Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

MichelSableheart wrote:Excuses, ik vertrok gisterenochtend om 8.15 uur, en was pas om 9.30 uur thuis. Het opstellen van de ranglijst is er daardoor volledig bij in geschoten.

SirSebstar wrote:ga je weer voor 1?

Edgron wrote:SirSebstar wrote:ga je weer voor 1?
lol, heb nog altijd een game load van +/- 120/150 games. Het is niet echt mogelijk een hoge score te houden op die manier. Toernooitjes en zo kunnen killing zijn voor de punten en training games in SoC kosten af en toe erg veel![]()
Maar ach, zolang je maar lol hebt.

Extreme Ways wrote:Edgron wrote:SirSebstar wrote:ga je weer voor 1?
lol, heb nog altijd een game load van +/- 120/150 games. Het is niet echt mogelijk een hoge score te houden op die manier. Toernooitjes en zo kunnen killing zijn voor de punten en training games in SoC kosten af en toe erg veel![]()
Heb je geen werk/studie ofzo? Ik, in de relatief rustig vergeleken met baan/studie vierde klas, heb al moeite met 30 om een beetje elk spel te volgen wat betreft teamchat enzo. Momenteel 14 open 2 waiting, en daar heb ik het dus al druk mee ^^.

Edgron wrote:Extreme Ways wrote:Edgron wrote:SirSebstar wrote:ga je weer voor 1?
Heb je geen werk/studie ofzo? Ik, in de relatief rustig vergeleken met baan/studie vierde klas, heb al moeite met 30 om een beetje elk spel te volgen wat betreft teamchat enzo. Momenteel 14 open 2 waiting, en daar heb ik het dus al druk mee ^^.
Ben piloot. Erg veel vrije tijd dus8 tot 11 dagen werken per maand, the good life.

sniffie wrote:Edgron wrote:Extreme Ways wrote:Edgron wrote:SirSebstar wrote:ga je weer voor 1?
Ben piloot. Erg veel vrije tijd dus8 tot 11 dagen werken per maand, the good life.
Bloody hell, en ik maar mijn kloten minstens 14 uur per dag en 5 dagen per week afdraaien.
Waarschijnlijk ziet jouw banktekening er nog beter uit als de mijne....![]()
sniffie

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests