by MarVal on Wed Feb 13, 2008 5:56 pm
Omdat mijn YPR is geexplodeerd door een persoontje die de regels van oorlogvoeren aan zijn laars lapt (witte vlag gebruiken ter misleiding) heb ik een sloopbedrijf gebeld om mijn uitgebrande YPR op te halen.
Samen met het sloopbedrijf ga ik naar de rand van de heuvel.
Naast mijn YPR zie ik in een sloot een stockcar Chevy liggen. De chaufeur van het sloopbedrijf vraagt aan mij of ik het goed vind of hij ook dat gare blik mee kan nemen. Weer extra knaken voor hem. Verdrietig kijkend naar mijn YPR zeg ik tegen hem, dat hij van mijn part alles meeneemt wat ie maar kan vinden voor de sloop. Wat kan mij het schelen, ik ben mijn YPR kwijt.
Ik ga weer een beetje zielig doen en ga weer kijken naar mijn YPR die op de auto van het sloopbedrijf wordt gezet. Daarna zie ik hem de gare Chevy uit de sloot halen. Ik draai mij om en ga door met zielig doen
Een tijdje later komt de vrachtwagen van het sloopbedrijf de heuvel af rijden met daarop mijn YPR, de gare Chevy en tot mijn verbazing een A-10 Thunderbolt.
"Ja", zegt de chauffeur van het sloopbedrijf, "die zag ik ook nog staan en ik mocht alles meenemen". Ik zeg tegen hem dat hij moet wachten en ik loop verbaasd de heuvel op en zie daar een eenzame profeet (ookwel ziener of voorspeller genoemd) die in mijn ogen de weg kwijt is. Als ik hem vraag wat er aan de hand is, vertelt hij over zijn vliegtuig. Het kwartje begint te vallen en met een mokerslag sla ik hem K.O. Nu ziet de ziener sterretjes en ik voorspel dat hij nu nog de sterretjes aan het tellen is.
Ik drop hem op de vrachtwagen van het sloopbedrijf en deze rijdt weg in zijn vrachtwagen met daarop mijn YPR, een gare Chevy, een A-10 Thunderbolt en een profeet met een nieuwe beroep: sterrenkundige.
Ik loop weer de heuvel op, haal alle landmijnen weg en graaf een groot gat om de heuvel heen, vul deze met water en stop er miljoenen piranha's en andere mensvretende beesten in. En wederom is de heuvel van mij.
Grtz
MarVal

highest score: 2157 (
Major) / Verd ori'shya beskar'gam