Spelletje: DE HEUVEL

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Spelletje: DE HEUVEL

Postby JBlombier on Fri Nov 16, 2012 4:45 pm

Onze heuvel? Ik hoopte dat ik de rest van dit topic onderaan de heuvel zou staan bij de bar om het schouwspel te volgen!
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Fri Nov 16, 2012 4:49 pm

sinds vandaag vandaag ben ik toegelaten tot het selecte clubje van de Multi Hunters.
Dus, rot op beste vrinden, of ik help jullie een handje! :twisted: :)
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby Extreme Ways on Fri Nov 16, 2012 5:58 pm

Koganosi wrote:
Extreme Ways wrote:
Koganosi wrote:
JBlombier wrote:Pitchers? Waar? Staat er onderaan de heuvel een bar, dan hou ik daar de wacht.

IK had de bar ofc mee genomen naar de Heuvel, dus Jb liep rustig de heuvel op en kwam bij de bar aan. Dar zat ik op het moment toen EW aankwam samen met JB aan de bar, gelukkig bracht EW deze 10 pitchers naar ons waar wij deze ons natuurlijk soldaat hebben gemaakt. Gezien wij niet genoeg hadden aan 10 pitchers stuurden wij EW daarna weer snel op queste om meer bier voor ons te halen!

Nogmaals bedankt EW.

Urs

Koganosi

Nadat jullie daar aan het voetballen waren vloog de bal opeens de heuvel af. Ibra(himovic) als ik was maakte ik een omhaal en raakte ik jullie beiden op het hoofd. Mijn heuvel.

Ik denk dat EW zelf al wat van de drank die hij voor mij en JB ging halen! Gezien het feit wij niet voetballen en wij niks over ene Ibrahimovic kennen!

Nog steeds onze heuvel.

Urs

Koganosi en JB

Misschien wisten jullie het niet meer door de drank, jullie waren opeens beneden aan het voetballen met hoofdpijn en een fikse kater erbovenop.

Mijn heuvel
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby SirSebstar on Fri Nov 16, 2012 6:01 pm

sniffie wrote:sinds vandaag vandaag ben ik toegelaten tot het selecte clubje van de Multi Hunters.

Terwijl ik sniffie met deze fantastische prestatie wilde feliciteren zag ik jb en ko aan het voetabllen. EW zag het aan en ging nog wat meer drank halen (en smarties).
sniffie is de koning van katoren!

oh en ik van de heuvel.
slaap lekker allen
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Koganosi on Mon Nov 19, 2012 11:58 pm

SirSebstar wrote:
sniffie wrote:sinds vandaag vandaag ben ik toegelaten tot het selecte clubje van de Multi Hunters.

Terwijl ik sniffie met deze fantastische prestatie wilde feliciteren zag ik jb en ko aan het voetabllen. EW zag het aan en ging nog wat meer drank halen (en smarties).
sniffie is de koning van katoren!

oh en ik van de heuvel.
slaap lekker allen

Al die waanbeelden, voetballen is niet ons ding. Ik gok dat die bar dus inderdaad toch beneden staat Jb. Ik blijf dus verloopig weer beneden bij de bar, ik zeg alleen: "EW ga is bier halen!" Het bier is op!

Urs

Koganosi
Image
Captain Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 64
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (4)
General Achievement (12) Clan Achievement (8) Training Achievement (1)

Postby 69Chevy on Fri Dec 14, 2012 6:57 am

En zachtjes sluipend liep ik de heuvel op, riep 1x zachtjes BOE !!

Iedereen was zo stomverbaasd mij daar te zien, dat ze van schrik de heuvel af renden...... ( bier halen ???? )

He, eindelijk rust :mrgreen:
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby JBlombier on Fri Dec 14, 2012 11:43 am

Ik loop met een meter bier naar boven om iedereen te voorzien, zie ik alleen een ouwe gek op de heuvel staan. Ik draai me om voor hij mij gezien heeft en ga weer naar beneden. Aad mag even genieten van z'n heuvel. Met dit weer lijkt me dat geen pretje.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Fri Dec 14, 2012 4:22 pm

JBlombier wrote:Ik loop met een meter bier naar boven om iedereen te voorzien, zie ik alleen een ouwe gek op de heuvel staan. Ik draai me om voor hij mij gezien heeft en ga weer naar beneden. Aad mag even genieten van z'n heuvel. Met dit weer lijkt me dat geen pretje.

Waarschijnlijk vriest ie dood op die kloteheuvel!
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby 69Chevy on Sat Dec 15, 2012 3:58 am

sniffie wrote:
JBlombier wrote:Ik loop met een meter bier naar boven om iedereen te voorzien, zie ik alleen een ouwe gek op de heuvel staan. Ik draai me om voor hij mij gezien heeft en ga weer naar beneden. Aad mag even genieten van z'n heuvel. Met dit weer lijkt me dat geen pretje.

Waarschijnlijk vriest ie dood op die kloteheuvel!

mwwaaaahhh, flessie vodka in m'n binnenzak houd me redelijk warm hoor (hik)
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Dec 17, 2012 5:51 am

Het was nat, ik zie een ongeaarde electriciteitskabel lopen. Ik deze de hele heuvel onder stroom..
daarna laat ik het water en de lijken wegstromen en zet ik mijn straalkacheltje aan. lekker.
oh kijk vodka!
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby waauw on Thu Apr 04, 2013 3:08 pm

Ik zie dat Sirsebstar zat met een fles wodka de heuvel afrolt dus wandel ik simpel weg de heuvel op die helemaal leeg was gelaten.
Cook waauw

Location: Physically in Belgium, mentally lost in his fantasy world
Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (2)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Tournament Contribution (10)

Postby SirSebstar on Mon Apr 08, 2013 2:05 am

Ik wes even weg vodka en wat te snacken halen, zie ik waauw.. wat een mooie dame.
het is waauw zijn schone dame. Ik besluit zijn ing account te hacken en bel op alsof ik zijn bank ben. Hij rent weg. Ik neem zijn meisje mee naar boven. mijn heuvel, allebei ;-)
Major SirSebstar

Postby Extreme Ways on Mon Apr 08, 2013 2:23 pm

SirSebstar wrote:Ik wes even weg vodka en wat te snacken halen, zie ik waauw.. wat een mooie dame.
het is waauw zijn schone dame. Ik besluit zijn ing account te hacken en bel op alsof ik zijn bank ben. Hij rent weg. Ik neem zijn meisje mee naar boven. mijn heuvel, allebei ;-)

Viezerik.
Image
Highest Rank: Colonel (2680) - 23-07-12
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Postby SirSebstar on Mon Apr 08, 2013 4:20 pm

Extreme Ways wrote:
SirSebstar wrote:Ik wes even weg vodka en wat te snacken halen, zie ik waauw.. wat een mooie dame.

Viezerik.

Image
Major SirSebstar

Postby frankiebee on Wed Nov 13, 2013 4:16 pm

Sirseb schijnt verdwenen te zijn, dus ik pak de heuvel :D
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby hushovd on Thu Nov 14, 2013 1:19 pm

No way...

N ladybee vliegt langs de heuvel...en jij je angel achterna...ik fiets zonder problemen de berg op, neem m in bezit en gelijkertijd geniet ik van m'n bolletjestrui....heerlijk in t lange groene gras!

MIJN HEUVEL!
"I'm a sprinter...when you see me its too late..."

Image
High score 2592 rank 292 colonel 01 -04 - 2012
Major hushovd

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby Koganosi on Thu Nov 14, 2013 11:29 pm

hushovd wrote:No way...

N ladybee vliegt langs de heuvel...en jij je angel achterna...ik fiets zonder problemen de berg op, neem m in bezit en gelijkertijd geniet ik van m'n bolletjestrui....heerlijk in t lange groene gras!

MIJN HEUVEL!

Gelukkig is de heer hushovd een zeer slechte bergbeklimmer (disclaimer: ik weet niks van wielrennen), maar die berg is voor hem veel te hoog en steil. Met de kabellift ga ik rustig omhoog en aankomend op de top, zei ik: "Mijn Heuvel!!"

Urs

Koganosi
Image
Captain Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (4)

Postby hushovd on Fri Nov 15, 2013 5:19 pm

Koganosi wrote:

MIJN HEUVEL!

Gelukkig is de heer hushovd een zeer slechte bergbeklimmer (disclaimer: ik weet niks van wielrennen), maar die berg is voor hem veel te hoog en steil. Met de kabellift ga ik rustig omhoog en aankomend op de top, zei ik: "Mijn Heuvel!!"

Urs

Koganosi

ondanks dat er een fietsmerk naar hem vernoemd is weet Koga idd niets van wielrennen...http://www.nu.nl/sport/2566438/hushovd- ... neeen.html
Terwijl Koga al lezende van verbazing achterover de berg af kukkelt neem ik opnieuw MIJN troon weer in...oftewel...MIJN HEUVEL!!! en blijf weg allen !

Image
Major hushovd

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby sniffie on Fri Nov 22, 2013 12:47 pm

hushovd wrote:
Koganosi wrote:

MIJN HEUVEL!

Urs

Koganosi

ondanks dat er een fietsmerk naar hem vernoemd is weet Koga idd niets van wielrennen...http://www.nu.nl/sport/2566438/hushovd- ... neeen.html
Terwijl Koga al lezende van verbazing achterover de berg af kukkelt neem ik opnieuw MIJN troon weer in...oftewel...MIJN HEUVEL!!! en blijf weg allen !

Toen sniffie zijn doping kitje zelfs nog maar liet zien vluchtte Hushovd in paniek weg. Mijn heuvel!

sniff
Image
Multi Hunter
Multi Hunter

Postby hushovd on Mon Nov 25, 2013 3:42 pm

Met een peertje pis onder m'n oksel leg ik de test glansrijk af. Dat ik uit de test ook blijk zwanger te zijn doet Sniffie buikpijn van het lachen bezorgen. Helaas voor hem kan ik met een welgemikte trap onder z'n @#* hem van de heuvel afkicken...zo die is wel ff uitgeschakeld!

Image
Major hushovd

Postby Koganosi on Tue Nov 26, 2013 6:26 am

hushovd wrote:Met een peertje pis onder m'n oksel leg ik de test glansrijk af. Dat ik uit de test ook blijk zwanger te zijn doet Sniffie buikpijn van het lachen bezorgen. Helaas voor hem kan ik met een welgemikte trap onder z'n @#* hem van de heuvel afkicken...zo die is wel ff uitgeschakeld!

Gelukkig had koga wel wat meer kaas gegeten van Biologie en kwam hij boven op de Heuvel! Hier verteld hij hushovd dat zijn buik niet van de zwangerschap was, maar gewoon van het te veel eten. Zo rond als een tonnetje was Hushovd eenmaal en koga duwde hem met een goede duw van de berg af, hij tolde als een ton naar beneden. Een zeer grappig zicht voor de omstanders!

Mijn Heuvel!

Urs

Koganosi
Image
Captain Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Postby joehsnipe on Tue Dec 03, 2013 4:26 pm

als een sniper(gecamofleerd) was ik ongezien de heuvel opgekomen en heb de verschillende veroveringen van een geringe afstand gade geslagen.
koga is niet de grootste van het stel. met een welgemikte duw ging hij ron achterna

MIJN HEUVEL
Image
Hiding behind our dikes. We conquer the world
Sergeant 1st Class joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 29
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby hushovd on Thu Jan 16, 2014 1:43 pm

joehsnipe wrote:als een sniper(gecamofleerd) was ik ongezien de heuvel opgekomen en heb de verschillende veroveringen van een geringe afstand gade geslagen.
koga is niet de grootste van het stel. met een welgemikte duw ging hij ron achterna

MIJN HEUVEL

Heel stiekumpjes klim ik de heuvel op...ik tref n in slaap gesukkeld oud mannetje. Voorzichtig leg ik m al slapende op n karretje en laat m de heuvel af rijden...heerlijk...MIJN HEUVEL!!

O Jee....zn kunstgebitje ligt hier nog...ach n flinke worp in ongeveer de richting waarin t karretje verdween en ik ben er weer vanaf...lekker genieten van MIJN HEUVEL :)

Image
Major hushovd

Postby pilot16 on Sun Mar 09, 2014 2:38 pm

Ik vloog laatst over een heuveltje niet groter dan de Vaalseberg. Zag er een mieziger mannetje staan met zijn fietsie, liet per ongeluk een paar bommetjes vallen weg HEUVEL. Geen spoor meer van dat miezeig mannetje met zijn fietsie. Prachtig vlak zoals Nederland moet zijn. :mrgreen:
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby PaulusH on Thu Jun 26, 2014 4:34 pm

Omdat Nederland en België beide niet compleet zouden zijn zonder de Vaalserberg, heb ik na maanden eindelijk subsidie gekregen om de heuvel te laten herstellen.
Natuurlijk mag ik hem direct bewonen.
Mijn Heuvel.
Image
Major PaulusH

Medals: 34
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
Clan Achievement (1) Tournament Contribution (12)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club