Veroveraars Scorelijst

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Veroveraars Scorelijst

Postby MarVal on Sat Nov 11, 2006 6:28 pm

De scorelijsten van België en Nederland apart zijn er niet meer.

Vanaf nu maakt 69Chevy een scorelijst met daarin Nederlanders en Belgen.
Deze scorelijst en meer info vind je in zijn nieuwe thread:

Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Sun Feb 17, 2008 6:20 pm, edited 34 times in total.
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Wisse on Sun Nov 12, 2006 4:57 am

word die gemaakt door concerclub of door iemand hier op et forum??
als et op et forum is voeg mij dan toe
Last edited by Wisse on Sat Nov 18, 2006 6:03 pm, edited 1 time in total.
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby xMBKx on Sun Nov 12, 2006 3:22 pm

Waar staat deze scorelijst?? Goed initiatief trouwens Marval, klasse!! Heerlijk om te zien dat ik nog hoger op de ranglijst sta. Als het goed is, sta ik op nr. 2 :-)

MBK
Major xMBKx

Medals: 32
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (3) General Achievement (1)

Antwoord op de vragen van veroveraars Wisse en xMBKx

Postby MarVal on Sun Nov 12, 2006 4:17 pm

Op de vraag van veroveraar Wisse:

Misschien dat er ooit een landen scorelijst van Conquer Club zal komen, maar voorlopig maak ik (MarVal) de scorelijst van de Nederlandse en Belgische veroveraars zelf.
En ja, ik zal je op de scorelijst plaatsen.

Op de vraag van veroveraar xMBKx:

De scorelijst van de Nederlandse en Belgische veroveraars is nog in de maak. Moet alles nog verzamelen.
De scorelijst zal hier worden weergegeven. Misschien komt er ook een uitgebreide versie van deze scorelijst (met onder andere Uitgespeelde Games, Rang, Feedback, Lid Sinds, Provincie/Woonplaats, etc.). Deze zal dan hier of op een internetsite worden geplaatst en de doorlink hiervan komt in dit forum te staan. De url daar naartoe zal ik terzijnertijd doorgeven.

Grtz
MarVal

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby onbekende on Sun Nov 12, 2006 4:59 pm

veel werk
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby xMBKx on Sun Nov 12, 2006 5:02 pm

Goed werk Marval...!!!
Major xMBKx

Medals: 32
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (3) General Achievement (1)

Postby Wisse on Mon Nov 13, 2006 9:41 am

ok :P gaat lang dure maarjah, enneuh ik heb ff men provincie en plaats neer geset ;)
Last edited by Wisse on Sat Nov 18, 2006 6:03 pm, edited 1 time in total.
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby db007 on Thu Nov 16, 2006 3:14 pm

:D respect man! super!
Cook db007

Postby SirSebstar on Mon Nov 27, 2006 8:14 am

wanneer is het klaar?
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby MarVal on Tue Nov 28, 2006 1:18 pm

Ik ben er mee bezig, maar het zijn behoorlijk wat Hollanders en Belgen.
En nu met de feestdagen duurt het allemaal wat langer dan ik had verwacht. Sorry

Grtz
Marval

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 1:42 pm

Is het geen onbegonnen werk ?

De scores en het aantal spelers verandert continue.

Kan het niet automatisch gegenereerd worden door de Conquer-Club.

Of ze het willen doen is natuurlijk de vraag.

Ik zou zo zeggen leg ze dit eens voor, wellicht gaan ze er wat mee doen.
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Tue Nov 28, 2006 3:53 pm

vul dit formuliertje in en zet het in the bug and suggestions forum

<Subject>:
Concise Idea

<Body>:

Suggestion Idea:

Specifics:

Why it is needed:

Priority** (1-5):

**Note**
1 = Bottom of 'To Do' list
5 = Urgent, implement with next update

ik denk dat dit een prioriteit van 3.5 tot 4 heeft
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby lichtone on Wed Nov 29, 2006 2:52 pm

wow man,

ik wens jullie veel sterkte met het maken van die toplijst. Erg cool dat jullie dat willen doen. ik ben noob, want ik heb nog maar 1 potje gespeelt (wel gewonnen). maar kom ik dan ook automatisch op die lijst? of hoe gaat dat? ik zal eens bij de instelling kijken of ik kan neerzetten dat ik nederlands ben.
Corporal lichtone

Postby MarVal on Wed Nov 29, 2006 5:35 pm

Ja, je moet wel aangeven dat je Nederlander bent.

Verder heb ik toestemming gevraagd aan de Conquer Club.
Want anders moet ik het een en ander wijzigen.
Wil geen problemen met hun krijgen.

Grtz
MarVal

Postby SirSebstar on Thu Nov 30, 2006 3:21 am

lichtone wrote:ik zal eens bij de instelling kijken of ik kan neerzetten dat ik nederlands ben.

je land instelling wordt bepaald door je IP adress.
Je wordt dus automatisch nederlander als je vanuit nederland speelt

hi

SirSebstar
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby negoeien on Sun Dec 03, 2006 8:29 am

Cool initiatief. België moet ook vertegenwoordigd worden want dat is toch nog alt superieur ten opzichte van Nederland.
Wel zet me maar op de lijst en laat de resultaten voor zich spreken ;).
Nog veel geluk met je lijst;).
Lieutenant negoeien

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (13) Clan Achievement (1)

NIEUWSFLASH SCORELIJST

Postby MarVal on Sat Dec 09, 2006 2:47 pm

De scorelijst zal er komen, echter pas in januari 2007.

En er zijn een paar veranderingen.
Omdat ik de scorelijst in dit forum zal plaatsen, vind ik het niet meer dan logisch om de naam van de scorelijst om te dopen in:

De Veroveraars Scorelijst

Door de naam zijn er wel veranderingen in de scorelijst gekomen en dat zijn:

- Ik plaats alleen veroveraars op de lijst die De Veroveraars Club Forum lezen.
- Nederlandstaligen die dit forum lezen en/of het forum vullen met reply zal ik opnemen in de scorelijst.
- Laat een bericht achter in deze topic of zend mij een PM en je wordt toegevoegd op de scorelijst.
- Diegene die al een bericht op deze Topic hebben achtergelaten en/of een PM naar mij hebben gestuurd zullen al worden opgenomen in de scorelijst.

Grtz
Marval

Postby Nikita_2006 on Sat Dec 09, 2006 3:30 pm

Marval weet je wel dat de conquer-club op de lijst van nog uit te voeren klussen ook heeft staan het sorteerbaar maken het scoreboard.

Als ze dat doorvoeren kun je de lijst met een klik sorteren op land en op de score van de spelers van dat land.
Private Nikita_2006

Interessant, wie staat er op nummer 1?

Postby RL_Orange on Sat Dec 09, 2006 4:14 pm

Hehehehehe
Brigadier RL_Orange

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (5)
Clan Achievement (10)

Postby MarVal on Sat Dec 09, 2006 4:33 pm

Weet ik, maar zover is het nog niet.

Grtz
MarVal

Postby TimTheEnchanter on Sun Dec 10, 2006 4:19 am

Ik wil ook op de lijst :D
Sergeant 1st Class TimTheEnchanter

Postby freak87 on Sun Dec 10, 2006 9:27 am

hey dat is wel een cool idee.(ben nog nie zo lang lid en kom nie zo gauw op et forum, ben vaak te druk met et spel enzo)
mij mag je er ook wel op zetten.
Corporal 1st Class freak87

Medals: 30
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby kishih on Tue Dec 12, 2006 4:45 am

Zet mij er ook maar op
Lieutenant kishih

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (3)

Postby Mysty on Tue Dec 12, 2006 11:43 am

goed idee Marval... put my name down :D
ben benieuwd hoe ik ervoor sta in vergelijking tot de andere Benelux players :P
Lieutenant Mysty

Postby onbekende on Tue Dec 12, 2006 3:27 pm

ben terug aant klimmen, pas maar op
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Next

Return to De Veroveraars Club