Conquer Club
CC Time:

Gezocht: Nieuwe clanleden - De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Aanmelden nieuwe clanleden :De Veroveraars der Lage Landen

Postby tauno on Mon Mar 02, 2009 3:36 pm

Hallo,

ik zou mij graag bij een clan aansluiten en ik wil weten of de Veroveraars mij eventueel zouden toelaten.
Ik heb nog niet zo veel ervaring en mijn punten zijn ook niet direct spectaculair, dus ik zou graag vernemen wat jullie minimumvereisten zijn op deze ( en eventueel andere ) gebieden.

alvast bedankt

mvg

tauno
Major tauno

Medals: 16
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (3)

PM

Postby MarVal on Thu Mar 05, 2009 5:26 pm

Een ieder die zich had aangemeld heeft een PM van mij gekregen.
Zo niet, laat het me het dan weten.

En allemaal bedankt voor de belangstelling om lid te willen worden van onze clan!

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby gertbomber on Sat Mar 07, 2009 6:56 pm

Salut de Belgen, Hoi de Nederlanders,

Via Pilot16 vernam ik het bestaan van jullie onweerstaanbare Clan (of is het eerder een mysterieuze sekte ?).
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, dus stel ik mij 'officieel' kandidaat om te mogen toetreden tot jullie selecte groep van CC-strategen.
Mijn troeven : beter dan gemiddelde ranking, hoge mate van aanwezigheid, selectiviteit in tegenspelers/games, kleine verslaving aan CC, geduld, vlaamse belg.

Mijn favoriete spelformule : standard/doubles/triples, sequential, flat rate, no fog, 24-hours.

Your votes please,
Gertbomber
Colonel gertbomber

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby pilot16 on Sat Mar 07, 2009 7:03 pm

[-o< gelukkig er is hoop =D>
Image
Captain pilot16

Medals: 32
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (3)
Clan Achievement (3)

Postby claudio on Tue Mar 10, 2009 4:32 pm

hallo
maak mij ook maar lid van deze clan
groetjes claudio
Lieutenant claudio

Medals: 40
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby Demon666 on Wed Mar 11, 2009 9:34 pm

ik was vroeger lod van KoE.
Daar heb ik al een jaar niks meer van gehoord mag ik nu bij deze clan?
TournamentwinnerImage
Major Demon666

Medals: 14
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (1)
Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby Frederik Hendrik on Thu Mar 12, 2009 3:14 am

Ook ik ben net als Gertbomber nieuwsgierig gemaakt door Pilot16. Dus ik wil mij ook graag kandidaat stellen om lid te worden van deze clan!
Colonel Frederik Hendrik

Medals: 30
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)
Clan Achievement (4) General Contribution (1)

Postby GeneralFault on Thu Mar 12, 2009 1:42 pm

Ik zou ook graag lid willen worden van het groepje ( :lol: :lol: )

hoe moet ik lid worden, wat zijn de vereisten en etc. etc. ?
Image
Cook GeneralFault

Medals: 19
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby japser_be on Thu Mar 12, 2009 8:03 pm

mooie aanbiedingen heb je hier! maar langs de andere kant vind ik het wel jammer dat er zoveel freemiums tussen zitten.
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby pilot16 on Fri Mar 13, 2009 1:57 pm

japser_be wrote:mooie aanbiedingen heb je hier! maar langs de andere kant vind ik het wel jammer dat er zoveel freemiums tussen zitten.

Klopt Jasper maar ja, jij wil niet ;)
Image
Captain pilot16

Medals: 32
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (3)
Clan Achievement (3)

Postby MarVal on Fri Mar 13, 2009 6:43 pm

japser_be wrote:mooie aanbiedingen heb je hier! maar langs de andere kant vind ik het wel jammer dat er zoveel freemiums tussen zitten.

Nog even en we zijn klaar om tegen jouw Clan een Clan Challenge te houden.
Gingen ze bij jullie trouwens nog akkoord met de settings en zo?

Verder heeft een ieder die zich had aangemeld een PM van mij gekregen.
Zo niet, laat het me het dan weten.

En allemaal bedankt voor de belangstelling om lid te willen worden van onze clan!

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby japser_be on Sat Mar 14, 2009 10:59 pm

de grote meerderheid van onze caln wilt een best of 3 bij de 1v1 games sommige zelf een best of 5. ik weet dat dit zeer veel tijd zal innemen maar ze hebben het er voor over. ik weet niet of jullie er ook zo over denken?
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Natascha on Wed Apr 01, 2009 5:52 am

Hi Marval!

Ik wil graag lid worden van de veroveraars der lage landen clan. Kun je mij inschrijven?

Dankjewel!
Natascha
Sergeant 1st Class Natascha

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (5) General Achievement (2) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (3)

Postby Wilco on Wed Apr 01, 2009 2:41 pm

He, Ik wil ook wel lid worden van deze clan! :D

Thanks,

Wilco
Sergeant 1st Class Wilco

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby MarVal on Sun Apr 05, 2009 1:38 pm

Natascha & Wilco,

Bedankt voor jullie aanmelding. Ik heb zonet een PM naar jullie verzonden omtrent jullie aanmelding.
Als het maar geen 1 april grap was :lol:

japser_be wrote:de grote meerderheid van onze caln wilt een best of 3 bij de 1v1 games sommige zelf een best of 5. ik weet dat dit zeer veel tijd zal innemen maar ze hebben het er voor over. ik weet niet of jullie er ook zo over denken?

Hallo Jasper,

Heb nog geen tijd gehad om dit na te vragen bij de anderen. Ik hoop volgende week meer tijd te hebben en nog voor Pasen met een antwoord te kunnen komen. Want een Clan Challenge tegen jullie zie ik wel zitten (zoals je al wist).

Grtz
MarVal
ImageImage

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club