Members: Nederlandstalige Cheaters, wel/niet !?

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Nederlandse Cheaters: melden, feedback of negeren?

Poll ended at Tue Dec 19, 2006 4:02 pm

Meld d.m.v. abuse report, de loosers die nederlands (mis)bruiken zodat anderen de chat niet kunnen gebruiken om een spel te winnen.
4
44%
Negeer dit soort mensen, inclusief de ignore button. Deze poll is al te veel eer voor lafaards.
1
11%
Geef negatieve feedback, zodat iedereen wordt gewaarschuwd. Maak eventueel hier een vermelding dat dit door de Veroveraars Club niet wordt getolereerd.
4
44%
Iets anders, namelijk;
0
No votes

Total votes : 9

Postby Timon on Sat Jan 12, 2008 12:50 pm

nou die kerel blijft maar bezig, bij anderen dan...iedereen is te langzaam volgens hem geloof ik :P
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby MarVal on Sat Jan 12, 2008 5:03 pm

Timon wrote:nou die kerel blijft maar bezig, bij anderen dan...iedereen is te langzaam volgens hem geloof ik :P

Heb je het al gemeld en ook een thread erover aangemaakt?
Dan zullen ze zekers naar hem uitkijken en in de gaten houden.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Ollie B. Bommel

Postby MarVal on Tue Apr 15, 2008 8:12 am

Bij deze wil ik even aangeven, dat Ollie B. Bommel dezelfde persoon is als:
- Nikita_2006
- BulaMatari
- CaraLucia
- DoetErNietToe

Echter heeft Ollie B. Bommel aangegeven met een schone lei te willen beginnen en daarvoor een nieuwe account te hebben aangemaakt.

Met hem is afgesproken dat hij zijn oude accounts niet meer zal gebruiken en alleen nog maar verder gaat met zijn laatste aangemaakte account.

Dus als men vraagtekens zou hebben met betrekking tot het account van Ollie B. Bommel, dan is het nu voor een ieder duidelijk dat hij door de moderators niet wordt aangezien als multi-account!

MarVal
Moderators - Int'l

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Re: Poll: Nederlandstalige Cheaters, wel/niet !?

Postby SirSebstar on Tue Apr 15, 2008 8:24 am

fijn dat dat is opgelost
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Sierra_Leon on Tue Apr 15, 2008 10:52 am

Misschien moeten we Ollies posts gaan backuppen voordat ze allemaal "Ik stop er mee, tabee" zeggen.. :-k
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Re:

Postby Jeepee on Tue Apr 22, 2008 5:21 pm

Nikita_2006 wrote:Ben het er ook mee eens dat dit natuurlijk niet kan. Heb ook wel eens zo'n voorstel van iemand gehad, en hem duidelijk gemaakt dat we chatten in het engels en allianties wel mogen maar niet op deze manier. Je hoort het te melden in de chat, en dan natuurlijk in het engels, zodat de tegenstanders er vanaf weten.

Heb geen goed woord over voor dit soort valsspelers, je zou het eigenlijk moeten melden.

Lame! Hypocriete recidivist! :shock: [-X Zit er geen ip ban in?
Last edited by Jeepee on Mon Apr 28, 2008 6:10 am, edited 1 time in total.
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby SirSebstar on Wed Apr 23, 2008 2:20 am

Ach je hebt cheaters en cheaters.
Iemand die veel accountants aanmaakt maar ze niet tezamen gebruikt is weer anders dan iemand die dat wel doet. Beide moeten vooral geband worden (totdat voor 1 upgrade wordt gekozen), maar de laatste is verwerpelijk vanuit het punt dat zij punten stelen bij de rest van CC terwijl de eerste vooral meer spellen kan slepen en slechts destructief is voor het business model van CC.

Ach ik geloof dat het nu wel weer even over is. Lachen is toch ook topsport? En Ollie in al zijn incarnaties is vooral lollig.
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby MarVal on Fri Jul 04, 2008 7:42 am

Ollie B. Bommel wrote:Wie wil er een aantal dubbels met mij spelen :?:
gr. Ollie :D

Die heb je al. Je speelt weer met je oude accounts, tegen de afspraken in!

Grtz
MarVal
Moderators - Int'l

Postby Ollie B. Bommel on Fri Jul 04, 2008 8:28 am

Hoe bedoel je die heb je al ???

En wat dan nog als ik een paar spelletjes op die oude accounts heb gespeelt, is dat erg dan.
Doe toch niet zo moeilijk man, die accounts bestaan nog steeds toch, laat ze dan deleten.

En waarom haal jij zo maar die post van mij weg, niet erg netjes.
Je bent en blijft een eikel, sorrie dat ik het zeg, maar het is zo.

Je weet wel hoe je iemand zijn plezier in dit spelletje moet vergallen, nou dank je wel.

Jij wilt gewoon laten horen dat je de mod bent, nou dat weten we heus wel.
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Rule #1: No multiple accounts

Postby MarVal on Fri Jul 04, 2008 10:00 am

Rule #1: No multiple accounts

Multiple accounts are discovered by routine scans and community cheating reports. They are strictly forbidden whether or not they play in the same games. If you suspect certain accounts belong to the same person, please report it following the instructions at the top of the Cheating & Abuse Reports forum.

Grtz
MarVal
Moderators - Int'l

Postby Sierra_Leon on Fri Jul 04, 2008 10:08 am

Gaan jullie dit via PM verder uitvechten of mogen we allemaal mee blijven genieten? ;)
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby Ollie B. Bommel on Fri Jul 04, 2008 10:40 am

Jullie mogen allemaal meegenieten, echt, wat mij betreft.

Marval vind mij een CHEATER, dat ben ik dus niet en ben ik ook nooit geweest.
Ik heb meerdere accounts, iedereen weet dat, zelfs de big chiefs, niemand doet er moeilijk over, behalve marval, die
op zijn strepen staat. En het idee heeft dat hij de politieagent is hier.

Dus ik had (heb) meerdere accounts, just for fun en heb (en maak) er nooit misbruik van, maar dat wil er bij Marval dus niet in.
Die snapt het dus nog steeds niet en zijn enige reaktie is die engelse quote.

Ik heb twee betaalde accounts gehad Bulamatari en CaraLucia en nu de betaalde account Ollie B. Bommel dus wat zeuren ze, zeverdienen dik aan me.

Waarom Marval nu alles weer op tafel moet leggen ontgaat mij echt.

Een maand terug heb ik voor de ein die oude accounts nog eens geprobeert, en ja wel hoor ze werken nog steeds. Dan is het toch begrijpelijk dat je er een paar spelletjes opspeelt. Gewoon voor de lol, en zo hoort het toch. Het heeft ook niks met CHEATING of VALSSPELEN te maken. Ik heb nog nooit misbruik van die accouts gemaakt, dus wat is het punt.

Vandaag plaatste ik een post waarin ik dubbelspelers zocht, en hierop rakelde Marval het hele verhaal weer op.

Best hoor als hij oorlog wil kan hij het krijgen, ik doe in mijn ogen niets wat niet door de beugel kan.

Dan zijn er wel ergere dingen die echt niet kunnen en Marval weet dat.

Geniet mee iedereeen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Private Ollie B. Bommel

Postby MarVal on Fri Jul 04, 2008 11:29 am

Ollie B. Bommel wrote:Ik heb meerdere accounts, iedereen weet dat, zelfs de big chiefs, niemand doet er moeilijk over, behalve marval, die
op zijn strepen staat. En het idee heeft dat hij de politieagent is hier.

Even iets recht zetten......................

Ik ben diegene die hard heeft gemaakt en ervoor heeft gezorgd dat JIJ niet gelijk gebanned werd!

Moge dat duidelijk zijn, dat jij mij beschuldigd zonder fundering en niet andersom.

En als we toch bezig zijn mbt politieagent:
Artikel 27 Strafvordering:
Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit.

En bij jouw hebben we het "strafbare feit" al geconstateerd:
    Rule 1 Multiple accounts
Zo, nu weer door naar de orde van de dag.

Waarom Marval nu alles weer op tafel moet leggen ontgaat mij echt.

Dat komt omdat wij (The team) hadden afgesproken dat je mocht doorgaan met je nieuwe account, met die restrictie dat je geen gebruik meer zou maken van je andere accounts en dit is wat jij aangaf per PM:
Ollie B. Bommel by PM on 17 Mar 2008, 18:52 wrote:Sorry Marval, je hebt het denk ik alang begrepen dat ik dezelfde ben als Bula Matari en de rest.

Alleen die accounts zijn iets uit het verleden, ik speel er niet meer mee, hoewel ze nog steeds bestaan, vanmiddag nog gechecked.

Dus wie houdt zich niet aan het woord?

Grtz
MarVal

Postby Ollie B. Bommel on Fri Jul 04, 2008 11:39 am

Ach ja schermen met regels is heel leuk en aardig, maar wat zegt het.

En waarom mij bannen dan, ik ben de eerlijkheid zelve

Ik speel nooit gemeen, ik speel nooit vals, ik laat mijn beurten niet door anderen spelen, ik ben altijd eerlijk (wellicht te eerlijk) dus wie benadeel ik dan. Leg me dat maar eens uit. Die paar spelletjes die ik op die andere accounts heb gespeelt hebben niemand nadeel berokkend eerder voordeeel. Als ik verlies met die accounts dan hebben anderen er voordeel van toch.

Ik hou niet zo van die officiele regels maar ben meer iemand van het eerlijke spel.
Tuurlijk als je werkelijk elk spelletje met een loep gaat doorspitten vind je vast wel iets wat niet door de
beugel kan volgens JOUW (en TW ) zijn regels, maar doe niet zo absurd.

Marval maak je zelf niet zo belachelijk want dat doe je echt.

Waarom moest je nu weer zo reageren, het gaat er bij mij echt niet in.
Private Ollie B. Bommel

Postby MarVal on Fri Jul 04, 2008 11:45 am

Als jij niks had gedaan (zoals afgesproken) met die andere accounts, dan was er nu nog steeds niks aan de hand.

En verder heb ik ook helemaal geen negatieve dingen tegen je en dat heb ik ook gezegd tegen The Team. Maar als je eerlijk speelt, dan hoort daar ook bij dat je maar met een account gaat en blijft spelen. En je hebt toen al reeds aangegeven waarom je een nieuwe account had aangemaakt. Dat heb ik begrepen en kan ik begrijpen, maar dan moet je wel aan de afspraken houden en niet doorgaan (ook niet tijdelijk) met je andere accounts. Want dan vraag ik me af, waarom je destijds de reden aangaf waarom je nu een nieuwe account had aangemaakt? Maar nu toch weer gaat spelen met 2 van je 4 oude accounts?

En het is niet persoonlijk, maar andere kunnen om zo'n reden worden gebanned. En dat hebben we (in mijn ogen een goede beslissing) bij jou niet gedaan.

Grtz
MarVal

Postby Ollie B. Bommel on Fri Jul 04, 2008 11:50 am

Je bent gewoon aan het zeuren Marval, en je luisterd niet echt.

Ik heb ook niks tegen jouw, je bent alleen een miereneuker.

Maar wat voor kwaad heb ik aangericht door een 4 tal spelletjes op elk van die accounts te spelen.
Het ontgaat me echt helemaal. Je weet toch dat ik onder en boven de wet ben, So what. Ga je me aangeven ??

Je bent echt alleen maar uit op je eigen gelijk en dat is alles.
Private Ollie B. Bommel

ikhikhikh en jan1976

Postby MarVal on Mon Jul 07, 2008 10:01 am

Bij deze wilde ik nog even doorgeven dat ikhikhikh en jan1976 gebanned zijn.

Zij hadden multies (afzonderlijk van elkaar) en zijn om die reden gebanned.
Het kan zijn dat jullie tegen hun hebben gespeeld in een van de toernooien op dit forum.
Dan weten jullie nu in ieder geval de reden dat zij niet meer meedoen.

Grtz
MarVal

Postby Ollie B. Bommel on Mon Jul 07, 2008 10:08 am

Er zijn echt wel meer spelers met dubbel accounts.

Maar premiums afpakken kan ik niet echt waarderen.

Ik zal wel eens laten uitzoeken of dat juridish juist juist is, ik denk het dus niet.
Komt neer op een abonnement en dan half weg het jaar geen bladen meer sturen, zonder restitutie van het abonnementsgeld.
Private Ollie B. Bommel

Postby Jeepee on Mon Jul 07, 2008 11:14 am

Hey ouwe Bommelaer,

Allemaal leuk en aardig, maar wat je probeert te beweren is juridisch niet juist. Bij het aanmelden voor CC staat namelijk:

Warning: Having multiple accounts is considered cheating. We routinely scan for multiple accounts and offending members will be banned from Conquer Club.

Dit gegeven is hierdoor direct een onderdeel van de overeenkomst waarop je account is gebaseerd en waar je al dan niet voor betaalt. Door deze regel te overtreden pleeg je contractbreuk of lever je wanprestatie. CC moet je vervolgens in gebreke stellen voor het niet nakomen van de overeenkomst, wat ze doen door je te waarschuwen. Volgens het Nederlandsch Recht kan je dus niks beginnen.

Nu CC een Amerikaanse club is zal je te maken krijgen met internationaal privaatrecht. De veroorzaker zit bijv. in NL terwijl de vennootschap in de US gevestigd is. De vraag is dan door welk wettelijk systeem dit probleem moet worden opgelost. Gelukkig maakt dit voor dit geval niet uit aangezien het Angelsaksische systeem op het gebied van contractrecht niet erg afwijkt van het Nederlands systeem.

Bespaar jezelf dus de moeite en leg je neer bij de regels. Ze zijn er voor gemaakt omdat de meeste ze hier als rechtvaardig beschouwen en dus juist bij hen het spelplezier vergroten.

Groeten, Jeepee
Image
Colonel Jeepee

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Rules

Postby MarVal on Tue Jul 08, 2008 9:28 am

Cheaters detract from the gaming experience of all Conquer Club players, and proactive measures are employed to enforce fair-play. Conquer Club reserves the right to suspend accounts and cancel Premium Memberships, with or without warning, of those players who are deemed to have violated the rules.

http://www.conquerclub.com/public.php?mode=rules

Postby sunshining on Wed Jul 23, 2008 2:17 pm

Ollie je bent en blijft een cheater ook al speel je niet met je acoutns tegen elkaar.
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby SirSebstar on Tue Jul 29, 2008 4:05 pm

leuk, thread necroing!

eerst post na mijn vakantie. lekker yo (tegen mijzelf)

:lol:
Major SirSebstar

Postby Snorri1234 on Wed Jul 30, 2008 6:16 pm

Ollie B. Bommel wrote:Er zijn echt wel meer spelers met dubbel accounts.

Maar premiums afpakken kan ik niet echt waarderen.

Ik zal wel eens laten uitzoeken of dat juridish juist juist is, ik denk het dus niet.
Komt neer op een abonnement en dan half weg het jaar geen bladen meer sturen, zonder restitutie van het abonnementsgeld.

Het is zo fucking juridisch juist dat t nie meer leuk is. Je hebt hier te maken met canadees recht sowieso, dus whatever hier in de lage landen gebruikelijk is maakt nie uit.

Als je je niet aan t contract wat je hebt ondertekend houdt (of "I agree" hebt geklikt) kunnen ze alles doen wat betreft deze site. Zelfs als dat nie zo was zou t niemand kunnen schelen aangezien je voor fucking 25$ geen zin hebt om te procederen tegen een canadees bedrijf.
"Some motherfuckers are always trying to ice skate uphill."

Duane: You know what they say about love and war.
Tim: Yes, one involves a lot of physical and psychological pain, and the other one's war.
Private Snorri1234

Medals: 6
Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)
Clan Achievement (1)

Postby SirSebstar on Thu Jul 31, 2008 4:46 pm

toevallig ben ik van opleiding jurist. Heb zelfs nog geprocedeerd..

enne, als er hierover een vraag is dan hoor ik dat graag, maar moreel kan ik de beslissing wel begrijpen nikita. Ik ben jouw tom poes, maar hiervoor heb ik geen list
Major SirSebstar

Postby Jeepee on Fri Aug 01, 2008 8:41 pm

Hey SirSeb,

Had wel wat meer medals van jou verwacht met een dergelijke ranking! Speel je alleen maar gewone games? Of kan je de rest niet winnen :lol:

Ben dan zelf ook jurist en meer wil ik er niet over kwijt ;) Zaken hebben m.i. geen kans, dus houd je daar maar niet mee bezig! :mrgreen:
Image
Colonel Jeepee

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club