Spelletje: DE HEUVEL

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Spelletje: DE HEUVEL

Postby Ollie B. Bommel on Tue Feb 05, 2008 2:25 am

DE HEUVEL

Wij zijn er na lang denken en het martelen van de grijze hersencellen uit gekomen. We gaan hier een spelletje introduceren.

Het is bedoelt om het foumgebruik een beetje te stimuleren en op de Tribal forums kom je het regelmatig tegen. Wat daar werkt werkt hier vast ook wel ;)

Het Gaat dus om die heuvel die je moet zien te veroveren, met woorden weliswaar maar toch ...

----------------------------------------------------------------------

Het gaat als volgt :

Behoedzaam sluip ik naar boven, van rots naar rots en in de schaduw van de struiken en nader ik je van achteren. Je het niets door voor het te laat is, ik geef je een schop in je achterste en je duikelt voorover de heuvel af en blijft aan de voet er van liggen.

DE HEUVEL IS NU VAN MIJ

----------------------------------------------------------------------

En zo gaat het verder. De volgende beschrijft hoe hij mij van de heuvel verjaagd en de heuvel voor zich zelf claimt.

Het is heel simpel maar blijft leuk en we hebben wat e doen hier.

Nou de volgende ;)
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby SirSebstar on Tue Feb 05, 2008 3:06 am

Ik duikel van de heuvel af en land aan de voet. Even blijf ik versuft zitten en dan sta ik op. Ik pak mijn lepel en graaf een tunnel naar de top. Ik kruip achter jou uit het gat en trek je naar beneden. Vervolgens rol je verbaasd de gang door naar beneden. Ik gooi de gang dicht.
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Ollie B. Bommel on Tue Feb 05, 2008 3:25 am

Het is donker onder in dat gat, maar gelukkig kan ik graven als een mol en hijgen en puffend en zwart van het zand, zand in mijn haren, zand in mijn neus en op plekken die je niet wilt weten kom ik weer te voorschijn en staar eens naar boven en begin me kwaad te maken.

Zonder nadenken storm ik naar boven en jij weet niet wat je ziet. Ik zie er verschrikkelijk uit door al dat zand en modder.

Je zet het op een lopen en rent door tot je in Timboektoe bent.

DE HEUVEL IS EN BLIJFT VAN MIJ :)
Private Ollie B. Bommel

Postby SirSebstar on Tue Feb 05, 2008 5:28 am

Ik schrik me een rotje en zet het op een lopen. In Timboektoe pak ik een vliegtuig. Ik doe een HALO (High Altitude, Low Opening) jump zodat je me niet hoort aankomen met het vliegtuig. Ik land met mijn zware schoenen (met lood) recht op je hoofd. Door de impact schiet je recht door de aarde heen en kom je uit in China.
Ik kijk om me heen en ik zie niemand.
DE HEUVEL IS VAN MIJ
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby onbekende on Tue Feb 05, 2008 8:40 am

aaaah, king of the mountain

wordt enerverend snel met mij (echt)
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Ollie B. Bommel on Tue Feb 05, 2008 9:07 am

onbekende wrote:aaaah, king of the mountain

wordt enerverend snel met mij (echt)

Nou doe even mee dan ;)
Private Ollie B. Bommel

Postby serious_conq on Sun Feb 10, 2008 9:07 am

Je ziet me niet want ik verberg me achter een grassprietje. Ik schop je de hill af.

KotH

of heer van de heuvel, mag ook.
Corporal serious_conq

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1)

Postby eagle_1 on Sun Feb 10, 2008 10:22 am

ik kom met een honkbalknuppel de heuvel op rennen en mep jou dr af

mijn heuvel
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Sun Feb 10, 2008 10:24 am

Stiekem heb ik overal muizenvallen neergezet met stukjes kaas erin. Als kaaskop liep je er als een dolle op af en KLAP, de muizenval slaat dicht. Met een simpel duwtje van mij rol je de heuvel af, waar je je stukje kaas opeet.

Jij geen honger, ik de heuvel!
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby bonobo`s son on Sun Feb 10, 2008 12:03 pm

Ik heb Harry Potters mantel gestolen waardoor jij mij niet de berg op ziet komen en ik het gevecht met jou makkelijk win omdat jij me niet ziet. Ik duw je de heuvel af.

Heer van De Heuvel
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby MarVal on Sun Feb 10, 2008 3:01 pm

bonobo`s son wrote:Ik heb Harry Potters mantel gestolen waardoor jij mij niet de berg op ziet komen en ik het gevecht met jou makkelijk win omdat jij me niet ziet. Ik duw je de heuvel af.

Heer van De Heuvel

Niks geen stealth of onzichtbare mantels...

Ik kom al denderend in mijn bepantserde rupsvoertuig (YPR765) met veel bombarie de heuvel op rijden. Jij ziet me en verschuilt je onder je Potter manteltje. Ik lach me rot en klim omhoog door het affuit en neem plaats achter mijn mitrailleur (MAG). Ik leg aan en vuur mijn munitiekistje helemaal leeg richting de heuvel van links naar rechts en van rechts naar links.

Ik hoor een schreeuw en luttele seconden later hoor ik iets rollen van de heuvel af naar beneden en daarna ................... plons

Ik kijk naar het water en zie een mantel drijven in het water en een bonobo schreeuwend om hulp. Ik gooi mijn reddingsboei in het water en een banaan en rij door tot aan de top van de heuvel..........

En al kijkend vanuit mijn bepantserde rupsvoertuig op bovenop mijn veroverde heuvel kroon ik mij als Koning van de Heuvel.

Grtz
MarVal aka Koning van de Heuvel
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Sun Feb 10, 2008 5:19 pm

Ik kom omhoog lopen met een witte vlag, een benzineblik, een aansteker. Jij ziet me aankomen, maar respecteert de witte vlag. Ik vraag of het machinegeweer nog een beejte wil vuren zonder munitie, en jij zegt dat je een hele voorraad in de YPR hebt liggen. Ik vraag of je rupsvoertuig nog een beetje wil rijden zonder benzine en jij antwoord nee.
Ik stop witte vlag in het uiteinde van de benzineblik, en steek de vlag aan, vervolgens gooi ik de brandende blik benzine in jou YPR. De hele zaak vlieg in de hens, en vervolgens explodeerd de YPR en vlieg van de heuvel af.
Mij heuvel!
Major SirSebstar

Postby Ollie B. Bommel on Mon Feb 11, 2008 5:35 am

Ik ben er weer :) Net terug uit China, duurde een tijdje met die aftandse Transsiberie-express. Maar goed, toen ik thuis kwam trof ik een verstekeling aan in mijn bagage. Een Pekinees uit Peking ;)

Ik stuur die pekinees de heuvel op, en omdat hij zo klein is zie je hem niet aankomen. Hij bijt een stuk uit je broek, en jij zet het al weer op een lopen. Bang voor een klein hondje :lol:

DE HEUVEL IS VAN MIJ EN MIJN PEKINEES :)
Private Ollie B. Bommel

Postby JBlombier on Mon Feb 11, 2008 10:47 am

De kok van restaurant De Chinese Muur heeft van mij gehoord dat er op de heuvel een geïmporteerd en potentieel feestmaal op hem staat te wachten. Met een groot mes wordt korte metten gemaakt met het hondje.

Als ik even later nonchalant met een hot dog de heuvel op kom lopen, komen je emoties naar boven.
Ik hoor je nog om je mammie roepen, terwijl je zelf de heuvel afrent. Makkie dit keer!
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)

Postby SirSebstar on Mon Feb 11, 2008 4:29 pm

JBlombier is bezig een lekkere hotdog naar binnen te werken. Plotsklaps voelt hij zich erg ziek. En de chinees wil ook nog geld van hem zien. Zoals het een goed hollander betaamt zet hij het op een rennen met een woedende hakmes zwaaiende chinees (en zijn miljard familileden) achter hem aan.
Die zien we niet meer terug. Ik wandel de lege heuvel op en bouw er een mijnenveld omheen

Koning van de (met mijnen bedekte) heuvel
Major SirSebstar

Postby 69Chevy on Tue Feb 12, 2008 1:54 am

I got a sixty-nine Chevy with a 396
Fuelie heads and a Hurst on the floor
She's waiting tonight down in the parking lot
Outside the Seven-Eleven store
Me and my partner Sonny built her straight out of scratch
And he rides with me from town to town
We only run for the money got no strings attached
We shut 'em up and then we shut 'em down

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em off in my first heat
Summer's here and the time is right
For goin' racin' in the street

Oftewel, met mijn stockcar Chevy met flink gekietelde V8 scheur ik die heuvel op, ik ben zo snel dat ik al lang en breed voorbij die mijnen ben voordat ze zelf door hebben dat ze moeten ploffen.
Eenmaal voorbij het mijnenveld kom ik met zo'n vaart aanscheuren, en van het ronken van de moter scheit je dun in je broek en rent gillend de heuvel af ( oei, je stapte bijna op je eigen mijn.... :wink: )

Mijn heuvel :D
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby Ollie B. Bommel on Wed Feb 13, 2008 3:31 pm

De motor van je stockcar scheit er mee uit en jij en je car rollen de heuvel af en belanden in de sloot ergens onderaan.

Fluitend loop ik de heuvel op, niemand doet me wat.

MIJN HEUVEL :)
Private Ollie B. Bommel

Postby Lone.prophet on Wed Feb 13, 2008 3:40 pm

ik kom aanvliegen in mijn a-10 en neem de heuvel over zonder veel tegenslag

MIJN HEUVEL
Image
Captain Lone.prophet

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Map Contribution (1)

Postby MarVal on Wed Feb 13, 2008 5:56 pm

Omdat mijn YPR is geexplodeerd door een persoontje die de regels van oorlogvoeren aan zijn laars lapt (witte vlag gebruiken ter misleiding) heb ik een sloopbedrijf gebeld om mijn uitgebrande YPR op te halen.

Samen met het sloopbedrijf ga ik naar de rand van de heuvel.
Naast mijn YPR zie ik in een sloot een stockcar Chevy liggen. De chaufeur van het sloopbedrijf vraagt aan mij of ik het goed vind of hij ook dat gare blik mee kan nemen. Weer extra knaken voor hem. Verdrietig kijkend naar mijn YPR zeg ik tegen hem, dat hij van mijn part alles meeneemt wat ie maar kan vinden voor de sloop. Wat kan mij het schelen, ik ben mijn YPR kwijt. :-(

Ik ga weer een beetje zielig doen en ga weer kijken naar mijn YPR die op de auto van het sloopbedrijf wordt gezet. Daarna zie ik hem de gare Chevy uit de sloot halen. Ik draai mij om en ga door met zielig doen :-(

Een tijdje later komt de vrachtwagen van het sloopbedrijf de heuvel af rijden met daarop mijn YPR, de gare Chevy en tot mijn verbazing een A-10 Thunderbolt.
"Ja", zegt de chauffeur van het sloopbedrijf, "die zag ik ook nog staan en ik mocht alles meenemen". Ik zeg tegen hem dat hij moet wachten en ik loop verbaasd de heuvel op en zie daar een eenzame profeet (ookwel ziener of voorspeller genoemd) die in mijn ogen de weg kwijt is. Als ik hem vraag wat er aan de hand is, vertelt hij over zijn vliegtuig. Het kwartje begint te vallen en met een mokerslag sla ik hem K.O. Nu ziet de ziener sterretjes en ik voorspel dat hij nu nog de sterretjes aan het tellen is.

Ik drop hem op de vrachtwagen van het sloopbedrijf en deze rijdt weg in zijn vrachtwagen met daarop mijn YPR, een gare Chevy, een A-10 Thunderbolt en een profeet met een nieuwe beroep: sterrenkundige.

Ik loop weer de heuvel op, haal alle landmijnen weg en graaf een groot gat om de heuvel heen, vul deze met water en stop er miljoenen piranha's en andere mensvretende beesten in. En wederom is de heuvel van mij.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Wild_Tiger on Wed Feb 13, 2008 6:45 pm

ik blaas de heuvel op met jou erbij.

het krater is van mij :P
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Thu Feb 14, 2008 4:01 am

Een vriendje van mij heeft nog wat palmzand over uit Dubai. Hij vraagt of ik weet waar hij dat nog zou kunnen storten nu PalmInvest koppie onder gaat. Ik zeg hem dat ik nog wel een meertje weet dat helemaal gevuld moet worden. Op een donderdagochtend komen er een heleboel vrachtwagens langs/ Zij gieten al het zand in het meertje en iedereen die daarin lag te zwemmen(zwammen). Er blijft een grote heuvel over. Ik wandel naar boven en plant er twee palmbomen op de top. Ik lig lekker in de hangmat tussen de twee palmbomen.

De heuvel is weer van mij
Major SirSebstar

Postby eagle_1 on Thu Feb 14, 2008 9:22 am

Ik loop naar jou in je hangmat toe, geef er een flinke draai aan en jij vlieg er uit, ik plant een doolhof om de hangmat een en ga er zelf in hange

de heuvel is van mij :D
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Thu Feb 14, 2008 2:16 pm

Als basisschoolleraar geef ik m'n kinderen in groep 5 de opdracht om het doolhof uit te zoeken. Hoe ze dit oplossen zonder elkaar kwijt te raken, hebben we van tevoren besproken.
Een doolhof, dat vinden kinderen fantastisch, ze worden er helemaal enthousiast van. Het volume wordt dan ook hoger en hoger. Als we eenmaal met de hele klas aan het einde van het doolhof zijn gekomen, zijn de kinderen door het dolle heen. Dit tot grote ergernis van degene die rustig in zijn hangmat ligt.

De nieuwste onderzoeken hebben aangetoond dat stoeien zeer pedagogisch verantwoord is, zolang het maar onder begeleiding gebeurt. Voor deze ene keer maak ik echter een uitzondering en alle 25 acht- en negenjarigen stormen op de hangmat af met een hels kabaal. Na een dag van gedisciplineerd leren, wordt alles afgereageerd op eagle_1, die maakt dat-ie wegkomt.

Alle kinderen krijgen een complimentje van meester JBlombier, het was weer een geslaagde dag in het basisonderwijs.
Omdat het nog wel eens gevaarlijk wordt op de heuvel, stuur ik de kinderen naar huis. Bij het weggaan hoor ik ze gezamenlijk zingen
De heuvel is van ons, olé, olé!

Kinderlijk enthousiasme, waren we allemaal nog maar zo jong.
Colonel JBlombier

Postby PdeJongh on Sat Feb 16, 2008 1:29 pm

Met een plattegrond van het doolhof en bij gebrek aan fatsoenlijk leger dat de heuvel verdedigt, roundhouse-kick ik je van de berg af en neem ik em wel van je over :twisted:
Alonso for World Champion!
Cook PdeJongh

Postby Wild_Tiger on Sun Feb 17, 2008 12:20 pm

Ik heb het eigendomsbewijs en samen met de politie en de rechtelijke macht laat ik je verwijderen van de heuvel. mijn heuvel :-)
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Next

Return to De Veroveraars Club