Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Land

Postby Nathorius on Wed Jan 16, 2013 9:53 am

Als jullie nog leden zoeken, ik wil wel joinen. Ben net (opnieuw) begonnen met Conquerclub, dat wel. Maar een clan zorgt hopelijk voor snelle integratie.
Cadet Nathorius

Postby der kleine on Sun Mar 17, 2013 4:21 pm

Hallo,

Ik heb een mailtje gestuurd naar JBlombier om mij aan te melden.
Zie dat het ook via het forum kan, dus bij deze wil ik mij via deze weg
nogmaals aanmelden.
Ik kan maximaal 4 games tegelijk spelen, ik hoop dat dat geen belemmering is.
Verder ben ik nog niet zo lang lid van CC, dus heb nog een hoop te leren.

Met vriendelijke groet,

der kleine
Sergeant der kleine

Medals: 3
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby joehsnipe on Tue Mar 19, 2013 11:48 am

zo dat klinkt goed.
nieuwe clan leden.
hoop dat jullie het net zo leuk vinden als mij.

groetjes
joehsnipe
Lieutenant joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 28
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby JBlombier on Tue Mar 19, 2013 4:02 pm

der kleine heeft een reactie gekregen en we zullen hem zeer binnenkort verwelkomen in onze VDLL Academie.

- Joeri

PS. Van Nathorius hebben we niets meer gehoord, helaas.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sniffie on Thu Mar 21, 2013 2:28 am

JBlombier wrote:
PS. Van Nathorius hebben we niets meer gehoord, helaas.

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=239&t=187732 :lol:
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby westbo on Tue Dec 24, 2013 4:31 pm

ik wil wel lid worden van de clan ..ik hoor het wel groetjes richard
Major westbo

Medals: 46
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (1)

Postby Koganosi on Tue Dec 24, 2013 5:28 pm

westbo wrote:ik wil wel lid worden van de clan ..ik hoor het wel groetjes richard

Ik zal even een pm'tje doorzetten!

Urs

Koganosi
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 63
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (4)
General Achievement (11) Clan Achievement (8) Training Achievement (1)

Postby JBlombier on Tue Dec 24, 2013 5:42 pm

Leuk om te horen. PM heb je gekregen. Welkom :)
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (4)

Postby Genoke on Wed Dec 25, 2013 1:18 pm

spijtig dat jullie competitief zijn, anders zou ik er wel bijkomen....zit al in een andere competitieve clan... ;)
Image
My CC:
show
Colonel Genoke

Medals: 90
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (20) Tournament Contribution (2)

Postby joehsnipe on Wed Dec 25, 2013 3:15 pm

in deze clan hoef je geen engels te schrijven genoke.
met taal genoten is het zo wie zo een stuk gezelliger hoor. je kan het zo navragen bij onze leden.

misschien is dat toch het overwegen waard.

wil je meer info? stuur gerust een pm, antwoord krijg je altijd.

groetjes
fijne dagen
johan
Image
Hiding behind our dikes. We conquer the world
Lieutenant joehsnipe

Location: VDLL-Veroveraars Der Lage Landen-The Netherlands aan zee
Medals: 28
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby gerebie on Wed Apr 02, 2014 5:06 am

Kan ik er misschien ook bij?
Heb vroeger veel gespeeld, en ben nu sinds twee weken weer actief bezig.

Most Improved
The biggest Score Movers for the month of Apr 2014. See here for our Prizes.
1 innocentkaoss +25.8%
2 Roofless +21.4%
3 gerebie +19.5%
Sergeant gerebie

Medals: 3
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1)

Postby sniffie on Wed Apr 02, 2014 3:40 pm

En heb je naast je activiteit nog iets te vertellen.

Sniff
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby JBlombier on Fri Apr 04, 2014 10:52 am

lol sniffie, daar gaan we achterkomen. Hij zit in de Academie. Welkom gerebie!
Image
Colonel JBlombier

Postby westbo on Tue May 27, 2014 4:43 pm

groetjes allemaal ben zins vandaag 27 mei lid van jullie clan mijn naam is richard
Major westbo

Medals: 46
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (1)

Previous

Return to De Veroveraars Club