Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Land

Postby SirSebstar on Sat May 21, 2011 10:44 am

thebest712 wrote:
der sniffter wrote:
thebest712 wrote:
SirSebstar wrote:
Noël Bangma wrote:Zal wel aan de ë liggen, maar in die PM van je staat niet wie dan je begeleider is, staat dat dan ergens op een subforum ofzo?

subforum, inderdaad, enne je begeleider mag je zelf vragen. maar niet mij, ik ben echt echt echt te druk. sorry

wist niet dat jij zo'n druk persoon was.

heb je het afgelopen jaar zitten maffen? ;)

ik bedoel qua persoonlijkheid, dat hij zegt dat hij te druk is ;)

Als max mijn reachthand is, dan weet ik zeker dat jij en lindax mijn linkerhand zijn... diepe zucht
...
:-$ O:) =D>
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby MichelSableheart on Sat May 21, 2011 1:43 pm

Dan heb je dus twee linkerhanden? ;p
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Sun May 22, 2011 8:19 am

MichelSableheart wrote:Dan heb je dus twee linkerhanden? ;p

yup
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby sniffie on Mon May 23, 2011 8:00 am

is het dan nu zeker dat het de V.N. word of komt er nog een poll of iets dergelijks?

sniff
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby SirSebstar on Mon May 23, 2011 8:22 am

het duurt nog even, een poll komt er zeker! Ik denk erover om de clan jaarlijks te hernoemen..
Image
Major SirSebstar

Postby General Gecko on Sat Jun 18, 2011 4:02 pm

Als er nog volk gezocht wordt, ik wil mij gerust bewijzen.
Laat maar weten. Doe zo voort Veroveraars der LL!
Captain General Gecko

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby JBlombier on Sun Jun 19, 2011 9:13 am

Je krijgt een PM over het toetreden tot de VDLL Academie.
Leuk dat je geïnteresseerd bent!

- JBlombier
Image
Major JBlombier

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (2)

Postby zimmah on Mon Jul 18, 2011 4:24 pm

aangezien de clan waar ik nu in zit dood is, wil ik wel een poging wagen in deze clan. als ik toegelaten word in elk geval.
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Lieutenant zimmah

Medals: 42
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby JBlombier on Tue Jul 19, 2011 5:53 am

Hoi zimmah,

Je krijgt een PM binnen nu en, laten we zeggen, een kwartier. Ik eet eerst even mijn gebakken eitje op.

- JB
Image
Major JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)

Postby SirSebstar on Tue Jul 19, 2011 7:16 am

mmm lekker.. eitje...
Image
Major SirSebstar

Postby sunshining on Tue Jul 19, 2011 11:25 am

JBlombier wrote:Hoi zimmah,

Je krijgt een PM binnen nu en, laten we zeggen, een kwartier. Ik eet eerst even mijn gebakken eitje op.

- JB

En hoe was je eitje :D
    Image
Sergeant sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby JBlombier on Wed Jul 20, 2011 7:34 am

Haha, het eitje was heerlijk. Vandaag een nog lekkerder lunch, speklapjes ^^
Waarom Hollanders nooit warm eten tussen de middag is mij een raadsel, want ik kan het iedereen aanraden.
Image
Major JBlombier

Postby SirSebstar on Wed Jul 20, 2011 9:09 am

JBlombier wrote:Haha, het eitje was heerlijk. Vandaag een nog lekkerder lunch, speklapjes ^^
Waarom Hollanders nooit warm eten tussen de middag is mij een raadsel, want ik kan het iedereen aanraden.

zeker weten!! ben ik het 110% mee eens. Siesta van een half uur is ook fantastisch, helaas geld voor beide dat mijn omgeving het niet tolereert.
Image
Major SirSebstar

Postby sniffie on Thu Jul 21, 2011 1:55 am

JBlombier wrote:Haha, het eitje was heerlijk. Vandaag een nog lekkerder lunch, speklapjes ^^

Belgen daarentegen doen dit makkelijker. Half 12, 4 gangen, flesje wijn de man enzo.... 8-)
Image
Sergeant 1st Class sniffie
Multi Hunter
Multi Hunter

Medals: 61
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (4)

Postby Silvertop on Thu Oct 20, 2011 4:37 am

Wil me ook wel vervoegen in deze clan als dat mogelijk is tenminste...

cheers
Marc
Sergeant 1st Class Silvertop

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
Clan Achievement (3)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club