Spelletje: DE HEUVEL

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Spelletje: DE HEUVEL

Postby japser_be on Fri Nov 14, 2008 10:14 am

Ik had geen zin in nadenken #-o en dat was ook niet nodig 8-) . ik stapte rustig de heuvel op, Frankiebee was al geimponeerd door mijn gespierde massa en met een simpele slag below the belly waes de berbg al snel van mij.

deze bescherm ik ook niet met hightech stuff, mijn Brains en Boddy zijn al meer als genoeg. :)
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Fri Nov 14, 2008 10:56 am

de koddige brains was weer eens vergeten eten te kopen. In ruil voor een marsje marcheer ik de heuvel op. Pff, i't zit hier niet eens een kabel op deze heuvel..
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby JBlombier on Fri Nov 14, 2008 1:24 pm

f*ck, ik zou niet op CC moeten zitten als ik dronken ben.

Ik heb maar één ding te zeggen.. en dat is hetgene dat ik vorige week tegen een goede vriend van me zei, toen hij ook te beschonken was.

Laatst was er weer zo'n rotkop,
die had dan weer een slok op,
helemaal van God los,
maar ruimt niet eens zijn kots op
en is er ook nog trots op!

Ahum.
Jij biedt iemand een mars aan? Je zult breder moeten denken... ik bied jou Jupiter aan. *terwijl jij opzoekt of je werkelijk een stukje daarvan kunt krijgen, neem ik de heuvel in, de kabelverbinding is toch waardeloos hier*

- Joeri

PS. Veni, vidi, delirium tremens oftewel ikzelf, de delirium halve liter tray-mens ^^
Image
Colonel JBlombier

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby g4s racerke on Fri Dec 05, 2008 10:25 am

Als dessertje geef ik je een blikje jupiler, maar laat het uit mijn handen vallen. Hierdoor rolt deze van de heuvel. Door de enorme nadorst die je hebt ren je er vliegensvlug achterna.

Ik neem de heuvel in met een rantsoen voor weken. Eten en jupiler à volonté.

Smakelijk en schol.

PS, alles zit in een kist waar ik alleen de sleutel van heb. :D
Sergeant 1st Class g4s racerke

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (1)

Postby japser_be on Fri Dec 05, 2008 10:40 am

Ik doe rustig een plasje op die fameuse kist van je. door de Ph waarde van mijn urnine begeeft jouw slot het al snel.
Je kan ook niet zo goed tegen de geur van een weekend pisje en zet het op een loopje.
tenslotte baken ik mijn berg af met mijn geurtje.
Image
Lieutenant japser_be

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby g4s racerke on Fri Dec 05, 2008 4:23 pm

Met een groote wasknijper kruip ik van steen tot steen zodat je me niet ziet. Langzaam maar zeker sluip ik de heuvel op. Eens ik bij jou ben neem ik mijn shocker en geef je een stroomstoot. Hierdoor val je van de heuvel.

VAN MIJ IS DIE HEUVEL!!!! HEHE

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (1)

Postby frankiebee on Sun Dec 07, 2008 2:55 pm

Trots sta je op de heuvel, maar ondertussen krijgt Frank ook weer drang... Frank begint een beetje op smeagol uit Lord of the Rings te lijken... Naar al die tijd op de heuvel hebben gezeten kan hij niet meer zonder.
Dus rustig besluip ik je, en als je even niet oplet pak ik je shocker van je af, vervolgens duw ik je van de heuvel, je weet jezelf nog aan een rots vast te klampen, en smeekt om vergeving. Maar met de shocker geef ik je een enorme stoot door je kleine vingertjes, en off you go, into the depth...

My Hill !
My Precious !
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby g4s racerke on Mon Dec 08, 2008 8:55 am

Wat je niet had opgemerkt had, was dat er rond mijn vingers een ring hing. Deze is een exacte copie van DE ring. Door de krachtige stroomstoot zijn mijn vingers een beetje verbrand en opgezwollen. Hierdoor kan ik hem niet meer uitdoen. Rustig wandel ik de berg op en vermits je de drager van de ring moet gehoorzamen beveel ik je naar beneden te gaan. Helemaal ineengedoken besef je dat ik je baas ben en je kruipt dan ook ineen van schhamte en rent de berg af.

Postby frankiebee on Tue Dec 09, 2008 2:44 pm

Tough luck !

Zodra je je omkeert weet ik dat mijn toneelstukje effect heeft gehad. Zonder om te kijken loop je de heuvel weer op, maar ik kom je achterna, zonder dat je ook maar enig vermoeden hebt ! Al ik achter je sta spring ik bovenop je, en bijt je vinger eraf. De ring is nu van mij, en voordat ik kan bedenken wat ik met jou ga doen komt er gierend een Nazgul langs vliegen die jou beet pakt en kilometers verder je te pletter laat vallen.

De heuvel is weer van mij, zoals het hoort:)
Colonel frankiebee

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby japser_be on Tue Dec 09, 2008 2:57 pm

Wat een geluk voor mij dat je denkt dat je die ring vernietigen moet. zonder na te denken spring je de diepte in op weg naar kolkende lava die je in een paar seconden veranderd in nog minder dan een hoopje as. de kans dat je nu ooit nog terug komt is meer als miniem!

Samen met mijn elfen vrienden en the fellowship of the ring sta ik nu op de uitkijk op dat bergje op zoek naar een of andere domme noot die toch denk dat hij een poging kan wagen.
Image
Lieutenant japser_be

Postby bonobo`s son on Wed Dec 10, 2008 1:23 pm

na een gevechtsvliegtuig te hebben gekocht: http://store.warfare.ru/ bombardeer ik je en is de kans meer dan 99% dat je dood bent.
rustig loop ik de heuvel op wetend dat er niemand is die me ten kan houden. :mrgreen:
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby SirSebstar on Thu Dec 11, 2008 3:43 am

Wegens het illigale gebruik van clusterbommen ben ik genoodzaakd het terrein af te zetten. Iedereen wordt verwijderd totdat de onontplofte bommen zijn verwijderd. Ik zit lekker in mijn strandstoeltje en straalkacheltje..
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby japser_be on Thu Dec 11, 2008 1:27 pm

Jammer genoeg zit er nog eentje onder je stoel en Boem de Heuvel is weer vrij. aangezien er nog redelijk clusterbommen op liggen laat ik de domme noot die na mij iets typt eerst nog sneuvelen door die bommetjes vooraleer ik mijn stekje neem.
Image
Lieutenant japser_be

Postby JBlombier on Thu Dec 11, 2008 1:40 pm

Heuvel is van mij!

*boem*

Jammer.
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)

Postby frankiebee on Thu Dec 11, 2008 1:54 pm

In dat geval, ga ik er wel op zitten :D
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby japser_be on Thu Dec 11, 2008 2:04 pm

BOEM nog een clusterbommetjebommetje!

Met het gedacht dat de heuvel nu veilig is kruip ik er weer op. omdat ik mezelf slimmer vind als de gemiddelde persoon die de heuvel op wilt laat ik eerst een aantal pakistaanse vluchtelingen over en weer lopen zodat alle clusterbommen ontploft zijn. daarna zetel ik mij rustig op dat heuveltje. kijkend naar de volgende persoon die een poging doet.
Image
Lieutenant japser_be

Postby SirSebstar on Fri Dec 12, 2008 3:24 am

PROEST!!!!!!!! dat was mijn thee die tegen mijn computerscherm aankwam.

Die pakistanie bleken van Al Quida te zijn, en nogal gewend aan bommetjes. Een paar hadden zich verstopt in kraters en overmesteren je nu. Ik als Wijze uit het Oosten aka de Mo van Ham+Ed knikker je van de heuvel af. Wee diegene de mijn berg wil pakken. De berg is van Mo, en Ik ben de berg! of zoiets
Major SirSebstar

Postby pilot16 on Fri Dec 12, 2008 5:38 pm

Tuurlijk stoplicht op rood, stoplicht op groen in al...... is altijd wat te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
Major pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby JBlombier on Mon Dec 22, 2008 5:40 am

Ik bel dezelfde organisatie op die ik ingelicht heb over de Deense cartoons en de film Fitna. Jouw onreine ziel zal ter aarde geworpen worden voor het schenden van de naam van de profeet van de Almachtige!
Ondertussen loop ik de heuvel op waar een Nederlandse vlag in brand staat en jij nergens meer te bekennen bent. Ik wil niet eens weten wat er gebeurd is.

Woensdag ga ik naar Duitsland, dus als er voor die tijd niemand mij van de heuvel afknikkert, kan de eerstvolgende er gewoon oplopen. Staakt het vuren!

Image
Image
Colonel JBlombier

Postby SirSebstar on Tue Dec 23, 2008 3:06 am

Al wandelend verlaat ik mijn persconferentie. Ik steek de straat over, negeer het groene stoplicht door gewoon over te steken en wandel de heuvel op. Ik maak me klaar voor een vredige kerst !
BUUT VRIJ!!!

kom maar terug in het nieuwe jaar.
vrede op aarde,
groet
SirSebstar
Major SirSebstar

Postby Ollie B. Bommel on Wed Jan 07, 2009 3:31 am

De vrede is voorbij, de wapenstilstand geldt niet meer en Bommen is terug.

Tijd om mijn heuvel maar weer eens te veroveren.

Vanaf een afstandje bespied ik de heuvel vanachter de brokstukken die er terecht zijn gekomen door pogingen van anderen om de heuvel in te nemen. Door al die troep is het relatief eenvoudig om dichterbij te sluiten. Vanachter een uitgebrande tank duik ik achter de verwrongen staalresten van een straaljager die er te pletter is gevlogen en sluip via een bomkrater tot onder aan de heuvel. Alles lijkt rustig, boven de heuvel zie ik een rookpluim en ruik ik de geuren die me bekend voorkomen. In mijn zandkleurige camouflagepak kruip ik omhoog en kijk vanaf de top naar de andere kant en wie zit daar bij een kampvuurtje de restjes van het kerstdinner op te warmen. Die Goeie ouwe Seb.

Hey Seb roep ik, ken je me nog. Heb je nog wat over voor een oude vriend.
Natuurlijk kerel, zegt hij, ik had je al lang gehoort, kom er bij zitten.

We genieten van het eten en babbelen gezellig over de goeie ouwe tijd.

DE HEUVEL IS VAN ONS

Probeer ons er maar eens vanaf te krijgen ;)
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby SirSebstar on Wed Jan 07, 2009 3:52 am

LOL!!
Major SirSebstar

Postby frankiebee on Fri Oct 23, 2009 1:17 pm

1 iemand van de heuvel afstoten is niet niks, maar om 2 mensen te slim af te zijn heb je echt een goed plan nodig !

De hele winter, lente en zomer heb ik zitten broeien op een plan om MIJN heuvel terug te veroveren.
Uiteindelijk nam ik positie in, net onder de heuvel, ik pakte mijn verrekijker om te zien wat de beste tactiek was.
Ik zag Ollie B. Bommel rustig zijn pijpje roken, en bedacht dat dat een prima hulpstuk was. Toen Ollie B. Bommel die avond ging slapen, stopte ik een balletje C4 in zijn pijpje.

De volgende ochtend zat ik rustig met mijn verrekijker te wachten op het schouwspel dat zich zou afspelen. Ollie B. Bommel stak zijn pijpje aan, en een doffe knal klonk er vanaf de heuvel. Ik haastte mij naar boven, en zag daar een aangeslagen Ollie B. Bommel. Ik rol hem de heuvel af, dat is 1, nu op zoek naar SirSebstar.
SirSebstar had de knal gehoord, en was de schuilkelder in gevlucht. Ik monteerde een slot op de enige ingang van de kelder, en SirSebstar zullen we niet meer terug zien voordat hij met zijn handen een uitgang heeft gegraven vanuit de heuvel :mrgreen:

Aah, een nazomer zonnetje komt achter de wolken vandaan, en Ollie B. Bommel had nog een voorraadje bier koud staan. Ik ben weer helemaal terug op MIJN heuvel !
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby SirSebstar on Sat Oct 24, 2009 4:00 am

Blijf van mijn heuvel af! ik heb hem nu het langst van allemaal en zo wil ik het houden!
Natuurlijk maak ik gebruik van mijn emergency escape tunnel, vlak naast mijn paniek kamer en de CC random dice generator imput machine... (ja ja die dice zijn van mij)

In een flits besluit ik een buisje dice mee te nemen en die om de heuvel te verspreiden eindigend in een beerval. Ik zie frankiebee zijn bier neerzetten zodra hij de eerste glimmende dice in het ochtendlicht ziet en hij volgt de dice braaf. OUCH! niet zijn been maar zijn heeft is door de val afgesneden. Jammer joh!
Wel lekker koud bier. bedankt!
Major SirSebstar

Postby eagle_1 on Sat Oct 24, 2009 7:19 am

Na het schouwspel tussen Frankiebee en SirSebstar te hebben waargenomen ben ik erachter gekomen dat het onmogelijk zou zijn om SirSebstar van de heuvel af te jagen en de enige manier om de heuvel in mijn rechtmatige eigenschap terug te laten belanden moet hij er vrijwillig van af gaan.

Dus toen SirSebstar eenmaal in slaap was gevallen ben ik stiekem op de heuvel gelopen, met een paar flesjes Heineken en heb het die verwisseld met het bier dat naast het kampvuur stond.

Toen SirSebstar de volgende ochtend wakker werd en een biertje pakte merkte hij al gouw dat het Heineken was, spuwde het uit en rende zo snel als hij maar kon van de heuvel af, zo ver weg mogelijk van het Heineken als hij maar kon.

Ik loop de verlaten heuvel op, gooi het Heineken weg, en ga lekker genieten van het weer.
Last edited by eagle_1 on Sat Oct 24, 2009 4:51 pm, edited 1 time in total.
Image
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club