Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Postby SirSebstar on Tue Jan 08, 2008 4:09 pm

Post hieronder als je nog niet lid bent, maar wel graag deel wilt uitmaken van de Clan:

De Veroveraars der Lage Landen
De koudste en heetste groep in het dorp.....

Restricties
  • Je moet Nederlandstalig zijn en niet lid zijn van een andere competitive clan.
    Lid zijn van een Social Ussergroups is geen probleem.
  • Je dient te houden aan de gedragscode van CC.
  • Je gaat akkoord met de Clan Rules:
    Image
Procedure
  • De Veroveraars der Lage Landen zijn een redelijk democratische club.
  • Iedereen die lid wilt worden wordt beoordeeld door de hele clan.
  • De clanleden kunnen stemmen over je toelating.
Aanmelding
  • Je aanmelding wordt beoordeeld op een aantal punten:
    • Je moet bekend zijn op de forums ( postcount en de inhoud ervan)
    • Je moet laten zien dat je meerdere mappen onder de knie hebt en het spelletje goed begrijpt (aantal games,verscheidenheid aan mappen, teamgames)
    • Je CC rank wordt berekend (hoe hoog je staat).
  • Mocht je aan een aantal punten (nog) niet voldoen, dan is dat geen ramp. Ook nieuwe members van CC willen we graag eens kans geven om te laten zien dat ze clanwaardig zijn.
  • Niemand wordt definitief afgewezen. Je kunt altijd later opnieuw een aanmelding insturen, bijvoorbeeld als je attendance is verbeterd, je postcount, je rang, etc.
  • We zoeken leuke en enthousiaste mensen die elkaar willen helpen in Clan Challenges, Private games, Clan Leagues, toernooien. Maar ook met hulp bij games, op mappen of als je een vervanger zoek tijdens je vakantieperiode. Het is dus zeker de moeite waard om je op te geven om lid te worden.
Waarom aanmelden?
  • Omdat we een clan zijn die mekaar helpen in CC, strategieën deelt en tips geven.
  • We houden interessante en spannende games, zoals die in de Clan Challenges en in de Clan League.
  • We hebben een eigen Nederlandstalige Clan forum.
  • We helpen mekaar als je tijdelijk je turns niet kunt nemen.
Ben je er toch nog niet van overtuigd dat je lid wilt worden of dat je misschien niet voldoet aan de restricties om lid te kunnen worden? Schroom niet en PM mij dan. Ik verbind je met een mentor die je spel en gedrag onder de loop neemt. Als je daar doorheen komt, ben je op de goede weg om lid te kunnen worden van de enige echte Nederlandstalige Clan.

Veel succes allen.

SirSebstar
Co-Leader
Last edited by SirSebstar on Fri Sep 04, 2009 7:15 am, edited 1 time in total.
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

onnozelaar

Postby sniffie on Thu Jan 17, 2008 5:09 am

heej allemaal,
ik ben hier op de uitnodiging van Sirsebstar. ook ik wil graag lid worden van de hollandse clan, zijn er hier nog meer zeeuwen aanwezig of ben ik weer de enigste zuinige sukkelaar van het gezelschap?
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 6:48 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Thu Jan 17, 2008 5:21 am

ach had even gezegd dat je zeeuw was, nee zeeuwen moeten we hier niet...LOL

Welkom kerel, welkom
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Ollie B. Bommel on Fri Feb 15, 2008 4:09 pm

Nou wat moet ik er voor doen en wat wrd er van me verwacht dan ?

En wat kan ik er me :)
Last edited by MarVal on Mon May 05, 2008 11:29 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby MarVal on Fri Feb 15, 2008 4:21 pm

Ollie B. Bommel wrote:Nou wat moet ik er voor doen en wat wrd er van me verwacht dan ?

En wat kan ik er me :)

We zijn nu bezig om een clan war op te zetten tegen een andere clan met als voorbeeld:

12 1v1 games
4 people overall, 3 games per person; all forts Chained; everybody plays a game with Escalating cards, 1 with Flat Rate and 1 with No Cards.
6 Doubles
2 Flat Rate (1 Chained and 1 Unlimited fort)
2 Escalating (1 Chained and 1 Unlimited fort)
2 No Cards (1 Chained and 1 Unlimited fort)
2 Triples
1 Quads
No Cards and Adjacent

Dus lekker veel games met een doel :-)
De beste clan worden...

Verder heb je een eigen clan forum, een mooie banner en nog veel meer ;-)

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby gangster2b on Sun Feb 24, 2008 6:33 am

OK een tw klant :P

ik wil inieder geval ook graag in de cln, maar mischien moet ik mij eerst even bewijzen, ik ben nog maar net bezig natuurlijk

ik hoor het wel

thijs

edit: Ik meld mij dus aan voor de clan! :D
Private 1st Class gangster2b

Postby PoizZz on Wed Feb 27, 2008 9:07 am

kan ik er ook bij?
Image
Cook PoizZz

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (2)

Postby Cahjo on Wed Mar 19, 2008 4:42 pm

Goedenavond allemaal,

Ik speel CC pas 2 dagen maar ik vroeg me af of ik de Nederlands/Belgische Clan ook kon joinen?

Ik hoor het wel.

Cahjo
Cadet Cahjo

Medals: 2
Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)

Postby Timon on Wed Mar 19, 2008 5:08 pm

word er nog gebatteled tegen andere clans?

ik ben nooit zo van clans, maar het oorlogsvoeren tegen de rest is altijd lachen:D

ik heb eigenlijk wel interesse..hoe moet ik me bewijzen?
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby MarVal on Thu Mar 20, 2008 1:28 pm

Timon wrote:word er nog gebatteled tegen andere clans?

ik ben nooit zo van clans, maar het oorlogsvoeren tegen de rest is altijd lachen:D

Gewoon doorgaan, zoals je nu ook al mee bezig bent.
Dan wordt je vanzelf uitgenodigd.

Dit geldt ook voor de andere members die willen joinen.

Verder hebben wij (lees: De Veroveraars der Lage Landen Clan) onze eerste
Clan challenge gehad (en gewonnen).

Voor meer informatie over deze challenge zie de thread in het forum Callouts
Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Re: Clan: De Veroveraars der Lage Landen

Postby japser_be on Tue Apr 29, 2008 2:36 pm

als er plaats is wil er ook wel altijd in
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Re: clan

Postby japser_be on Wed Apr 30, 2008 9:13 am

ik heb het in de tpoic van die link al eens gevraagd maar daar is geen reactie, dus langs hier eens proberen. zou ik kunnen joinen, en wat moet ik hiervoor doen ?
Last edited by MarVal on Mon May 05, 2008 11:30 am, edited 1 time in total.
Lieutenant japser_be

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Re: clan

Postby SirSebstar on Wed Apr 30, 2008 9:42 am

Ik zal maar antwoorden, zoals al eerder gepost is..

MarVal wrote:
Timon wrote:word er nog gebatteled tegen andere clans?

Gewoon doorgaan, zoals je nu ook al mee bezig bent.
Dan wordt je vanzelf uitgenodigd.

Dit geldt ook voor de andere members die willen joinen.

.................................................
Grtz
MarVal
Image
Major SirSebstar

Re: Aanmelden nieuwe clanleden :De Veroveraars der Lage Landen

Postby sniffie on Wed May 07, 2008 5:42 am

graag zou ik me ook aan willen melden voor de Clan, voor clangevechten of andere tournaments ben ik ook beschikbaar,

Vr. Groet,

Der Sniffter
Image
Lieutenant sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Postby Jeronimo on Wed May 07, 2008 3:49 pm

Ik wil wel joinen... Heb er een tijdje uitegelgen vanwege privacy, maar zit er weer vol in ;)
Cook Jeronimo

Medals: 3
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1)

Postby ikhikhikh on Thu May 08, 2008 4:47 am

kan ik ook veroveraar worden?
Lieutenant ikhikhikh

Medals: 3
Standard Achievement (2) Assassin Achievement (1)

Postby Jeepee on Thu May 08, 2008 5:02 am

heeft deze clan geen minimum score of iets dergelijks?
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby luapie on Thu May 08, 2008 9:18 am

Nee dat niet, er mogen alleen gasten uit Utrecht bij ;)
    Image
Sergeant 1st Class luapie

Medals: 29
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (1)

Postby JBlombier on Thu May 08, 2008 9:44 am

Ik voel mij ineens aangesproken om me ook aan te melden ^^
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby sherkaner on Thu May 08, 2008 11:18 am

Jij ook al?
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Re: Clan: De Veroveraars der Lage Landen

Postby japser_be on Thu May 08, 2008 11:32 am

japser_be wrote:als er plaats is wil er ook wel altijd in

ik trek mijn aanvraag in
Lieutenant japser_be

Postby MarVal on Thu May 08, 2008 1:37 pm

Jullie staan allemaal genoteerd en wij laten het jullie spoedig weten.
We zijn zelf ook intern nog bezig het een en ander te reorganiseren :oops:

Vandaar dat het allemaal wat langer duurt....

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby sherkaner on Thu May 08, 2008 3:10 pm

hey, ik voelde me alleen aangesproken (vanwege Utrecht), ik mag volgens mij geeneens in 2 clans zitten.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby MarVal on Thu May 08, 2008 3:23 pm

sherkaner wrote:hey, ik voelde me alleen aangesproken (vanwege Utrecht), ik mag volgens mij geeneens in 2 clans zitten.

Dat klopt en dat weet ik toch, sherkaner :P

En om eerlijk te zijn. Jullie doen het goed:
- Al twee potentiële clanleden voor ons, zijn door jouw clan al geclaimd :lol: :-(

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby Jeepee on Thu May 08, 2008 10:08 pm

Daarmee doel je op Sherkaner, Uber en Japser? (voel me niet aangesproken :mrgreen: ) of iemand anders?
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Next

Return to De Veroveraars Club