Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Postby Schmack on Sat Jan 23, 2010 9:40 am

Graag treed ik ook toe tot de clan!

ik ben dagelijks online zal eerst wel wat meer punten moeten verdienen denk ik :(

graag wordt ik uitgenodigd voor spellen om me te bewijzen!

schmack
Sergeant Schmack

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Gertyboi on Sun Jan 24, 2010 6:35 am

graag wil ik lid worden van deze mooie clan! Ik zal mijn taal van oorlog: DUTCH zo goed mogelijk uitvoeren. :twisted:
Major Gertyboi

Medals: 20
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (2) Tournament Contribution (1)

De Veroveraars der Lage Landen - Akkoord Clan Rules

Postby MarVal on Mon Jan 25, 2010 3:05 am

schmack en Gertyboi,

Jullie hebben net van mij een PM gekregen. Mocht je überhaupt er toch geen hebben gekregen, laat het mij dan weten.

Grtz
MV
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby DubWarrior on Wed Jan 27, 2010 5:54 am

Owkey, mag ik mij aanmelden?
Ik vind mijn ranking nogal laag, dus dacht ik om zelf een clan 'voor newbies' op te zetten, maar als jullie intresse tonen kom ik er maar al te graag bij! 8-)

grtz
Dub
Image
Image
Cadet DubWarrior

Medals: 6
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Map Contribution (1)

Postby Koganosi on Wed Jan 27, 2010 7:45 am

DubWarrior wrote:Owkey, mag ik mij aanmelden?
Ik vind mijn ranking nogal laag, dus dacht ik om zelf een clan 'voor newbies' op te zetten, maar als jullie intresse tonen kom ik er maar al te graag bij! 8-)

grtz
Dub

Ik denk dat dat de rede al is dat je wordt afgewezen. Je probeert een Nl'se clan op te zetten, voor newbies. Wie zegt dat wij geen newbies accepteren. We hebben tegenwoordig ook een functie begleiden waar we kijken naar de kracht van iemand en dan reconsideren voor clan joinen als deze persoon al wordt afgewezen. Daarom is het een beetje dom dat je je nu aanmeld terwijl je eerst een "revaliserende" Nlse clan wil opzetten. Maar we zullen je bespreken wat we met je aanmelding doen.

Urs

Minster of PR Koganosi
Image
Colonel Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 63
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (4)
General Achievement (11) Clan Achievement (8) Training Achievement (1)

Postby DubWarrior on Wed Jan 27, 2010 8:07 am

Koganosi wrote:
DubWarrior wrote:Owkey, mag ik mij aanmelden?

grtz
Dub

Ik denk dat dat de rede al is dat je wordt afgewezen. Je probeert een Nl'se clan op te zetten, voor newbies. Wie zegt dat wij geen newbies accepteren. We hebben tegenwoordig ook een functie begleiden waar we kijken naar de kracht van iemand en dan reconsideren voor clan joinen als deze persoon al wordt afgewezen. Daarom is het een beetje dom dat je je nu aanmeld terwijl je eerst een "revaliserende" Nlse clan wil opzetten. Maar we zullen je bespreken wat we met je aanmelding doen.

Urs

Minster of PR Koganosi

Mijn post was een reactie waarmee ik verwees naar een post van MarVal en SirSebstar in de topic 'een nieuwe NL-clan, intresse?'
voor zover ik weet ben ik nog niet afgewezen. Het was niet de bedoeling om te rivaliseren, dat was niet dom, eerder nederig. Ik had de indruk dat ik welkom was, er werd aangemaand mij aan te melden...
Image
Image
Cadet DubWarrior

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Map Contribution (1)

Postby SirSebstar on Wed Jan 27, 2010 8:53 am

en weet je wat dubwarrior! Ik ga je sponseren. ik vind wat je gedaan hebt heel moedig. Natturlijk had ik liever gehad dat je meteen jezelf had aangemeld, maar nu wij een dienst hebben die prospects kan begeleiden, denk ik dat de fout bij ons ligt en wij meer en beter moeten adveteren wie we zijn en wat we te bieden hebben. oh en wat we zoeken natuurlijk...

verder wilde ik nog even opmerken dat ko(ganosi) het goed bedoelde.

mag ik je hier een voorstel doen? ik weet niet of je meteen uitgenodigd wordt of dat we er eerst even intern over moeten praten, maar mag ik je in ieder geval verzoeken om in dit forum een new noob begeleidingskamp op te zetten? Natuurlijk prospects worden ook door de clan VDLL begeleidt, maar als er anderen zijn zoals jij die eerst een beetje contact zoeken en gewoon willen spelen, dan wil ik die ook graag opzoeken en zoveel mogelijk aan het nederlandstalige fora binden.

groet,
SirSebstar
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby DubWarrior on Wed Jan 27, 2010 9:23 am

NP, Koganosi kon dat niet weten.
Bedoel je een soort wing opzetten van de VDLL, waar ik deel van zou kunnen uitmaken? lijkt mij uitstekend en dat is dan niet rivaliserend met jullie ;) of is het enkel een fora en geen clan? of beide? En opleiden zie ik mijzelf nog niet doen :oops:
mss moet dat eerst intern besproken worden,idd. ik wil me niet opdringen. Ik zoek gewoon een manier om wat in teamverband te kunnen spelen, wat nederlands te horen en bij te leren. En eventueel eens in een soort toernooi mee te kunnen doen.

grtz
Image
Image
Cadet DubWarrior

Map Contribution (1)

Postby SirSebstar on Wed Jan 27, 2010 10:34 am

de VDLL is altijd op zoek naar active spelers. Maar wij zouden graag zien dat ze enthausiasme meenemen en bij voorkeur een beetje skillz of de belofte daartoe. Het trainen van prospects is nieuw, voorheen werd men gewoon tijdelijk afgewezen. Iedereen wil beter worden in teamverband, en wij kunnen je daarin best wat leren, en ik hoop dat dat wederzijds is. in ieder geval, er wordt nog contact met je opgenomen. Aarzel niet om van het publieke gedeelte(waar je nu inzit) gebruik te maken om mesnen uit te nodigen met jou te spelen. lees de fora en post af en toe (vaak) hier iets interrestants.
groet,
SirSebstar
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby thebest712 on Thu Jan 28, 2010 2:08 am

ik zou graag de clan joinen! Marval heeft me al eens gecontacteerd dus ik denk dat het geen probleem zal zijn :P
Major thebest712

Medals: 68
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (15) General Achievement (7) Clan Achievement (3)

Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Postby MarVal on Thu Jan 28, 2010 10:23 am

Iedereen die zich hebben aangemeld hebben reeds een PM gekregen. Mocht je überhaupt er toch geen een hebben gekregen, laat het mij dan weten.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Gertyboi on Thu Jan 28, 2010 11:24 am

en zijn jullie er al uit of ik mag joinen? ik ben inmiddels van major naar luit afgedaald....maar dat is hopelijk slechts tijdelijk :-$
Major Gertyboi

Medals: 20
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Clan Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Thu Jan 28, 2010 7:30 pm

sorry, geef ons svp 10 werkdagen, iedereen moet de kans krijge te reageren, maar goed punt, eigenlijk zouden wij meoten aangeven hoe lang iets duurt. Daar zijn wij zelf ook niet altijd de sterkste in..
Major SirSebstar

Postby Druss The Legend on Fri Jan 29, 2010 3:23 am

Bij mij wisten jullie het trouwens binnen een dag :o
Corporal 1st Class Druss The Legend

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby Koganosi on Sun Jan 31, 2010 11:55 am

Er is een voortijdig toelatings examen ;). Dat duurt 1 dag. Dan weten ministers van Pr en de clan leiders of er genoeg kansen zijn om toegelaten te worden.

Urs

Koganosi
Image
Colonel Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (4)

Postby negoeien on Mon Mar 01, 2010 9:49 am

Koganosi wrote:Er is een voortijdig toelatings examen ;). Dat duurt 1 dag. Dan weten ministers van Pr en de clan leiders of er genoeg kansen zijn om toegelaten te worden.

Urs

Koganosi

Ik wil even benadrukken dat ik het jammer vind dat je in geen twee clans tegelijkertijd mag zitten want ik moet zeggen. Deze clan is op mijn lijf geschreven en jullie kunnen wel wat high rankers gebruiken^^
:(
Maar jammer genoeg ben ik een trouwe hond!
Highest ever: 3038 place: 20th, winner of 12 tournies!
Image
Lieutenant negoeien

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (13) Clan Achievement (1)

Postby japser_be on Mon Mar 01, 2010 4:09 pm

negoeien wrote:
Koganosi wrote:Er is een voortijdig toelatings examen ;). Dat duurt 1 dag. Dan weten ministers van Pr en de clan leiders of er genoeg kansen zijn om toegelaten te worden.

Urs

Koganosi

Ik wil even benadrukken dat ik het jammer vind dat je in geen twee clans tegelijkertijd mag zitten want ik moet zeggen. Deze clan is op mijn lijf geschreven en jullie kunnen wel wat high rankers gebruiken^^
:(
Maar jammer genoeg ben ik een trouwe hond!

wil je nu zeggen dat ik een ontrouwe hond ben :o
haha nee ik snap je mening wel het was voor mij ook zeker niet gemakkelijk om van clan te veranderen. zowel de draggons als de veroveraars zijn 2 zeer mooie clans.
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Dude1234 on Sat Mar 20, 2010 5:45 pm

Ik zou misschien ook wel eens een clan willen proberen?

X
Sergeant 1st Class Dude1234

Medals: 12
Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby Dude1234 on Wed Mar 24, 2010 3:21 pm

niet zo actief hier heh?

Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2)

Postby sherkaner on Wed Mar 24, 2010 3:37 pm

soms wat minder, soms wat actiever. Maar normaal volgt er wel een post binnen 1 dag :p
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby pilot16 on Wed Mar 24, 2010 4:05 pm

Dude1234 wrote:niet zo actief hier heh?

He Dude

Ik denk dat Marvin een beetje druk heeft ik zal hem wel pmen, hij zal binnenkort wel contact met je opnemen.

Grtz Pilot :mrgreen:
Image
Major pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby japser_be on Wed Mar 24, 2010 5:44 pm

sherkaner wrote:soms wat minder, soms wat actiever. Maar normaal volgt er wel een post binnen 1 dag :p

Hey sherk, heb je zin om nog eens wat dub games te spelen het is al weer een tijdje geleden.
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Dude1234 on Tue Mar 30, 2010 4:28 am

:cry: :shock: :?

Postby jaimito101 on Tue Mar 30, 2010 5:37 am

Dude1234 wrote::cry: :shock: :?

dude, heeft marv al iets laten weten?

als je deze game wint, heb je iig mijn stem! :ugeek:
arms race, seq, zie dat je deze veel speelt, dus alle kansen! :mrgreen: Game 6723602
password: wazzaaa
Colonel jaimito101

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby Koganosi on Wed Mar 31, 2010 10:52 am

Ik zal wel ff de regels opzoeken en deze taak op mij nemen. Ik hoop dat ik ze in een van mijn oude mailtjes zo niet dan hoor je niet van me XD dan post ik het hier wel ff. Marval heeft het gewoon druk en dat kan gebeuren. we zijn ook maar mensen, we spelen gee 24/7 cc. Ookal zijn er threads op forums van mensen die het wel gedaan hebben :lol: . Highlanderatack etc.

Urs

Koga

Edit. Kan hem niet vinden. Die is auto gedelete. Najah je moet nog ff wachten, ondertussen kan ik mis nog wel een invite voor je regelen voor een game met onze clan.
Image
Colonel Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club