een weekendje :D

:-) en ik zit te msx'en op android....heeeeeeeel fout forum dit. Foei erg slecht voor de relatie :-)
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby PaulusH on Sat Jul 12, 2014 2:51 pm

Grappig om over die oude spellen te lezen :D
Mijn kinderen hebben diverse van die spellen gespeeld :P

Mijn eerste computerspel was mastermind. :roll:
Dat had ik eind jaren 70 zelf op mijn rekenmachine (HP34C) geprogrammeerd :ugeek:
Image
Major PaulusH

Medals: 34
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
Clan Achievement (1) Tournament Contribution (12)

Previous

Return to De Veroveraars Club