Rang: Gepromoveerd :-) Gedegradeerd :-(

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Rang: Gepromoveerd :-) Gedegradeerd :-(

Postby SirSebstar on Wed Apr 23, 2008 4:06 pm

kijk, die verdeling zie ik meer zitten dan andersom..lol

MarVal wrote:
69Chevy wrote:Ja, dankzij al die punten die je bij mij afgesnoept hebt ;) [-X

En weer meer..... :twisted:

Enne, bedankt voor de felicitatie, SirSebstar en jij voor de punten Chevy :lol:

Grtz
MarVal
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

kapitein

Postby MarVal on Wed May 07, 2008 5:18 pm

Ik kan het niet laten om het te announcen :lol:

Ik sta nu gelijk met caspertk:

# 1168
Username: MarVal
Rank: Image Kapitein
Score: 1809

# 1169
Username: caspertk
Rank: Image Kapitein
Score: 1809

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby caspertk on Fri May 16, 2008 7:45 am

mijn inactiviteit komt mijn score niet ten goede zie ik ;)
bijna onder de 1800, ipv boven de 2000 waar ik recent nog stond :(

maar wel gefeliciteerd met deze presentatie, marval!
Lieutenant caspertk

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

DUIVELS

Postby Joep the 2nd on Tue May 27, 2008 12:03 pm

Ik heb een DUIVELSe score
Last edited by MarVal on Sun Jun 22, 2008 4:28 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Image
2010-01-29 20:06:33 - David Hoekstra: Great game, one of the best opponents I've played, congratulations
2010-01-29 20:07:03 - David Hoekstra: lol, I'm just not as fast as you
Sergeant 1st Class Joep the 2nd

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Ratings Achievement (1)

Re: DUIVELS

Postby ikhikhikh on Tue May 27, 2008 12:06 pm

nee hoor, je hept er een 1 voor staan
Image
going back to 1829 points Image
Lieutenant ikhikhikh

Medals: 3
Standard Achievement (2) Assassin Achievement (1)

Postby Timon on Tue May 27, 2008 2:43 pm

een duivelse score...hoezo? :mrgreen:
Image
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby SirSebstar on Wed May 28, 2008 3:52 am

een keer 666 lig ik niet wakker van. of toch wel lol
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Re: karelpietertje is een multi, lol

Postby pilot16 on Sun Apr 26, 2009 2:22 pm

Die multi staat op dit moment wel genoteerd als beste nederlander op de negende plaats =D> =D> =D> =D> =D> =D> af gezien van thai robert die half nederlander is.
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 9:22 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby karelpietertje on Mon Apr 27, 2009 9:24 am

tja het gaat wel lekker... heb nu 70+ games op rij gewonnen (ik tel niet meer :lol:)

maar Thai Robert is ook half Nederlands?
dan doen wij nederlanders het wel netjes aan de top :D
anyway, thai robert moet ik ook maar voorbij :lol:
Major karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby pilot16 on Mon Apr 27, 2009 11:59 am

:lol: goed bezig
Image
Captain pilot16

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby MarVal on Mon Apr 27, 2009 12:42 pm

Petje af, hoor karelpietje. Keurig =D>

Een echte strateeg :twisted:

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby pilot16 on Mon Apr 27, 2009 1:14 pm

Verdikkeme MarVal waarom zit hij nou niet bij ons in de clan dat snap ik niet wij hebben toch de beste spelers zeg jij altijd :mrgreen:
Image
Captain pilot16

Clan Achievement (5)

Postby karelpietertje on Tue Apr 28, 2009 8:05 am

pilot16 wrote:Verdikkeme MarVal waarom zit hij nou niet bij ons in de clan dat snap ik niet wij hebben toch de beste spelers zeg jij altijd :mrgreen:

ik ben niet aan de top gekomen met teamgames hoor.
eerlijk gezegd meer omdat ik een snelle computer/connectie heb :)

in de teamgames van de Knights of the Round Table vraag ik nog heel vaak om hulp aan mijn teamgenoten :lol:
Major karelpietertje

Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby karelpietertje on Mon May 11, 2009 1:39 pm

op dit moment sta ik gelijk met Thai_Robert (ik sta wel een plek hoger :lol:)

EDIT: Game 4864534 <-- maak daar maar 3 puntjes hoger dan Thai Robert van :)
Major karelpietertje

General Contribution (2)

Postby SirSebstar on Fri Sep 04, 2009 7:26 am

majoor.
even een dode draad resurrecten
Major SirSebstar

Postby MarVal on Sat Sep 05, 2009 1:16 pm

Heb nu mijn hoogste rang ooit gehaald en da's majoor met een score van 2004.

Eindelijk :mrgreen:

Grtz
MarV
ImageImage

Postby 69Chevy on Sat Sep 05, 2009 3:21 pm

MarVal wrote:Heb nu mijn hoogste rang ooit gehaald en da's majoor met een score van 2004.

Eindelijk :mrgreen:

Grtz
MarV

=D>

en jij bent tenminste echt majoor, Kapitein Sirseb zegt ook dat ie majoor is...... ;)
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby sherkaner on Sun Sep 06, 2009 8:36 am

=D> Marval

Zelf bijna Brigadier gehaald.. 2997 was de top, en er komen wat verliezen aan voor me..
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby MarVal on Sun Sep 06, 2009 1:37 pm

sherkaner wrote:=D> Marval

Zelf bijna Brigadier gehaald.. 2997 was de top, en er komen wat verliezen aan voor me..

De rang die je nu hebt, vind ik ook al prachtig!

En na regen komt weer zonneschijn :mrgreen:

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby japser_be on Sun Sep 06, 2009 4:46 pm

Ik was ook ooit bijna eens brigadier. nog 1 spelletje winnen en ik was het! Ik heb dan speedgame gespeeld verloren en blijven spelen. resultaat 100 punten kwijt :D
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Genoke on Thu Sep 24, 2009 4:13 pm

japser_be wrote:

Ik was ook ooit bijna eens brigadier. nog 1 spelletje winnen en ik was het! Ik heb dan speedgame gespeeld verloren en blijven spelen. resultaat 100 punten kwijt :D

Dat gevoel zullen er wel velen kennen... Een mooi vooruitzicht of doel om te halen en dan plots een paar losing games achter elkaar :?
Mag niet klagen deze periode, vanaf ik mijn hoed heb verdiend, heb ik hem niet meer moeten afgeven (alhoewel het even 4 punten gescheeld heeft :oops: )
Heb nu ook wat games in mijn portefeuille waarbij ik punten zal verliezen... maar ja, na regen komt zonneschijn heb ik hier ergens gelezen :D :D :D
Image
My CC:
show
Brigadier Genoke

Medals: 90
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (20) Tournament Contribution (2)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club