Rang: Gepromoveerd :-) Gedegradeerd :-(

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Rang: Gepromoveerd :-) Gedegradeerd :-(

Postby Genoke on Thu Sep 24, 2009 4:13 pm

japser_be wrote:
sherkaner wrote:=D> Marval

Zelf bijna Brigadier gehaald.. 2997 was de top, en er komen wat verliezen aan voor me..

Ik was ook ooit bijna eens brigadier. nog 1 spelletje winnen en ik was het! Ik heb dan speedgame gespeeld verloren en blijven spelen. resultaat 100 punten kwijt :D

Dat gevoel zullen er wel velen kennen... Een mooi vooruitzicht of doel om te halen en dan plots een paar losing games achter elkaar :?
Mag niet klagen deze periode, vanaf ik mijn hoed heb verdiend, heb ik hem niet meer moeten afgeven (alhoewel het even 4 punten gescheeld heeft :oops: )
Heb nu ook wat games in mijn portefeuille waarbij ik punten zal verliezen... maar ja, na regen komt zonneschijn heb ik hier ergens gelezen :D :D :D
Image
My CC:
show
Brigadier Genoke

Medals: 92
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (21)
Tournament Contribution (2)

Previous

Return to De Veroveraars Club