Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

SirSebstar wrote:een post later ben ik weer eigenaar van de heuvel. ew moest naar school

Extreme Ways wrote:Sniff kan jouw post ook modediten he, wees voorzichtig.
Aangezien SirS dacht dat ik zaterdag naar school moest en hij ongewapend MIJN heuvel op kwam lopen, besloot ik hem van achteren te verassen en joeg ik hem van mijn erf af, met de goede raad om Amnesia te spelen.
Het is en blijft mijn heuvel.

sniffie wrote:Extreme Ways wrote:Sniff kan jouw post ook modediten he, wees voorzichtig.
Aangezien SirS dacht dat ik zaterdag naar school moest en hij ongewapend MIJN heuvel op kwam lopen, besloot ik hem van achteren te verassen en joeg ik hem van mijn erf af, met de goede raad om Amnesia te spelen.
Onderaand de heuvel sta ik mezelf op te vreten aangezien ik zoveel kan maar Seb zijn posts editen zit daar niet bij....

Extreme Ways wrote:sniffie wrote:Extreme Ways wrote:Sniff kan jouw post ook modediten he, wees voorzichtig.
Onderaand de heuvel sta ik mezelf op te vreten aangezien ik zoveel kan maar Seb zijn posts editen zit daar niet bij....
Je kan hem toch een forum ban geven? Misschien kan dat zélfs voor één specifiek forum, ookal zou het uitbuiting van je macht zijn.

SirSebstar wrote:rofl, ik had niet gerealiserd dat in the int' forums, ik heer en meester ben. Net als van deze heuvel.
Trouwens, sniffie, je post was een overtreding van de regels van dit draadje, maar als fellow mod hou ik het liever licht en vrolijk dan zwaar en liggend.....
anyways, zeg zou jij niet 7 posts niet posten hier...
ga ik lachend rollen op mijn heuvel

Koganosi wrote:SirSebstar wrote:rofl, ik had niet gerealiserd dat in the int' forums, ik heer en meester ben. Net als van deze heuvel.
Trouwens, sniffie, je post was een overtreding van de regels van dit draadje, maar als fellow mod hou ik het liever licht en vrolijk dan zwaar en liggend.....
anyways, zeg zou jij niet 7 posts niet posten hier...
ga ik lachend rollen op mijn heuvel
Is jou post dan niet een overtreding van het Moderator handboek?Just saying, ivm met deze grove overtreding is hierbij SirSebaster voor altijd van de desbetreffende heuvel geweerd en zal deze nooit meer mogen claimen.
Gezien het feit van het vorige uitgaan feestje loop ik rustig de Heuvel op, voer ik EW een pitcher met Hertog Jan bier en rolt hij vrijwilig de heuvel af!
Urs
Koganosi

JBlombier wrote:Pitchers? Waar? Staat er onderaan de heuvel een bar, dan hou ik daar de wacht.

Koganosi wrote:JBlombier wrote:Pitchers? Waar? Staat er onderaan de heuvel een bar, dan hou ik daar de wacht.
IK had de bar ofc mee genomen naar de Heuvel, dus Jb liep rustig de heuvel op en kwam bij de bar aan. Dar zat ik op het moment toen EW aankwam samen met JB aan de bar, gelukkig bracht EW deze 10 pitchers naar ons waar wij deze ons natuurlijk soldaat hebben gemaakt. Gezien wij niet genoeg hadden aan 10 pitchers stuurden wij EW daarna weer snel op queste om meer bier voor ons te halen!
Nogmaals bedankt EW.
Urs
Koganosi

Extreme Ways wrote:Koganosi wrote:JBlombier wrote:Pitchers? Waar? Staat er onderaan de heuvel een bar, dan hou ik daar de wacht.
IK had de bar ofc mee genomen naar de Heuvel, dus Jb liep rustig de heuvel op en kwam bij de bar aan. Dar zat ik op het moment toen EW aankwam samen met JB aan de bar, gelukkig bracht EW deze 10 pitchers naar ons waar wij deze ons natuurlijk soldaat hebben gemaakt. Gezien wij niet genoeg hadden aan 10 pitchers stuurden wij EW daarna weer snel op queste om meer bier voor ons te halen!
Nogmaals bedankt EW.
Urs
Koganosi
Nadat jullie daar aan het voetballen waren vloog de bal opeens de heuvel af. Ibra(himovic) als ik was maakte ik een omhaal en raakte ik jullie beiden op het hoofd. Mijn heuvel.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest